Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Citaat

Het is Ryan Gravenberch nog niet gelukt om een basisplaats af te dwingen bij Bayern München en daar baalt de middenvelder van. Hij hoopt op korte termijn meer aan spelen toe te komen en schijnt zelfs al met de clubleiding over de situatie gesproken te hebben.

"De situatie is niet gemakkelijk voor mij, natuurlijk wil ik spelen", vertelt Gravenberch aan Abendzeitung. "Maar ik moet geduld hebben. Dat is op dit moment niet makkelijk. Natuurlijk ken ik mijn kwaliteit, maar het is wat het is. Bayern is een grote club met veel goede spelers. Ik moet kalm blijven."

Volgens AZ, dat het interview met Gravenberch gedaan heeft, kiest trainer Julian Nagelsmann voor anderen vanwege de defensieve 'betrouwbaarheid' van Gravenberch. De krant wijst naar de Champions League-wedstrijd tegen Viktoria Plzen, waarin Bayern twee goals tegen kreeg nadat Gravenberch ingevallen was. 'Dat lag natuurlijk niet alleen aan Gravenberch, maar het middenveld leek ineens niet meer zo stabiel. Het gaat bij Gravenberch om defensieve betrouwbaarheid, om tactische discipline en het terugwinnen van ballen. Aanvallend heeft de jongeling al veel in huis om een topspeler te worden.'

Volgens BILD heeft het management van Gravenberch al met de clubleiding van Bayern gesproken omdat de middenvelder niet tevreden is met het aantal minuten dat hij tot nu toe gekregen heeft. Gravenberch heeft één duidelijk doel: naar het WK in Qatar.

Iets met zelfoverschatting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei La Pulga:

Iets met zelfoverschatting. 

Zoals veel van jongens tegenwoordig. Uitblinken bij Ajax betekent niet dat je mee kan met de grote jongens bij Bayern, Chelsea etc. Daarom extra sterk van bijvoorbeeld Timber. Die is ondanks een wat mindere vorm wel zeker van het WK. Gravenberch kan er waarschijnlijk naar fluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar tegelijkertijd janken spelers constant dat ze zoveel moeten spelen in het moderne voetballen. Dan is veel op de bank zitten toch precies wat ze willen? 

En staat op elf wedstrijden half oktober; niet zo heel gek. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Sophomore:

Maar tegelijkertijd janken spelers constant dat ze zoveel moeten spelen in het moderne voetballen. Dan is veel op de bank zitten toch precies wat ze willen? 

En staat op elf wedstrijden half oktober; niet zo heel gek. 

Wel pijnlijk dat ie gister ook helemaal geen minuten heeft gepakt hoor in een bekerwedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Domme autocorrect.

Ja erg hé, ik heb er zoveel last van op mijn mobiel.

Ben benieuwd trouwens hoelang Union nog Bayern af kan houden van plek 1.

Ze hebben wel van Dortmund gewonnen met pure 100% blunder/goal weggeven van Kobel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei joostmakaay:

Donyell Malen niet eens op de bank bij Dortmund? Begint toch wel een uitzichtloze situatie te worden zo.

Ja en terecht ook. Laat ook niks zien. Niet gek dat Brandt, Hazard, Adeyemi, Modeste, Reyna allemaal voor je in de pikorde staan. Leuk voor de Eredivisie tegen gemankeerde defensies, maar dan houdt het ook wel op. 

Verder wel genoten van Der BVB gisteren :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Ja en terecht ook. Laat ook niks zien. Niet gek dat Brandt, Hazard, Adeyemi, Modeste, Reyna allemaal voor je in de pikorde staan. Leuk voor de Eredivisie tegen gemankeerde defensies, maar dan houdt het ook wel op. 

En dan vergeet je Moukoko ook nog ;c Zeer benieuwd wat zijn volgende stap wordt wel, je moet je vingers er maar aan durven branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

En dan vergeet je Moukoko ook nog ;c Zeer benieuwd wat zijn volgende stap wordt wel, je moet je vingers er maar aan durven branden.

Zat me tijdens het typen al af te vragen wie ik vergat :D

Zo’n jongen moet eigenlijk gewoon terug maar Feyenoord, Ajax, PSV. Heel veel meer zit er denk ik niet in. Of clubs in ‘kleinere’ competities van hetzelfde niveau. Club Brugge, Kopenhagen, Glasgow etc. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bogatyr:

Iemand dat me kan vertellen wat er weer aan de hand is met Schalke? Staan weer laatste.

Maken nog de gelijkmaker in de 82e minuut, bal iets van richting veranderd waardoor de Hertha doelman 'm niet meer kon stoppen. Vervolgens staan ze achterin te schutteren en grijpen ze niet in waaruit de 2-1 volgt.. Verdedigend vind ik het ook niet denderend met spelers als Yoshida en Brunner.. Die knakker mocht weg bij Arminia en moet dan bij Schalke ineens het verschil gaan maken. Ouwejan is ook leuk voor de 2. Bundesliga, maar vraag me af in hoeverre hij écht wekelijks z'n mannetje kan staan in de Bundesliga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Bogatyr:

Iemand dat me kan vertellen wat er weer aan de hand is met Schalke? Staan weer laatste.

12 minuten geleden zei Jotew:

Maken nog de gelijkmaker in de 82e minuut, bal iets van richting veranderd waardoor de Hertha doelman 'm niet meer kon stoppen. Vervolgens staan ze achterin te schutteren en grijpen ze niet in waaruit de 2-1 volgt.. Verdedigend vind ik het ook niet denderend met spelers als Yoshida en Brunner.. Die knakker mocht weg bij Arminia en moet dan bij Schalke ineens het verschil gaan maken. Ouwejan is ook leuk voor de 2. Bundesliga, maar vraag me af in hoeverre hij écht wekelijks z'n mannetje kan staan in de Bundesliga.

Dit dus. En niet vergeten dat Schalke wel de naam maar niet meer de middelen heeft. Al jaren financieel wanbeleid gevoerd en dat zie je op het veld terug. De degradatie naar de 2. Bundesliga heeft daar zeker niet bij geholpen. Het laatste beetje kwaliteit is daarmee ook uit de selectie gezogen. Daarnaast is het al jaren een trainerskerkhof, dus sportief kan je ook nergens aan bouwen. 

En laten we niet vergeten dat aan dat ‘dominante’ kampioenschap een dramatische seizoensstart incl. ontslag van de trainer vooraf ging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dit dus. En niet vergeten dat Schalke wel de naam maar niet meer de middelen heeft. Al jaren financieel wanbeleid gevoerd en dat zie je op het veld terug. De degradatie naar de 2. Bundesliga heeft daar zeker niet bij geholpen. Het laatste beetje kwaliteit is daarmee ook uit de selectie gezogen. Daarnaast is het al jaren een trainerskerkhof, dus sportief kan je ook nergens aan bouwen. 

En laten we niet vergeten dat aan dat ‘dominante’ kampioenschap een dramatische seizoensstart incl. ontslag van de trainer vooraf ging. 

Precies. Een Polter was bijvoorbeeld ook een prima spits voor een club als Fortuna Sittard, maar dat is toch niet het niveau wat een grote club als Schalke in de Bundesliga na zou moeten streven. Het is allemaal gewoon erg pover qua selectie. Maar net wat jij zegt: dat is inherent aan het financiële plaatje bij de club, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites