Lazy Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Afgelopen weekend bij Dortmund - Mainz geweest. Mooie sfeer maar verder een enorme zaadpot. Eerste helft was nog wel leuk, vooral omdat Dortmund vele malen beter was en terecht 2x scoorde. Tweede helft was niet om aan te gluren op de laatste 10 minuten na toen Mainz 2-1 maakte en hoopte op een 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Hopelijk zet 1. FC Köln vanavond een grote stap richting het kampioenschap. Thuis tegen concurrent HSV kan het de Hamburgers op 10 punten zetten met nog 5 wedstrijden te spelen na vandaag. Dan moet het wel goed komen. Zelf ga ik zaterdag naar VFL Osnabrück - VFR Aalen in de derde Bundesliga. Ben benieuwd. Sowieso wel een lekker voetbal weekend, vrijdag Eagles - Jong PSV, zaterdag Osnabrück en maandag naar Royal Club Antwerp - Club Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Pfff jaloers hoor. Jammer van de late gelijkmaker trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 2 minuten geleden zei Sophomore: Pfff jaloers hoor. Jammer van de late gelijkmaker trouwens. Wordt een heerlijk weekend. Gelijkmaker zat er wel aan te komen, eerste helft was Köln beter, maar HSV was de tweede beter en daardoor was een gelijkspel wel terecht. Nu nog 7 punten voor met 5 duels te gaan en 10 op de nummer 3. Dus promotie is zo goed als zeker en een kampioenschap zit er ook aan te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Vond HSV wel overdreven blij doen met het punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 3 minuten geleden zei Sophomore: Vond HSV wel overdreven blij doen met het punt. Ja, dat vond ik ook. Willen ze echt nog kans maken op een kampioenschap dan hadden ze moeten winnen, aan een punt hebben ze niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Zo goed als zeker 26 april naar Köln Darmstadt. Eventueel kunnen ze dan al promoveren zou mooi zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 7 uur geleden zei komodo25: Zo goed als zeker 26 april naar Köln Darmstadt. Eventueel kunnen ze dan al promoveren zou mooi zijn Ik wou de afgelopen weken of komende weken ook gaan. Alleen konden we geen geschikte datum vinden of was het al uitverkocht. Ook nog via een bekende mitgelieder geprobeerd, maar dat werd lastig. Volgend seizoen staat die zeker weer een keer op de planning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 9 uur geleden zei GAE EAGLES: Ja, dat vond ik ook. Willen ze echt nog kans maken op een kampioenschap dan hadden ze moeten winnen, aan een punt hebben ze niets. De nummer 2 promoverrt toch ook direct? Denk dat doel is om zsm weer terug te zijn in hoogste klasse, dus dan mag je best blij zijn met een punt tegen Koln. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 48 minuten geleden zei 007mark: De nummer 2 promoverrt toch ook direct? Denk dat doel is om zsm weer terug te zijn in hoogste klasse, dus dan mag je best blij zijn met een punt tegen Koln. Ja nummer 2 promoveert ook direct inderdaad en natuurlijk is dat voor beide het doel. Maar dit was wel overdreven blij met de gelijkmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Er sprintte wisselspelers het veld op bij de gelijkmaker he, golden goal in een WK finale taferelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 4 uur geleden zei GAE EAGLES: Ik wou de afgelopen weken of komende weken ook gaan. Alleen konden we geen geschikte datum vinden of was het al uitverkocht. Ook nog via een bekende mitgelieder geprobeerd, maar dat werd lastig. Volgend seizoen staat die zeker weer een keer op de planning. Collega is Köln fan. En in vind de hele voetbal beleving er een stuk prettiger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 9 uur geleden zei komodo25: Collega is Köln fan. En in vind de hele voetbal beleving er een stuk prettiger Kennis van mij heeft ook al jaren een seizoenskaart (en ook van Eagles), via hem ook wel helaas geen kaarten kunnen krijgen omdat hij al voor andere had gehaald. Beleving is zeker leuker en prettiger, ben daar nu een keer of 15 geweest denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Duitsland is geweldig. Begin dit seizoen voor de 60ste verjaardag met m'n pa (zijn eerste Bundesliga wedstrijd) en broertje naar Dortmund - Augsburg gegaan (bizarre 4-3). Bem ook al hin Schalke geweest en Gladbach (al was dat een oefe toernooi in de zomer) . M'n pa wil volgend seizoen weer een keer gaan. Dan probeer ik Köln of Leverkusen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Bevestiging gekregen dat kaarten binnen zijn. Hopelijk promoveren ze die dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 14 uur geleden zei Pino: Dan probeer ik Köln of Leverkusen Dan zou ik sowieso voor het eerste gaan en niet Leverkusen (tenzij ze tegen elkaar spelen of Gladbach) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 9 minuten geleden zei Sophomore: Dan zou ik sowieso voor het eerste gaan en niet Leverkusen (tenzij ze tegen elkaar spelen of Gladbach) Waarom niet Leverkusen? Mij lijkt het wel mooi om een potje van Bosz mee te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Pino: Waarom niet Leverkusen? Mij lijkt het wel mooi om een potje van Bosz mee te pikken. Minste sfeer, niet vol, kleine stad&aanhang, FC Bayer. Soort Wolfsburg+ Of PSV om eerlijk te zijn 17 april 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Gladbach is natuurlijk ook interessant volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) Qua sfeer is Köln beter ten opzichte van Leverkusen . Was vorig seizoen bij Leverkusen Köln en zaten in officieel een Leverkusen vak. Zaten alleen 10% fans van Leverkusen de rest was Köln fans. 17 april 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Als ik naar Leverkusen zou gaan is dat vooral vanwege het voetbal. Maar aangezien ik met mn pa en broertje ga dan is een sfeervol stadium wellicht leuker. Hoe is de sfeer bij Gladbach? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 2 uur geleden zei Pino: Als ik naar Leverkusen zou gaan is dat vooral vanwege het voetbal. Maar aangezien ik met mn pa en broertje ga dan is een sfeervol stadium wellicht leuker. Hoe is de sfeer bij Gladbach? Dan zou ik toch naar Köln gaan. Ben in Gladbach geweest, maar de sfeer vond ik (die wedstrijd in ieder geval) tegenvallen. Sfeer bij Köln vind ik vaak wel top. En Gladbach ligt niet dichtbij de stad, Keulen is makkelijk bereikbaar met de tram en met je kaartje voor de wedstrijd gratis reizen. En bovendien een hele leuke stad, zeker met mooi weer op een terrasje aan de Rijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 6 minuten geleden zei GAE EAGLES: Dan zou ik toch naar Köln gaan. Ben in Gladbach geweest, maar de sfeer vond ik (die wedstrijd in ieder geval) tegenvallen. Sfeer bij Köln vind ik vaak wel top. En Gladbach ligt niet dichtbij de stad, Keulen is makkelijk bereikbaar met de tram en met je kaartje voor de wedstrijd gratis reizen. En bovendien een hele leuke stad, zeker met mooi weer op een terrasje aan de Rijn. Je hoeft me niets te vertellen over de stad Keulen, daar heb ik al genoeg mooie dingen meegemaakt, los van het voetbal Geweldige stad inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 3 uur geleden zei Pino: Als ik naar Leverkusen zou gaan is dat vooral vanwege het voetbal. Maar aangezien ik met mn pa en broertje ga dan is een sfeervol stadium wellicht leuker. Hoe is de sfeer bij Gladbach? Gladbach nog niet geweest. Collega maar vragen voor kaarten tegen gladbach volgend jaar. Schijnt wel beladen derby te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 3 minuten geleden zei komodo25: Gladbach nog niet geweest. Collega maar vragen voor kaarten tegen gladbach volgend jaar. Schijnt wel beladen derby te zijn Hier wordt het Keulen, en dan na de wedstrijd lekker met mijn pa naar Pasha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten