Chiemel Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ok, jongens, ik heb Sigur Ros ook eindelijk ontdekt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 Werd tijd. Indian Askin - Sea of Ethanol [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Radiohead - A Moon Shaped Pool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ok, jongens, ik heb Sigur Ros ook eindelijk ontdekt :D Top! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Wild Nothing - Loop the Loop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Nieuwe PJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik dacht, nou ik ga de nieuwe Radiohead luisteren, zie ik dat de nieuwe Vektor ook uit is, en extreem goed ontvangen wordt. Gelijk opgezet. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 BARTEK - Beach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Zomerrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Eric Prydz- Opus-Four Tet Remix... toffe pokkoe zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2016 DMA's - So We Know Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 CYNE - First Person Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Hun nieuwe album was één van de ontdekkingen van afgelopen maand, ondertussen al 3 albums beluisterd, echt goede muziek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Hun nieuwe album was één van de ontdekkingen van afgelopen maand, ondertussen al 3 albums beluisterd, echt goede muziek! Ik twijfelde altijd een beetje, maar nu weet ik het zeker. Laki, I love you. Welkom bij de fanclub van de beste band ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 CYNE - First Person (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2016 Mark Pritchard ft. Thom Yorke - Beautiful People Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Deze vind ik goed van dat album van Pearl Jam uit 1991 :p 13 mei 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2016 Whitney - Light Upon the Lake [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Juist ontdekt dat Grimes een nieuwe music video heeft (California), maar ik heb nog geen idee of het voor mij is. Go en Scream vind ik bijvoorbeeld niets. Dan heeft ze nog een heleboel singles die ik wat vaker zou moeten beluisteren, en deze singles leg ik heel vaak op: Kill V. Maim, Realiti (onbewerkte versie), Flesh Without Blood/Belly of The Beat, Unplugged, Crystal Ball, Genesis _O_, Oblivion, Rosa, Skin, My Sister Says the Saddest Things, River, Dream Fortress, Wereguild en deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2016 Kevin Morby - Reign Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 [YOUTUBE]xJJHGuKra9w[/YOUTUBE] Nieuwe reggae-artiest ontdekt (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Shlømo - In Absentia (feat. PVNV) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2016 Goat - I Sing In Silence Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Mura Masa — Firefly (feat. Nao) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 [YOUTUBE]pR0VsbyZxWg[/YOUTUBE] :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten