Justin Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Op 26-3-2019 om 13:45 zei Juca: Ait, nee zal zo even gaan checken. Ah nice, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2019 Saint Etienne - Over the Border Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Unknown Mortal Orchestra - How Many Zeros Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Lewis Capaldi - Mercy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2019 King Gizzard & The Lizard Wizard - Boogieman Sam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 23 uur geleden zei Justin: Ah nice, ben benieuwd. Zo, lekkere hitjes. Vooral die eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2019 Rammstein - Deutschland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 45 minuten geleden zei Richarð.: Rammstein - Deutschland Was het wachten wel waard, als de rest van het album net zo is. Videoclip toevallig gezien ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2019 1 minuut geleden zei Satioz: Was het wachten wel waard, als de rest van het album net zo is. Videoclip toevallig gezien ook? Na al die jaren nog steeds kwaliteit. Heb de videoclip ook gezien. Ziet er vet uit, zou zo een film kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Videoclip is gewoon weer ouderwets goed, en tevens zoals ze nu eenmaal zijn. Rammstein blijft nu eenmaal hoog op mijn favoriete bands ever staan. Wachten duurde bijna te lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Op 28-3-2019 om 19:17 zei Satioz: Was het wachten wel waard, als de rest van het album net zo is. Videoclip toevallig gezien ook? Clip is geweldig. Nummer wordt ook beter als je hem vaker hoort. Had 1e keer niet zo'n wauw gevoel als bij Engel, wollt ihr das bett in flamen sehen etc. Maar het was het wachten wel waard ja. Zin in het nieuwe album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2019 @komodo25 @Satioz Erger me wel aan de tracktitles. Vage namen. Föllakzoid - 99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 31 minuten geleden zei Richarð.: @komodo25 @Satioz Erger me wel aan de tracktitles. Vage namen. Föllakzoid - 99 Ja maar soms als je het nummer hoort dan valt het wel weer mee. En die hele ophef erbij is ook weer typisch voor Rammstein. Op ieder album hebben ze wel weer een track opstaan of meerdere die weer heel wat te weeg brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Geweldige clip. Lekker nummer ook, net even goed bekeken en geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 4 uur geleden zei Richarð.: @komodo25 @Satioz Erger me wel aan de tracktitles. Vage namen. Föllakzoid - 99 Van het nieuwe album? Ik kwam namelijk deze tegen Deutschland Radop Fick Dich Auslander Sex Puppe Was Ich Liebe Diamant Weit weg Tattoo Tallymann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Ook live gezien @Satioz en @richaro die ik nooit getagd krijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2019 3 minuten geleden zei komodo25: Van het nieuwe album? Yes, ik zag deze namelijk; DEUTSCHLAND +ADI+ ++++ DICH A+S+Ä+D+R ++X P+PP+ +AS +CH ++E++ +IA+AN+ WE++ WE+ +A++OO +ALL++ANN En ik heb ze nooit live gezien. Staan wel op het lijstje van "bands die ik graag een keer live wil zien". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 1 minuut geleden zei Richarð.: Yes, ik zag deze namelijk; DEUTSCHLAND +ADI+ ++++ DICH A+S+Ä+D+R ++X P+PP+ +AS +CH ++E++ +IA+AN+ WE++ WE+ +A++OO +ALL++ANN En ik heb ze nooit live gezien. Staan wel op het lijstje van "bands die ik graag een keer live wil zien". Zeker doen. Echt een aanrader. Helaas geen stadion tour hier. Maar al wel 4x live gezien. 1e keer Ahoy in 2004 na het album Reise Reise. 2e keer in 2010 in Kiel en later dat jaar op Pinkpop. En laaste keer was in 2012 weer in ahoy. Op verjaardag vriendin dus mocht zij het hotel uitzoeken. Hmm is al wel weer lang geleden... Maar is echt een aanrader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Helaas nog niet. Zou het wel willen. Alleen al wat je op YouTube tegenkomt is al werelds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 47 minuten geleden zei Satioz: Helaas nog niet. Zou het wel willen. Alleen al wat je op YouTube tegenkomt is al werelds Echt eens doen als je de kans krijgt. Show is echt genieten ( muziek ook natuurlijk) Vond zelf in Duitsland wel iets specialer. En verder verbaas ik me altijd over de diversiteit. Van echte hard rockers ( als je die in een hokje kunt beschrijven) tot zakenmannen. In ahoy stond groepje van 5 of 6 mensen voor me met bomber jacks aan met Hardcore Holland. Gevraagd of ze niet verkeerd zaten. Nee joh als het maar hard is. Gezinnen etc alles komt er op af. Zelfs me ma die de muziek echt verschrikkelijk vond zei wel over live DVD. Ze geven wel een geweldige show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 The Magpie Salute - Omission gevolgd door Matt Andersen - I'm Giving In Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Barbie.Girl Aqua foute uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Dropkick Murphys Rose Tattoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten