Kelvin Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Misschien is Guirassy wat voor Dortmund. Kan een goaltje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 23 minuten geleden zei Bogatyr: Die laatste scoorde vorige week wel een wereldgoal en nu opnieuw een goaltje. je moet meer zo'n dingen zeggen, dan gaan ze automatisch beter spelen. Net zoals Fullkrug. Ik doe altijd aan reverse jynxing . Haller kan er ook niks van, slechtste spits ooit (even kijken of dit ook werkt ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 15 minuten geleden zei Jotew: Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Die spits die ze overgenomen hebben van Union: Boniface is ook een fenomeen aan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 38 minuten geleden zei Jotew: Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Het is echt een heerlijk team, ook heel leuk om naar te kijken. De volgende trainer van Real Madrid lijkt me ook wel duidelijk. Tot die tijd kan Leverkusen nog van hem blijven genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Zojuist zei Tim': Het is echt een heerlijk team, ook heel leuk om naar te kijken. De volgende trainer van Real Madrid lijkt me ook wel duidelijk. Tot die tijd kan Leverkusen nog van hem blijven genieten. Of van Liverpool. Afhankelijk van wie er eerder weg gaat gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 3 uur geleden zei Jotew: Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Ja tegen Bayern en Leipzig gezien, genieten ja. Boniface, Wirtz, Frimpong, heerlijke spelers. Alonso is een erg goede manager voor dit team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 42 minuten geleden zei Kyrill: Ja tegen Bayern en Leipzig gezien, genieten ja. Boniface, Wirtz, Frimpong, heerlijke spelers. Alonso is een erg goede manager voor dit team. Boniface! Koopje geweest hoor van Union SG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Boniface! Koopje geweest hoor van Union SG 100% mee eens, hij is echt super goed, heeft Union doorverkoop percentage hopelijk/allicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Op 12-10-2023 om 14:09 zei Jotew: Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Kwestie van tijd voor Alonso bij Real tekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Kwestie van tijd voor Alonso bij Real tekent. Fenomenaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 5 uur geleden zei Thierryvane: Kwestie van tijd voor Alonso bij Real tekent. Blijkbaar heeft hij een clausule in zijn contract dat hij mag tekenen als coach bij drie clubs waar hij gespeeld heeft: Real Madrid, Liverpool of Bayern, te beginnen vanaf volgende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Blijkbaar heeft hij een clausule in zijn contract dat hij mag tekenen als coach bij drie clubs waar hij gespeeld heeft: Real Madrid, Liverpool of Bayern, te beginnen vanaf volgende zomer. Mooi, maakt ie iig seizoen bij Bayer af en hopelijk plaatsen zich voor de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 De perfecte vervanger voor Ancelotti, als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 10 uur geleden zei Keeza: De perfecte vervanger voor Ancelotti, als je het mij vraagt. De vraag is natuurlijk wel of presteren bij een club waar je moet net zo ‘makkelijk’ is als presteren bij Leverkusen. Zijn kwaliteiten als trainer komen nu wel boven drijven natuurlijk. En de druk als voetballer kent hij. Maar stel hij wordt dit seizoen 3e (of beter) met Leverkusen met prachtig voetbal, dan ligt de lat natuurlijk meteen bizar hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Op 12-10-2023 om 14:09 zei Jotew: Iemand die Leverkusen nog een beetje volgt hier? Wat hebben die een leuk elftal zeg, en onder Alonso is het voetballend ook erg aantrekkelijk allemaal! Zeker, ben er geweest tegen Darmstadt. Sindsdien volg ik ze op de voet. Wat een voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 https://x.com/1fsvmainz05/status/1714318732787421470?s=46&t=nNFid8VG5Lxdd4k5gxpnpg Voetbal en politiek hoort sowieso gescheiden te zijn, maar een Zinchenko kan wel doodleuk pro Israel dingen posten. Een Ozil mocht ook snel zijn koffers pakken na posts over de Oeigoeren. Natuurlijk zijn het totaal verschillende clubs met totaal verschillend beleid, maar ik durf mijn hand in het vuur te steken dat Mainz niet dezelfde maatregel had genomen als El Ghazi pro Israel postte. Omgekeerde wereld helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Anwar El Gaza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Ligt eraan wat hij heeft gezegd. Kijk dat Mazraoui op het matje moet komen is echt mensonterend en bijna gewoon puur racisme te noemen. Ik las zijn post en ik zag niks geks namelijk, hij komt gewoon op voor de Palestijnse zaak. Atal van Nice en ook El Ghazi schijnen posts van Hamas te hebben geplaatst, kijk dan ga je misschien wel een stap te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Het gaat om het zinnetje 'From the river to the sea, Palestine will be free' wat ze linken aan Hamas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) Verschillende meningen: Jan van Benthem (buitenland expert Nederlands Dagblad) 'Ik vind de leus niet wenselijk, de uitspraak is altijd verbonden geweest aan de gewapende strijd tegen Israël. Alleen al als je zegt: een vrij Palestina van de rivier tot de zee, betekent het dat er geen Israël meer zal zijn. Daar is dan geen ruimte meer voor. Als de uitspraak echt wordt gedaan met de intentie om Israël te vernietigen, vind ik het antisemitisch. Maar veel mensen die de slogan gebruiken zullen dat niet beseffen en die intentie niet hebben." Gerard Jonkman (directeur The Rights Forum) ''Dit is een uitspraak met een heel lange historie. Hij komt al uit de jaren 60, ver voordat Hamas werd opgericht. De slogan komt erop neer dat mensen oproepen tot vrijheid en een einde aan de bezetting voor de Palestijnen. Ik denk dat het heel belangrijk is om te kijken wat de intentie is en de intentie die ik zie is absoluut geen Jodenhaat. De rechter heeft ook gezegd dat dit valt onder de vrijheid van meningsuiting." 17 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) Ik lees juist in Die Zeit dat het een strafbaar feit is. Bron: https://www.zeit.de/news/2023-10/13/palaestina-parole-strafbar-from-the-river-to-the-sea?utm_referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F 18 oktober 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 20 uur geleden zei cimbomcu: Verschillende meningen: Jan van Benthem (buitenland expert Nederlands Dagblad) 'Ik vind de leus niet wenselijk, de uitspraak is altijd verbonden geweest aan de gewapende strijd tegen Israël. Alleen al als je zegt: een vrij Palestina van de rivier tot de zee, betekent het dat er geen Israël meer zal zijn. Daar is dan geen ruimte meer voor. Als de uitspraak echt wordt gedaan met de intentie om Israël te vernietigen, vind ik het antisemitisch. Maar veel mensen die de slogan gebruiken zullen dat niet beseffen en die intentie niet hebben." Gerard Jonkman (directeur The Rights Forum) ''Dit is een uitspraak met een heel lange historie. Hij komt al uit de jaren 60, ver voordat Hamas werd opgericht. De slogan komt erop neer dat mensen oproepen tot vrijheid en een einde aan de bezetting voor de Palestijnen. Ik denk dat het heel belangrijk is om te kijken wat de intentie is en de intentie die ik zie is absoluut geen Jodenhaat. De rechter heeft ook gezegd dat dit valt onder de vrijheid van meningsuiting." Ik snap dat je de tekst anders kunt lezen maar dan moet je je afvragen of het slim is om die zin te gebruiken als een terreur organisatie het ook gebruikt met de intentie tot een totale vernietiging. Elk normaal denkend mens gaat ook geen swastika als profiel plaatje gebruiken. Hoewel het oorspronkelijk voor geluk en levenskracht staat. Maar doordat het misbruikt is door de nazis is het symbool nu besmeurd. Zo zie ik nu ook die zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Begrijp ik, hoewel ik niet verwacht dat zo'n voetballer verder denkt dan zijn neus lang is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Begrijp ik, hoewel ik niet verwacht dat zo'n voetballer verder denkt dan zijn neus lang is. Daar heb je zeker een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten