La Pulga Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Alonso begint ook niet echt lekker he bij Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Op 15-10-2022 om 17:47 zei La Pulga: Alonso begint ook niet echt lekker he bij Leverkusen. Je moet ook nooit instappen bij een ploeg die zo in de hoek zit waar de klappen vallen. Dat kan alleen maar mis gaan. Union bezig aan een lekkere reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Op 16-10-2022 om 18:43 zei Michaelinho*: Je moet ook nooit instappen bij een ploeg die zo in de hoek zit waar de klappen vallen. Dat kan alleen maar mis gaan. Had juist de tegenovergestelde reden; slechter kon niet, ideaal instapmoment. Blijkbaar kon slechter dus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Citaat Het is Ryan Gravenberch nog niet gelukt om een basisplaats af te dwingen bij Bayern München en daar baalt de middenvelder van. Hij hoopt op korte termijn meer aan spelen toe te komen en schijnt zelfs al met de clubleiding over de situatie gesproken te hebben. "De situatie is niet gemakkelijk voor mij, natuurlijk wil ik spelen", vertelt Gravenberch aan Abendzeitung. "Maar ik moet geduld hebben. Dat is op dit moment niet makkelijk. Natuurlijk ken ik mijn kwaliteit, maar het is wat het is. Bayern is een grote club met veel goede spelers. Ik moet kalm blijven." Volgens AZ, dat het interview met Gravenberch gedaan heeft, kiest trainer Julian Nagelsmann voor anderen vanwege de defensieve 'betrouwbaarheid' van Gravenberch. De krant wijst naar de Champions League-wedstrijd tegen Viktoria Plzen, waarin Bayern twee goals tegen kreeg nadat Gravenberch ingevallen was. 'Dat lag natuurlijk niet alleen aan Gravenberch, maar het middenveld leek ineens niet meer zo stabiel. Het gaat bij Gravenberch om defensieve betrouwbaarheid, om tactische discipline en het terugwinnen van ballen. Aanvallend heeft de jongeling al veel in huis om een topspeler te worden.' Volgens BILD heeft het management van Gravenberch al met de clubleiding van Bayern gesproken omdat de middenvelder niet tevreden is met het aantal minuten dat hij tot nu toe gekregen heeft. Gravenberch heeft één duidelijk doel: naar het WK in Qatar. Iets met zelfoverschatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Dat Hannover 96 heeft toch wel weer een leuk elftal staan hoor. Creëren de nodige kansen, tegen een niet al te sterk Dortmund, dat moet gezegd worden. Maartoch, leuk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Iets met zelfoverschatting. Zoals veel van jongens tegenwoordig. Uitblinken bij Ajax betekent niet dat je mee kan met de grote jongens bij Bayern, Chelsea etc. Daarom extra sterk van bijvoorbeeld Timber. Die is ondanks een wat mindere vorm wel zeker van het WK. Gravenberch kan er waarschijnlijk naar fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 (bewerkt) Maar tegelijkertijd janken spelers constant dat ze zoveel moeten spelen in het moderne voetballen. Dan is veel op de bank zitten toch precies wat ze willen? En staat op elf wedstrijden half oktober; niet zo heel gek. 20 oktober 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 34 minuten geleden zei Sophomore: Maar tegelijkertijd janken spelers constant dat ze zoveel moeten spelen in het moderne voetballen. Dan is veel op de bank zitten toch precies wat ze willen? En staat op elf wedstrijden half oktober; niet zo heel gek. Wel pijnlijk dat ie gister ook helemaal geen minuten heeft gepakt hoor in een bekerwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Joh, bij Ajax was het al weinig bijzonders. Beetje wegdraaien. Geen geweldige passes, weinig creativiteit of visie en lui zonder bal. Postbode Ryan. Ga maar een keer naar Musiala kijken, dat is hoe een talentvolle middenvelder oogt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Musical wint binnen dit en vijf jaar een Ballon D'or. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 22 uur geleden zei Bogatyr: Musical wint binnen dit en vijf jaar een Ballon D'or. Musiala niet Musical, maar die kans is zeker aanwezig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Musiala niet Musical, maar die kans is zeker aanwezig ja Domme autocorrect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei Bogatyr: Domme autocorrect. Ja erg hé, ik heb er zoveel last van op mijn mobiel. Ben benieuwd trouwens hoelang Union nog Bayern af kan houden van plek 1. Ze hebben wel van Dortmund gewonnen met pure 100% blunder/goal weggeven van Kobel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Donyell Malen niet eens op de bank bij Dortmund? Begint toch wel een uitzichtloze situatie te worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 16 uur geleden zei joostmakaay: Donyell Malen niet eens op de bank bij Dortmund? Begint toch wel een uitzichtloze situatie te worden zo. Ja en terecht ook. Laat ook niks zien. Niet gek dat Brandt, Hazard, Adeyemi, Modeste, Reyna allemaal voor je in de pikorde staan. Leuk voor de Eredivisie tegen gemankeerde defensies, maar dan houdt het ook wel op. Verder wel genoten van Der BVB gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ja en terecht ook. Laat ook niks zien. Niet gek dat Brandt, Hazard, Adeyemi, Modeste, Reyna allemaal voor je in de pikorde staan. Leuk voor de Eredivisie tegen gemankeerde defensies, maar dan houdt het ook wel op. En dan vergeet je Moukoko ook nog Zeer benieuwd wat zijn volgende stap wordt wel, je moet je vingers er maar aan durven branden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rogier.: En dan vergeet je Moukoko ook nog Zeer benieuwd wat zijn volgende stap wordt wel, je moet je vingers er maar aan durven branden. Zat me tijdens het typen al af te vragen wie ik vergat . Zo’n jongen moet eigenlijk gewoon terug maar Feyenoord, Ajax, PSV. Heel veel meer zit er denk ik niet in. Of clubs in ‘kleinere’ competities van hetzelfde niveau. Club Brugge, Kopenhagen, Glasgow etc. 23 oktober 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Iemand dat me kan vertellen wat er weer aan de hand is met Schalke? Staan weer laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 5 minuten geleden zei Bogatyr: Iemand dat me kan vertellen wat er weer aan de hand is met Schalke? Staan weer laatste. Maken nog de gelijkmaker in de 82e minuut, bal iets van richting veranderd waardoor de Hertha doelman 'm niet meer kon stoppen. Vervolgens staan ze achterin te schutteren en grijpen ze niet in waaruit de 2-1 volgt.. Verdedigend vind ik het ook niet denderend met spelers als Yoshida en Brunner.. Die knakker mocht weg bij Arminia en moet dan bij Schalke ineens het verschil gaan maken. Ouwejan is ook leuk voor de 2. Bundesliga, maar vraag me af in hoeverre hij écht wekelijks z'n mannetje kan staan in de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 20 minuten geleden zei Bogatyr: Iemand dat me kan vertellen wat er weer aan de hand is met Schalke? Staan weer laatste. 12 minuten geleden zei Jotew: Maken nog de gelijkmaker in de 82e minuut, bal iets van richting veranderd waardoor de Hertha doelman 'm niet meer kon stoppen. Vervolgens staan ze achterin te schutteren en grijpen ze niet in waaruit de 2-1 volgt.. Verdedigend vind ik het ook niet denderend met spelers als Yoshida en Brunner.. Die knakker mocht weg bij Arminia en moet dan bij Schalke ineens het verschil gaan maken. Ouwejan is ook leuk voor de 2. Bundesliga, maar vraag me af in hoeverre hij écht wekelijks z'n mannetje kan staan in de Bundesliga. Dit dus. En niet vergeten dat Schalke wel de naam maar niet meer de middelen heeft. Al jaren financieel wanbeleid gevoerd en dat zie je op het veld terug. De degradatie naar de 2. Bundesliga heeft daar zeker niet bij geholpen. Het laatste beetje kwaliteit is daarmee ook uit de selectie gezogen. Daarnaast is het al jaren een trainerskerkhof, dus sportief kan je ook nergens aan bouwen. En laten we niet vergeten dat aan dat ‘dominante’ kampioenschap een dramatische seizoensstart incl. ontslag van de trainer vooraf ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Dit dus. En niet vergeten dat Schalke wel de naam maar niet meer de middelen heeft. Al jaren financieel wanbeleid gevoerd en dat zie je op het veld terug. De degradatie naar de 2. Bundesliga heeft daar zeker niet bij geholpen. Het laatste beetje kwaliteit is daarmee ook uit de selectie gezogen. Daarnaast is het al jaren een trainerskerkhof, dus sportief kan je ook nergens aan bouwen. En laten we niet vergeten dat aan dat ‘dominante’ kampioenschap een dramatische seizoensstart incl. ontslag van de trainer vooraf ging. Precies. Een Polter was bijvoorbeeld ook een prima spits voor een club als Fortuna Sittard, maar dat is toch niet het niveau wat een grote club als Schalke in de Bundesliga na zou moeten streven. Het is allemaal gewoon erg pover qua selectie. Maar net wat jij zegt: dat is inherent aan het financiële plaatje bij de club, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Kansen festijn bij Eintracht tegen Dortmund, leuk potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zeker! Was genieten, ging er bij vlagen bikkelhard aan toe. Denk dat Frankfurt niet geheel tevreden zal zijn over de ref (die na afloop ook toegaf een penalty te hebben gemist). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Wtf Schalke 04 fans........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 17 uur geleden zei Kyrill: Wtf Schalke 04 fans........ Watskeburt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten