Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kyrill:

Wat was die geniaal in de El tegen Barcelona zeg, niet normaal...

Ik vind het wel mooi dat spelers die in (west) Europa zijn begonnen bij Groningen het schoppen tot de grootste clubs. Robben Suarez Tadic Kostic. Mooi hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja als je zoveel geld betaald voor een spits en je hebt een coach die niet weet hoe je hem moet gebruiken dan is het je eigen schuld. Zet een Conte terug bij Chelsea en dan slaagt ie wel.

Maar hij heeft inderdaad veel slechte momenten gehad Ja. Maar dat is niet alleen zijn schuld.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minutes ago, Bogatyr said:

Goh ja als je zoveel geld betaald voor een spits en je hebt een coach die niet weet hoe je hem moet gebruiken dan is het je eigen schuld. Zet een Conte terug bij Chelsea en dan slaagt ie wel.

Maar hij heeft inderdaad veel slechte momenten gehad Ja. Maar dat is niet alleen zijn schuld.

7 touches in 90 minuten tegen Crystal Palace is TT fout? Hij geeft meer duimpjes omhoog per wedstrijd dan dat hij rent 

het is gewoon een luie speler met overgewicht 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, Bogatyr said:

Ik citeer dit alvast. We weten allebei dat hij komend seizoen weer gaat knallen omdat hij bij een team zit waar hij volledig tot zijn recht komt.

ja in Italië is het makkelijker 

Morata deed het ook prima in Italië

Zelfs Giroud op zijn 35e is een van de betere spitsen daar

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minutes ago, Bogatyr said:

Lukaku deed het ook niet onaardig bij West Brom, Everton en zelfs United 26 goals in 51 matchen? Maar bij Chelsea lukt het dan niet  

was nog steeds onze topscorer

maar hij was niet eens committed, hij zal het vast goed doen in Italië waar hij weer zijn best gaat doen

Ik denk ook niet dat het een speler was die TT zelf wou hebben, het was een club aankoop. Hij was zelf ook niet gelukkig met hoe wij speelde. Dus daar heb je wel een punt, maar we gaan toch niet een heel systeem omgooien voor Lukaku? Het was de bedoeling dat hij zich zou aanpassen aan ons systeem. Je zou kunnen zeggen dat het dom was om een speler te kopen wat niet direct in je systeem past en daar ben ik het ook wel mee eens.

het is ook in ons voordeel als hij het goed doet, want dan kunnen we hem makkelijker verkopen om het verlies wat te dempen

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Azpi:

ja in Italië is het makkelijker 

Morata deed het ook prima in Italië

Zelfs Giroud op zijn 35e is een van de betere spitsen daar

Houdt op man. Morata is flapdrol. Kwam ooit bij Real in 1 seizoen tot 16 competitie treffers in 1 seizoen. Nooit meer geëvenaard 🤣🤣🤣😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Ik citeer dit alvast. We weten allebei dat hij komend seizoen weer gaat knallen omdat hij bij een team zit waar hij volledig tot zijn recht komt.

FB_IMG_1649317151737~2.jpg

Sorry, ik geef Azpi gelijk. Hij heeft een veel te groot ego voor iemand van zijn kunnen, omdat zoveel clubs hebben overbetaald voor hem. Het is geen spits voor een topclub. Dat zie je er ook aan dat hij nooit het voortouw neemt in belangrijke wedstrijden. Niet bij een club en zeker niet bij NT.

Als hij even weinig rent bij Inter als bij Chelsea, zal het niet lang duren voor de fluitconcerten komen en wordt het weer een hoopje niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft zijn ego geef ik je volledig gelijk @AntiChrist7. Er is niet voor niets zoveel haat naar hem vanuit België. Maar in mijn ogen is het wel een topspits. Als spits moet je doelpunten maken en dat is iets wat hij toch elk jaar doet. Als hij er volgend seizoen dertig inknalt dan komen we hier even op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hij maakt ze nooit in belangrijke wedstrijden. Giroud is een halve meme,maar hij tont zich wel op belangrijke momenten, zoals tegen Inter en Napoli. Ik wacht nog altijd op een belangrijk doelpunt van Lukaku (die owngoal in de EL finale zullen we maar niet meerekenen

Enja, de kans is groot dat hij meer doelpunten gaat maken als hij in een zwakkere competitie komt met het beste elftal. Ok, Inter speelt meer naar zijn sterkte, maar als je een topspits bent of wilt zijn, moet je je toch een beetje kunnen aanpassen. Hj is niet goed genoeg voor de top van de PL om heel je systeem ervoor om te gooien. Zeker niet als het iemand is die minder loopt dan een 37jarige Ronaldo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei AntiChrist7:

FB_IMG_1649317151737~2.jpg

Sorry, ik geef Azpi gelijk. Hij heeft een veel te groot ego voor iemand van zijn kunnen, omdat zoveel clubs hebben overbetaald voor hem. Het is geen spits voor een topclub. Dat zie je er ook aan dat hij nooit het voortouw neemt in belangrijke wedstrijden. Niet bij een club en zeker niet bij NT.

Als hij even weinig rent bij Inter als bij Chelsea, zal het niet lang duren voor de fluitconcerten komen en wordt het weer een hoopje niks.

Sorry echt waardeloze tabel dit. Helft of meer van de namen hier, is überhaupt geen spits

Staat toch echt striker in de kop lol 🤣

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei AntiChrist7:

Maar hij maakt ze nooit in belangrijke wedstrijden. Giroud is een halve meme,maar hij tont zich wel op belangrijke momenten, zoals tegen Inter en Napoli. Ik wacht nog altijd op een belangrijk doelpunt van Lukaku (die owngoal in de EL finale zullen we maar niet meerekenen

Enja, de kans is groot dat hij meer doelpunten gaat maken als hij in een zwakkere competitie komt met het beste elftal. Ok, Inter speelt meer naar zijn sterkte, maar als je een topspits bent of wilt zijn, moet je je toch een beetje kunnen aanpassen. Hj is niet goed genoeg voor de top van de PL om heel je systeem ervoor om te gooien. Zeker niet als het iemand is die minder loopt dan een 37jarige Ronaldo....

Scoorde anders ook gewoon in de EL-finale hoor en bracht ze in de eerste plaats al tot in de finale ;) Heeft tegen alle topclubs in België, Italië & Engeland al gescoord, die 2 goals tegen PSG met Man Utd in de CL, die 2 goals tegen Ajax met Anderlecht in de EL...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het aantal touches van een spits sowieso een rare statistiek. Mario Gomez deed ook niet veel meer dan een balletje intikken, maar slaagde wel overal. Daarnaast zijn er meerdere voorbeelden van top aanvallers die in een wedstrijd de bal enkel aanraken bij een aftrap, omdat de tegenstander ze scheel speelt. Lukaku is zeker niet de beste spits, maar zou wel in mijn top10 aanvallers atm staan om eerlijk te zijn. Tuchel speelt sowieso niet de beste tactiek voor een 'lompe' spits. En daarnaast slaagt vrijwel niemand in de spits bij Chelsea sinds Drogba. 

Over Morata; echt zwaar het gevoel dat die gast een soort witwasserij is. Zijn agent heeft ondertussen wss meer verdiend dan hij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kristian Thorstvedt.

Racing Genk staat op het punt een absolute sterkhouder te verliezen. Kristian Thorstvedt (23) staat dicht bij een transfer naar het Italiaanse Sassuolo. Met de aanstaande transfer is een bedrag van dubbele cijfers gemoeid.

De deal is nog niet helemaal rond, maar wel op de goede weg. Met het vertrek van Thorstvedt strijkt Genk opnieuw een mooie transfersom op, anderzijds verliest het een onbetwiste basisspeler. Het bedrag - ruim tien miljoen euro - was niet te weigeren voor Racing, dat eerder nog een bod van vijf miljoen euro van de Italiaanse middenmoter afwees. 

De 23-jarige Thorstvedt kwam in de winter van 2020 over van het Noorse Stabaek. Hij won met Genk de beker in 2021 en debuteerde voor de Noorse nationale ploeg. In april van dit jaar verlengde hij nog zijn contract bij de Limburgers tot 2025. Hij speelde in totaal 87 officiële wedstrijden voor Genk en scoorde daarin zeventien keer. Eintracht Frankfurt was een tijdje geleden geïnteresseerd in de middenvelder, maar concreet is de belangstelling van de Europa League-winnaar nooit geworden.

Thorstvedt is nu nog met Genk op stage in het Nederlandse Alkmaar. Het valt af te wachten of de Noor morgen in de oefenmatch tegen FC Utrecht nog in actie zal komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites