Jeroen. Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Mooie twaalf punten:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Nette hervatting met die 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Doe nog lekker mee in de middenmoot, dik tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Van de here oppergod had ik toch wel wat beters verwacht... :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Fijn dat je terug bent [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Het loopt tot nog toe beter dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Toch weer twee puntjes na de zomerstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2016 [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Bedankt! Toffe vakantie gehad en inmiddels klaar met verhuizen. Nu weer veel energie om het MU Worldvisionsongfestival voort te zetten. Hoop dat jullie ook allen in fijne zomer hebben/hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Bedankt! Toffe vakantie gehad en inmiddels klaar met verhuizen. Nu weer veel energie om het MU Worldvisionsongfestival voort te zetten. Hoop dat jullie ook allen in fijne zomer hebben/hadden. De batterijen weer helemaal opgeladen om morgen het nieuwe schooljaar in te vliegen :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Hopen op een top 10 plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 september 2016 Auteur Share Geplaatst 3 september 2016 [spoiler=Mentions] [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION] ; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26506]Vilhena[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Stemronde 7: Griekenland Inzending van: Chiemel Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Chiemel Editie #1: Afwezig Editie #2: Afwezig Editie #3: Afwezig Editie #4: Afwezig Editie #5: Afwezig Editie #6: Afwezig Editie #7: Afwezig Editie #8: Afwezig Editie #9: Mali (Bassekou Kouyate & Ngoni ba - Jama Ko) - 10e plaats Editie #10: Zweden (Hoffmaestro & Chraa - Young Dad) - 10e plaats Editie #11: Mongolië (Boerte - Gobi) - 15e plaats Editie #12: Engeland (Låpsley - Station) - 15e plaats Editie #13: Frankrijk (Lou Doillon - Where To Start) - 9e plaats Editie #14: Mali (Ali Farka Toure - Ai Du) - 9e plaats Editie #15: Griekenland (Aphrodites Child - The Four Horsemen) - ??e plaats [spoiler=Interview] Punten van Griekenland Klik hier om de Griekse punten te zien!: [spoiler=Tussenstand] De Tussenstand (7 van de 19 stemmen): 1. Mexico (DLD - Estaré bas2204) - 47 punten ** 2. Senegal (Baaba Maal, Mumford & Sons Erwin.) -37 punten * 3. België (Puggy - To Win The World QuaLyon) - 36 punten * 4. Ghana (Kwabs - Pray For Love Zeus) - 36 punten 5. Tsjechië (Manon Meurt - Blue Bird Yves) - 34 punten * 6. Canada (Monster Truck - Don't Tell Me How To Live Jeroen.) - 25 punten * 7. Zuid-Korea (Odd Eye - Follow Me Platina32) - 24 punten 8. Mongolië (NMN feat. Jonon - Цахилбаа himan) - 23 punten 9. Algerije (Imarhan - Imarhan Richarð.) - 21 punten 10. Brazilië (Jorge Ben Jor - Oba, Lá Vem Ela Djordison) - 20 punten 11. Engeland (David Gray - Hospital Food Grote Ree) - 20 punten 12. Roemenië (Eyedrops - Prezent King XVI) - 19 punten 13. Niger (Bombino - Azamane Tiliade Lakigigar) - 17 punten * 14. Spanje (Carlos Vives & Shakira - La Bicicleta Vilhena) - 17 punten 15. Verenigde Staten (Saint Motel - My Type Rogier. - 15 punten 16. Griekenland (Aphrodites Child - The Four Horsemen Chiemel) - 10 punten 17. Rwanda (Butera Knowless - Ko Nashize Chimpa) - 4 punten 18. Servië (CVIJA & RELJA POPOVIC FEAT. COBY - CRNI SIN Lazvic) - 1 punt 19. Nederland (Gerson Main - Koning van de Camping steijns) - 0 punt 20. Zweden Gediskwalificeerd * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Hoh de volle pot uit onverwachte hoek, bedankt Griekenland! :thumb: Lekker die top 5 in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Puntjes! Dank gekke Grieken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 @Chimpa ; had wel een interview ingestuurd toch? Zie hem niet (vanaf mobiel). Mentions doen het ook niet meer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Mentions komen inderdaad niet door. Wel weer punten, ik begin ineens te scoren. Nu is het gelukkig geen afgang meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Het loopt nog niet op rolletjes met mijn landje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 september 2016 Share Geplaatst 19 september 2016 @Chimpa ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober 2016 Share Geplaatst 3 oktober 2016 @Chimpa ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 @CHIMPAAA!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 8 oktober 2016 Share Geplaatst 8 oktober 2016 Die vond het thuis zodanig kut dat die meteen weer is vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 oktober 2016 Share Geplaatst 10 oktober 2016 Start ondertussen al een ander songfestival op, terwijl we zien of Chimpa dit nog afwerkt of niet, anders zitten we nog tot volgend jaar te wachten. Iedereen heeft zijn uitslag al ingezonden, desnoods moet Chimpa gewoon maar uitslag in één keer posten als hij geen zin heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 december 2016 Auteur Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) [spoiler=Mentions] [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION] ; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26506]Vilhena[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Stemronde 8: Mexico Inzending van: bas2204 Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: bas2204 Editie #1: Afwezig Editie #2: Afwezig Editie #3: Afwezig Editie #4: Venezuela(La Vida Bohème - Radio Capital) - 6e plaats Editie #5: Nederland (Maison du Malheur - Jailbird) - 14e plaats Editie #6: Zuid-Afrika (Dan Patlansky - Bring the World to its Knees) - 3e plaats Editie #7: Verenigde Staten (The Dirty Guv'nahs - Good Luck Charm) - 13e plaats Editie #8: Brazilië (Tiago Lorc - Life Of My Love) - 5e plaats Editie #9: Canada (Kalle Mattson - Darkness) - 3e plaats Editie #10: Kroatië (Majke - Mene Ne Zanima - 20e plaats Editie #11: Noord-Ierland (The Answer - Long Live The Renegades) - 4e plaats Editie #12: Nederland (My Baby - Uprising) - 4e plaats Editie #13: Italië (Jack Savoretti - Back Where I Belong) - 2e plaats [spoiler=Interview] Wat is/zijn volgens jou de beste inzending(en) van de afgelopen veertien edities? Ik kijk altijd uit naar de inzendingen van Richarð. Die kunnen mij bijna altijd wel bekoren. Wat is/zijn volgens jou de slechtste/opvallendste inzending(en) van de afgelopen veertien edities? Ik kan normaal gesproken vrij weinig met de Aziatische inzendingen. Die passen zo goed als allemaal eigenlijk niet in mijn straatje. Hoe ga je op zoek naar een nieuwe inzending? Dat doe ik op twee verschillende manieren. Eerst ga ik even door de nieuwe toevoegingen aan mijn Itunes bibliotheek om te kijken of daar een geschikt nummer tussen zit. Zo niet dan ga ik youtube op en zoek op een aantal van mijn favoriete artiesten van de laatste tijd en ga via verwante nummers door tot ik een leuk nummer heb gevonden. Hoe beoordeel je de ingezonden nummers, hoe kom je tot een top 10? Ik doe het voor het grootste gedeelte op eerste indruk (de manier waarop ik bijna altijd muziek beoordeel) en dan let ik voornamelijk op mijn persoonlijke voorkeur. Wat ik het leukste vind, zet ik bovenaan. Ik trek alleen punten af voor bekendheid en dan kan een nummer zo twee of drie plaatsen op verliezen. Hoe kijk je terug op je eigen inzendingen? Ik heb naar mijn idee eigenlijk bijna elke keer een voldoende inzending gedaan waar ik ook (bijna) altijd volledig achter heb gestaan. Dat ze het niet allemaal even goed hebben gedaan, is natuurlijk logisch. Welke eigen inzending is meegevallen/tegengevallen qua score? Dan beginnen we maar bij het slechte nieuws. Mijn grootste tegenvaller was de 13e plaats voor de The Dirty Guv'nahs met het nummer Good Luck Charm in editie 7. Ik vind dat die wel in de top 10 had mogen eindigen. Het meest meegevallen zijn de noteringen van Dan Patlansky (Bring the World to its Knees - 3e plaats in editie 6) en The Answer (Long Live The Renegades - 4e plaats in editie 11). Dit waren twee nummers die ik zelf enorm leuk vond (en trouwens nog altijd vind), maar waarvan ik had verwacht dat ze net wat te hard zouden zijn voor het publiek hier bij het Songfestival. Welke inzending(en) is/zijn jou het meeste bijgebleven, om wat voor reden dan ook? Xavier Rudd - Spirit Bird uit editie 6 kan ik me nog wel herinneren, vooral omdat ik daarna op allerlei plaatsen die naam van Xavier Rudd nog flink tegen ben gekomen. Welke artiest heb jij nog veel geluisterd nadat een editie was afgelopen? Walking on Cars is een band die ik altijd ben blijven volgen nadat ze voor het eerst hier bij het Songfestival voorbij kwamen. Een leuke Ierse band met een erg leuk debuutalbum.. Punten van Mexico Klik hier om de Mexico punten te zien!: [spoiler=Tussenstand] De Tussenstand (8 van de 19 stemmen): 1. Mexico (DLD - Estaré bas2204) - 47 punten ** 2. Ghana (Kwabs - Pray For Love Zeus) - 44 punten 3. Senegal (Baaba Maal, Mumford & Sons Erwin.) -44 punten * 4. België (Puggy - To Win The World QuaLyon) - 41 punten * 5. Tsjechië (Manon Meurt - Blue Bird Yves) - 34 punten * 6. Algerije (Imarhan - Imarhan Richarð.) - 31 punten 7. Canada (Monster Truck - Don't Tell Me How To Live Jeroen.) - 26 punten * 8. Zuid-Korea (Odd Eye - Follow Me Platina32) - 24 punten 9. Niger (Bombino - Azamane Tiliade Lakigigar) - 23 punten * 10. Mongolië (NMN feat. Jonon - himan) - 23 punten 11. Roemenië (Eyedrops - Prezent King XVI) - 23 punten 12. Griekenland (Aphrodites Child - The Four Horsemen Chiemel) - 22 punten * 13. Brazilië (Jorge Ben Jor - Oba, Lá Vem Ela Djordison) - 20 punten 14. Engeland (David Gray - Hospital Food Grote Ree) - 20 punten 15. Spanje (Carlos Vives & Shakira - La Bicicleta Vilhena) - 17 punten 15. Verenigde Staten (Saint Motel - My Type Rogier. - 17 punten 17. Rwanda (Butera Knowless - Ko Nashize Chimpa) - 4 punten 18. Nederland (Gerson Main - Koning van de Camping steijns) - 3 punten 19. Servië (CVIJA & RELJA POPOVIC FEAT. COBY - CRNI SIN Lazvic) - 1 punt 20. Zweden Gediskwalificeerd * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Tussenstand] 28 december 2016 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 december 2016 Auteur Share Geplaatst 27 december 2016 Excuus voor de lange periode van radiostilte. Het tegenovergestelde van wat Yves beweerde is waar! Een intens maar goed begin gehad van mijn verhuizing naar- en studie in Groningen. Nu ik een goede start heb gemaakt en alles een beetje rustig is geworden ga ik bezigheden zoals deze weer oppakken. Ik hoop dat jullie het nog waard vinden om het weer op te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Excuus voor de lange periode van radiostilte. Het tegenovergestelde van wat Yves beweerde is waar! Een intens maar goed begin gehad van mijn verhuizing naar- en studie in Groningen. Nu ik een goede start heb gemaakt en alles een beetje rustig is geworden ga ik bezigheden zoals deze weer oppakken. Ik hoop dat jullie het nog waard vinden om het weer op te pakken. Opnieuw 12 punten gepakt, dus I'm game :D Fijn dat je er weer bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Netjes dat je weer door gaat, maar volgens mij moet je de post nog even nakijken. Er zitten volgens mij wat fouten in... er staan bijvoorbeeld twee links naar punten en dit is volgens mij niet mijn interview 27 december 2016 bewerkt door bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Excuus voor de lange periode van radiostilte. Het tegenovergestelde van wat Yves beweerde is waar! Een intens maar goed begin gehad van mijn verhuizing naar- en studie in Groningen. Nu ik een goede start heb gemaakt en alles een beetje rustig is geworden ga ik bezigheden zoals deze weer oppakken. Ik hoop dat jullie het nog waard vinden om het weer op te pakken. Prima, welkom terug! Waar woonde je eerst en ben je nu gaan wonen in Groningen? Mocht je nog een inburgeringscursus nodig hebben.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten