Arsène Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Vrijdag 8 januari 2016 20:30 https://www.facebook.com/FlikkenRTRDM/ http://www.avrotros.nl/flikkenrotterdam/home/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2016 Vrijdag 8 januari 2016 20:30 https://www.facebook.com/FlikkenRTRDM/ http://www.avrotros.nl/flikkenrotterdam/home/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Zin in. :< Prachtige stad en prima cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Heb geen hoge verwachtingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Mensen die bekend zijn in Rotterdam: ga er maar vanuit dat er veel wordt omgereden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Wat zijn de reacties na aflevering 1? Ik vind het nog een beetje vaag hoor. Allemaal politie overdag naar de Feyenoord wedstrijd terwijl dat altijd 's avonds zal zijn.. maargoed. Ben benieuwd naar aflevering 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2016 Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he. Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Vind het ook maar beetje gaar en de hoofdrolspelers zijn nou niet bepaald goed heb ik het idee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he. Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week. Vind het ook maar beetje gaar en de hoofdrolspelers zijn nou niet bepaald goed heb ik het idee... Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Ik vind het wel een leuke serie. Het schijnt wat harder te worden als Flikken Maastricht, want ik prima vind voor deze serie. In Maastricht heb ik het idee dat er soms te weinig gebeurt. Dat harde geeft ook wel een bepaald karakter aan de serie. Ik erger me wel dood aan die Martin Morero met z'n nep accent. Bah, maar ik denk dat hij snel de serie zal verlaten gezien de begin foto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Wat een matige eerste aflevering zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Vond de eerste aflevering persoonlijk erg goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht. Laat ik het zo zeggen: ze wisten mij niet te pakken. Ik vraag me enorm af of ik vrijdag wel weer wil gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Ik geef het nog een kans, was niet echt geweldig maar ook niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Vond het heel matig, ga wel verder kijken maar hoop iig dat er een stijgende lijn in komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Series afgeleid van andere series vallen meestal tegen, omdat de verwachtingen meteen al erg hoog zijn. En dan heb ik zelf vooral het idee van flikken Maastricht viel de laatste tijd best wel tegen, dan zullen ze hier wel extra aandacht aan besteed hebben, maar dat blijkt dus ook niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2016 Ik vond het niet zo slecht vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Ik vond het niet zo slecht vandaag Ik vond de aflevering, ook wel beter dan vorige week. Ik raak inmiddels al een beetje gewend aan de personages. Hoewel ik die Cees Geel af en toe niet geweldig vind acteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Ik vond het ook zeker niet tegenvallen deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Blijft een beetje mwuah mwuah voor mij, ondanks dat er wel een stijgende lijn in zit.. Vind het tof om de plaatjes van Rotterdam te checken, maar kom er nog niet helemaal in. Die blonde rechercheur vind ik qua acteerwerk niet denderend. Plus vandaag hadden ze een pikkie van 22 of zo z'n haar geverfd, zodat hij een beetje in z'n vaderrol paste haha. Benieuwd naar volgende week, best een actueel/heftig onderwerp.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2016 Vandaag was niet zo spannend maar volgende week wordt wel boeiend denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ben er niet kapot van, maar nog niet echt pakkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vind het toch steeds beter worden. Zeker vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik vind het ook vermakelijk boys. Die Lieve is trouwens ook faking heet, maar dat even terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Leuk verhaal zo de laatste twee afleveringen hoor, niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten