Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

18 uur geleden zei Thierryvane:

I've Been In Love - Jungle, Channel Tres

Channel Tres is tof hé, ken je ook Tunnel van Polo&Pan waar hij ook in mee zingt/rapt? Heerlijk nummer

Zelf nu:

Arcade Fire- My Body is  a Cage

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dat verslaat dit niet hoor. Maar ook twee hele sterke zeg. FIFA 10 en FIFA 07 ofzo?

FIFA 09 en 07 dacht ik inderdaad. En verder hangt het er qua beleving natuurlijk ook af van welke generatie je bent. Die FIFA 98 is van ver voor mijn tijd, dus ik heb daar niet eenzelfde connotatie bij als jij. Dat heb ik veel meer bij de nummers die Boga en ik postten en, bijvoorbeeld, The Nights van Avicii. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Urbeto:

FIFA 09 en 07 dacht ik inderdaad. En verder hangt het er qua beleving natuurlijk ook af van welke generatie je bent. Die FIFA 98 is van ver voor mijn tijd, dus ik heb daar niet eenzelfde connotatie bij als jij. Dat heb ik veel meer bij de nummers die Boga en ik postten en, bijvoorbeeld, The Nights van Avicii. 

Eigenlijk is het ook van voor mijn tijd hoor, maar op de een of andere manier is 98 de eerste fifa die ik gespeeld heb. Maar dat was denk ik wel in 2002 ofzo. Elke FIFA heeft denk ik wel 1 of 2 nummers die je voor altijd met FIFA zal associëren. 

19-2000 (met deze intro) , Human, Young Folks en Jerk It Out zijn ook parels natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Eigenlijk is het ook van voor mijn tijd hoor, maar op de een of andere manier is 98 de eerste fifa die ik gespeeld heb. Maar dat was denk ik wel in 2002 ofzo. Elke FIFA heeft denk ik wel 1 of 2 nummers die je voor altijd met FIFA zal associëren. 

19-2000 (met deze intro) , Human, Young Folks en Jerk It Out zijn ook parels natuurlijk. 

Deze ken ik ook nog :D FIFA 05

En deze alsook van FIFA 05

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bas huijsmans:

Dat verslaat dit niet hoor. Maar ook twee hele sterke zeg. FIFA 10 en FIFA 07 ofzo?

Gewoon dat intro meerdere malen achter elkaar laten spelen toen. Vond dit als jonge Vrevie al zo'n fantastisch nummer.

Autechre - Kalpol Introl 

bewerkt door Vreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites