Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Flikken Rotterdam

Arsène

Aanbevolen berichten

Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he.

Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he.

Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week.

6bb.gif

Vind het ook maar beetje gaar en de hoofdrolspelers zijn nou niet bepaald goed heb ik het idee...

Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een leuke serie. Het schijnt wat harder te worden als Flikken Maastricht, want ik prima vind voor deze serie. In Maastricht heb ik het idee dat er soms te weinig gebeurt. Dat harde geeft ook wel een bepaald karakter aan de serie. Ik erger me wel dood aan die Martin Morero met z'n nep accent. Bah, maar ik denk dat hij snel de serie zal verlaten gezien de begin foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht.

Laat ik het zo zeggen: ze wisten mij niet te pakken. Ik vraag me enorm af of ik vrijdag wel weer wil gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Series afgeleid van andere series vallen meestal tegen, omdat de verwachtingen meteen al erg hoog zijn. En dan heb ik zelf vooral het idee van flikken Maastricht viel de laatste tijd best wel tegen, dan zullen ze hier wel extra aandacht aan besteed hebben, maar dat blijkt dus ook niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft een beetje mwuah mwuah voor mij, ondanks dat er wel een stijgende lijn in zit.. Vind het tof om de plaatjes van Rotterdam te checken, maar kom er nog niet helemaal in. Die blonde rechercheur vind ik qua acteerwerk niet denderend. Plus vandaag hadden ze een pikkie van 22 of zo z'n haar geverfd, zodat hij een beetje in z'n vaderrol paste haha. Benieuwd naar volgende week, best een actueel/heftig onderwerp..

Link naar opmerking
Deel via andere websites