Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, Beppu said:

Vergeet voor het gemak die dubieuze afgekeurde 1-0 voor Liverpool maar. Dat was echt volslagen onzin.

bedoel je die goal waar Van Dijk buitenspel staat en James blokkeert waardoor die niet bij Mané kan komen die de assist geeft op Matip? Als Van Dijk niet daar was dan had Mané geen vrije kop kans gehad, dat zijn de regels

de scheids was ook naar het scherm gegaan daarvoor

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Azpi:

bedoel je die goal waar Van Dijk buitenspel staat en James blokkeert waardoor die niet bij Mané kan komen die de assist geeft op Matip? Als Van Dijk niet daar was dan had Mané geen vrije kop kans gehad, dat zijn de regels

de scheids was ook naar het scherm gegaan daarvoor

He vriend welkom terug, alles goed?

https://dailycannon.com/2022/02/michael-oliver-arsenal/

Hier bewijs dat de arbitrage minimaal Arsenal wil verneuken zoveel mogelijk as possible... :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

'Bewijs' :-D

Heb je het gelezen vriend? Oliver heeft met VAR erbij maar liefst 36.0% van alle Arsenal wedstrijden gefloten ;)

En ook Atkinson geeft belachelijk vaak rood aan Arsenal....

Denk je dat Arteta zomaar met de FA mag praten over de arbitrage als er niks aan de hand was geweest???!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Heb je het gelezen vriend? Oliver heeft met VAR erbij maar liefst 36.0% van alle Arsenal wedstrijden gefloten ;)

En ook Atkinson geeft belachelijk vaak rood aan Arsenal....

Denk je dat Arteta zomaar met de FA mag praten over de arbitrage als er niks aan de hand was geweest???!

Ja, helaas heb ik dat gelezen. Gek dat een scheidsrechter zo vaak dezelfde club fluit of als VAR actief is. Maar van een complot is natuurlijk absoluut geen sprake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dansmeister:

Ga eens even lekker buiten spelen en wat natuurlijke vitamine D uit deze stralende lucht halen Kareltje. Je bent weer aan het reageren dat het topic verre van leuk maakt om een bijdrage te leveren.

Ik werk 5 dagen per week en dan niet "thuis" maar  op locatie. Over mijn vitamine D hoef je geen zorgen te maken kom genoeg buiten ;)

Maar dankjewel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een dood topic

I would like to address the speculation in media over the past few days in relation to my ownership of Chelsea FC. As I have stated before, I have always taken decisions with the Club’s best interest at heart. In the current situation, I have therefore taken the decision to sell the Club, as I believe this is in the best interest of the Club, the fans, the employees, as well as the Club’s sponsors and partners.

The sale of the Club will not be fast-tracked but will follow due process. I will not be asking for any loans to be repaid. This has never been about business nor money for me, but about pure passion for the game and Club. Moreover, I have instructed my team to set up a charitable foundation where all net proceeds from the sale will be donated. The foundation will be for the benefit of all victims of the war in Ukraine. This includes providing critical funds towards the urgent and immediate needs of victims, as well as supporting the long-term work of recovery.

Please know that this has been an incredibly difficult decision to make, and it pains me to part with the Club in this manner. However, I do believe this is in the best interest of the Club.

I hope that I will be able to visit Stamford Bridge one last time to say goodbye to all of you in person. It has been a privilege of a lifetime to be part of Chelsea FC and I am proud of all our joint achievements. Chelsea Football Club and its supporters will always be in my heart.

Thank you,

Roman

bewerkt door Jotew
Letters mogen wel iets kleiner
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

“De verkoop van de club zal niet versneld worden uitgevoerd, maar het juiste proces zal worden gevolgd”, vervolgt Abramovich. “Ik zal niet vragen om terugbetaling van leningen. Dit ging voor mij nooit over zakendoen of geld, maar over pure passie voor het voetbal en Chelsea. Bovendien heb ik mijn team de opdracht gegeven om een liefdadigheidsstichting op te richten waar alle netto-opbrengst van de verkoop aan zal worden geschonken. De stichting zet zich in voor alle slachtoffers van de oorlog in Oekraïne. Dit omvat de dringende en onmiddellijke behoeften van slachtoffers en ook het ondersteunen van het herstel op lange termijn.”

“Dit is een ongelooflijk moeilijke beslissing geweest en het doet me pijn om op deze manier afscheid te moeten nemen van de club. Ik ben echter van mening dat dit in het belang van de club is. Ik hoop dat ik Stamford Bridge nog een laatste keer kan bezoeken om persoonlijk afscheid te nemen van jullie allemaal. Het is een voorrecht geweest om deel uit te maken van Chelsea en ik ben trots op al onze gezamenlijke prestaties. Chelsea en zijn supporters zullen altijd in mijn hart blijven”, zo besluit Abramovich.

Chelsea maakte afgelopen zaterdag al bekend dat Abramovich een stap terug zou doen. Na dat statement bleef het echter onduidelijk of de Rus betrokken zou blijven bij de Engelse club. Het leek erop dat hij in ieder geval nog eigenaar zou blijven, maar de belangrijke besluiten uit handen zou geven. Het besluit van Abramovich volgt op Russische invasie in Oekraïne. De eigenaar ligt vanwege zijn vermeende banden met Vladimir Poetin zwaar onder vuur in het Verenigd Koninkrijk. In het Britse parlement is opgeroepen om de miljardair sancties op te leggen als belangrijke oligarch en vanwege zijn vermeende banden met de Russische overheid. Abramovich heeft eventuele banden met Poetin altijd ontkend.

Wyss - een in Zwitserland geboren zakenman die momenteel in de Verenigde Staten woont met een geschat vermogen van vijf miljard - beweerde woensdag dat hij het aanbod had gekregen om Chelsea over te nemen van Abramovich. "Hij is een van Poetins naaste adviseurs en vrienden", vertelde Wyss aan het Zwitsers Duitstalige dagblad Blick. "Net als alle andere oligarchen is ook hij in paniek. Abramovich probeert al zijn villa's in Engeland te verkopen. Hij wil ook snel van Chelsea af. Ik en drie andere mensen hebben dinsdag een aanbod gekregen om Chelsea van Abramovich te kopen. Ik moet nu vier tot vijf dagen wachten. Abramovich vraagt momenteel veel te veel. Weet je, Chelsea is hem twee miljard pond schuldig. Maar Chelsea heeft geen geld. Dat betekent dat degenen die Chelsea kopen Abramovich moeten compenseren."

De Zwitserse miljardair zei Chelsea alleen 'met een consortium van zes tot zeven investeerders' te willen overnemen. De 55-jarige Abramovich nam Chelsea in 2003 over en bouwde the Blues uit tot een van de grootste clubs ter wereld. Sindsdien won de club uit Londen tweemaal de Champions League, tweemaal de Europa League, een Europese Supercup, het WK voor clubteams, vijf keer de Premier League, vijf keer de FA Cup en drie keer de EFL Cup.

Hey Azpi

Zo de tering, had Chelsea 2 miljard schuld bij Abra? Zo kan Barcelona het ook ja.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites