GAE EAGLES Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 1. FC Köln sloeg recentelijk een Chinees bod van maar liefst 40 miljoen euro op Anthony Modeste af. De topscorer van de Bundesliga heeft zelf ook geen trek in een Aziatisch avontuur. Tianjin Quanjian probeerde de Franse spits te verleiden, maar Modeste gaf geen krimp. “Een transfer naar China is nooit in mij opgekomen”, zegt hij tegen BILD. "Ik ben gelukkig in Keulen en voel mij hier met mijn familie thuis. Ik heb geen plannen om te vertrekken." Modeste staat dit seizoen al op zeventien competitietreffers, net zoveel als Pierre-Emerick Aubameyang. (FOX Sports) Goede zaak, laat hem 1. FC Köln nog maar wat meer punten bezorgen. Doet het echt heerlijk dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 [twitter]834676861527609346[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Jaarlijkse HSV slachtpartij in Munchen is weer voorbij. 8-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Leuk voor Lewa zeg. Een hattrick maken en dan in minuut 57 gewisseld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Voor een keertje dit jaar geen Bayern-Dusel nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 [twitter]834676861527609346[/twitter] Onbegrijpelijk van PSG, wereldtalent en dan voor zo'n schamel bedrag verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 Ja? Voor hem vooral de taak zich voetballend te ontwikkelen de komende jaren. Vond het nou in de keren dat ik hem zag spelen vooral fysiek sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Kijktip: 20:45 Bayern tegen Schalke 04. #pokal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Woensdag gehaktdag bij Bayern.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Wereldkampioen Kevin Großkreutz is ontslagen bij Stuttgart na een vechtpartij tijdens het stappen, natuurlijk niet het eerste incident met hem. Zonde hoe het de laatste 2,5 jaar zo erg bergafwaarts gegaan is met hem. Was ten tijde van de Dortmunder-kampioensjaren echt belangrijk als aanvallende middenvelder. Volgens sommige pers heeft hij gezegd dat hij helemaal stopt met voetbal. [twitter]837650019473735681[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Laat maar terug komen naar zijn geboortestad. Kan een prima speler zijn voor 1.FC Köln. Zou natuurlijk zonde zijn als hij daadwerkelijk stopt met voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Engerd is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Wie kijken er hier wel eens Redbull leipzig? Voor mijn cursus wil ik graag een wedstrijd van Leipzig analyseren maar geen idee wat een leuke/goede wedstrijd is om te analyseren. Dus wellicht hebben mensen van hier een suggestie @Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Wie kijken er hier wel eens Redbull leipzig? Voor mijn cursus wil ik graag een wedstrijd van Leipzig analyseren maar geen idee wat een leuke/goede wedstrijd is om te analyseren. Dus wellicht hebben mensen van hier een suggestie @Markuss Ben zelf eigenlijk niet zo heel tactisch onderlegd qua trainerschap dus daar moet je het bij mij niet van hebben. Maar misschien is de pot tegen Frankfurt wat (3-0 winst) of de afgelopen pot tegen Augsburg (2-2) waarin ze iets meer 4-3-3 gingen spelen (i.p.v. het controlerende 4-4-2 wat ze vaker doen). Anders zou je Simic eens moeten vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Ben zelf eigenlijk niet zo heel tactisch onderlegd qua trainerschap dus daar moet je het bij mij niet van hebben. Maar misschien is de pot tegen Frankfurt wat (3-0 winst) of de afgelopen pot tegen Augsburg (2-2) waarin ze iets meer 4-3-3 gingen spelen (i.p.v. het controlerende 4-4-2 wat ze vaker doen). Anders zou je Simic eens moeten vragen. O top, mention i hem even. Vind juist de 442 (of andere rare varianten) leuk, want 433 is natuurlijk at bekender. Daarom ook juist Leipzig gekozen. Vraga iSimic; dus Wie kijken er hier wel eens Redbull leipzig? Voor mijn cursus wil ik graag een wedstrijd van Leipzig analyseren maar geen idee wat een leuke/goede wedstrijd is om te analyseren. Dus wellicht hebben mensen van hier een suggestie Is alleen al 2 weken niet hier geweest hehe. 7 maart 2017 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Je zou kunnen beginnen met de wedstrijd van Leipzig tegen Dortmund, helemaal aan het begin van het seizoen. Dat was de eerste keer dat ik ze zag spelen en dacht, oke, wauw.. Daarin spelen ze 4-2-2-2 zonder bal (heel dicht bij elkaar) en sluiten ze Weigl op die manier helemaal af, door door te dekken met de 2 CM's als hij de bal krijgt en dwingen ze Dortmund naar de zijkant. Tuchel (trainer Dortmund) reageerde hierop helemaal niet (wat hij vaak wel doet) waardoor je dus best wel goed de patronen kan analyseren/herkennen, omdat er in feite 90 minuten hetzelfde gebeurt. Als ze de bal hebben is het gewoon heel snel naar voren haha, elke eerste pass is naar voren gericht bijna. Volgens mij spelen ze bijna altijd die 4-4-2 / 4-2-2-2, maar ik heb ze tweede seizoenshelft niet zo vaak meer gezien. JA zag inderdaad al op hun site 4222 vaak voorbij komen. Wil ook wel graag een topper, had ik eerst Schalke gedaan maar die staan 13de joh :D Maar neem deze dan wel ja, klinkt wel interessant . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Als je er niet uitkomt met die wedstrijd op je laptop krijgen ff PM'en (y) Oja zon trainer bij de FC heeft zon account op wyscout ofzo :D Dus za wel goedkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 'Ik vergelijk het met een tandartsbezoek. Je moet er toch één keer per jaar naartoe. Vaak doet het pijn.' • Trainer Niko Kovac van Eintracht Frankfurt heeft niet zoveel trek in het uitduel met Bayern München van zaterdag. (Kicker) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Zo meteen het afscheid van Prins Poldi kijken. Duitsland - Engeland is sowieso al een leuk affiche en als deze held dan afscheid neemt is het het kijken wel waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Het is trouwens live op de Duitse publieke TV, even ontschoten welke zender ARD, ZDF? Nu in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Het is trouwens live op de Duitse publieke TV, even ontschoten welke zender ARD, ZDF? Nu in ieder geval. Ja, op ARD is het. Dat heb ik aanstaan. Krijgt een mooi afscheid, al had deze wedstrijd natuurlijk in Köln gespeeld moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Gezapige pot zeg, betere kansen voor Engeland (Lallana en Alli). Duitsland speelt echt heel erg matig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Gezapige pot zeg, betere kansen voor Engeland (Lallana en Alli). Duitsland speelt echt heel erg matig hoor. Is inderdaad niet veel aan. Hopelijk veranderd dat in de 2e helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Geen ek of wk en engeland is weer prima dl valt flink tegen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Wat een baas he bij zijn club nooit top, bij zijn land echt een ziekelijke baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten