Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 28-3-2019 om 19:17 zei Satioz:

Was het wachten wel waard, als de rest van het album net zo is. Videoclip toevallig gezien ook?

Clip is geweldig. Nummer wordt ook beter als je hem vaker hoort. Had 1e keer niet zo'n wauw gevoel als bij Engel, wollt ihr das bett in flamen sehen etc. Maar het was het wachten wel waard ja. Zin in het nieuwe album

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Richarð.:

@komodo25 @Satioz Erger me wel aan de tracktitles. Vage namen.

Föllakzoid - 99

Ja maar soms als je het nummer hoort dan valt het wel weer mee. 

En die hele ophef erbij is ook weer typisch voor Rammstein. Op ieder album hebben ze wel weer een track opstaan of meerdere die weer heel wat te weeg brengt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei komodo25:

Van het nieuwe album?

Yes, ik zag deze namelijk;

1. DEUTSCHLAND
  2. +ADI+
  3. ++++ DICH
  4. A+S+Ä+D+R
  5. ++X
  6. P+PP+
  7. +AS +CH ++E++
  8. +IA+AN+
  9. WE++ WE+
  10. +A++OO
  11. +ALL++ANN

En ik heb ze nooit live gezien. Staan wel op het lijstje van "bands die ik graag een keer live wil zien".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Richarð.:

Yes, ik zag deze namelijk;

1. DEUTSCHLAND
  2. +ADI+
  3. ++++ DICH
  4. A+S+Ä+D+R
  5. ++X
  6. P+PP+
  7. +AS +CH ++E++
  8. +IA+AN+
  9. WE++ WE+
  10. +A++OO
  11. +ALL++ANN

En ik heb ze nooit live gezien. Staan wel op het lijstje van "bands die ik graag een keer live wil zien".

Zeker doen. Echt een aanrader. Helaas geen stadion tour hier. Maar al wel 4x live gezien. 1e keer Ahoy in 2004 na het album Reise Reise. 2e keer in 2010 in Kiel en later dat jaar op Pinkpop. En laaste keer was in 2012 weer in ahoy. Op verjaardag vriendin dus mocht zij het hotel uitzoeken. Hmm is al wel weer lang geleden... Maar is echt een aanrader 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Satioz:

Helaas nog niet. Zou het wel willen. Alleen al wat je op YouTube tegenkomt is al werelds

Echt eens doen als je de kans krijgt. Show is echt genieten ( muziek ook natuurlijk) Vond zelf in Duitsland wel iets specialer. En verder verbaas ik me altijd over de diversiteit. Van echte hard rockers ( als je die in een hokje kunt beschrijven) tot zakenmannen. In ahoy stond groepje van 5 of 6 mensen voor me met bomber jacks aan met Hardcore Holland. Gevraagd of ze niet verkeerd zaten. Nee joh als het maar hard is. Gezinnen etc alles komt er op af. Zelfs me ma die de muziek echt verschrikkelijk vond zei wel over live DVD. Ze geven wel een geweldige show 

Link naar opmerking
Deel via andere websites