Arsène Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016  Vrijdag 8 januari 2016 20:30  https://www.facebook.com/FlikkenRTRDM/ http://www.avrotros.nl/flikkenrotterdam/home/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 5, 2016 Author Share Gepost January 5, 2016  Vrijdag 8 januari 2016 20:30  https://www.facebook.com/FlikkenRTRDM/ http://www.avrotros.nl/flikkenrotterdam/home/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Gepost January 5, 2016 Share Gepost January 5, 2016 Zin in. :< Prachtige stad en prima cast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 8, 2016 Share Gepost January 8, 2016 Heb geen hoge verwachtingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 8, 2016 Share Gepost January 8, 2016 Mensen die bekend zijn in Rotterdam: ga er maar vanuit dat er veel wordt omgereden ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 8, 2016 Share Gepost January 8, 2016 Wat zijn de reacties na aflevering 1? Â Ik vind het nog een beetje vaag hoor. Allemaal politie overdag naar de Feyenoord wedstrijd terwijl dat altijd 's avonds zal zijn.. maargoed. Ben benieuwd naar aflevering 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 8, 2016 Author Share Gepost January 8, 2016 Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he.  Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 9, 2016 Share Gepost January 9, 2016 Vind het ook maar beetje gaar en de hoofdrolspelers zijn nou niet bepaald goed heb ik het idee... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Gepost January 9, 2016 Share Gepost January 9, 2016 Feyenoord die Europees speelt is sowieso niet echt realistisch he. Â Verder heb ik me op zich wel vermaakt, je gaat het alleen toch met Maastricht vergelijken en dan vind ik de hoofdrolspelers wel minder, zo na 1 aflevering. Het voordeel lijkt alleen wel dat je geen 2 uniforms hebt met kei saaie verhaallijnen elke week. Â Â Vind het ook maar beetje gaar en de hoofdrolspelers zijn nou niet bepaald goed heb ik het idee... Â Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost January 9, 2016 Share Gepost January 9, 2016 Ik vind het wel een leuke serie. Het schijnt wat harder te worden als Flikken Maastricht, want ik prima vind voor deze serie. In Maastricht heb ik het idee dat er soms te weinig gebeurt. Dat harde geeft ook wel een bepaald karakter aan de serie. Ik erger me wel dood aan die Martin Morero met z'n nep accent. Bah, maar ik denk dat hij snel de serie zal verlaten gezien de begin foto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost January 9, 2016 Share Gepost January 9, 2016 Wat een matige eerste aflevering zeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmyy Gepost January 11, 2016 Share Gepost January 11, 2016 Vond de eerste aflevering persoonlijk erg goed :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 11, 2016 Share Gepost January 11, 2016 Hoewel ik me normaal gesproken kan stressen aan Cees Geel, zijn Huub Stapel en Mark van Eeuwen toch prima acteurs. De vrouwen ken ik niet, maar ze oogden toch echt niet slecht. Laat ik het zo zeggen: ze wisten mij niet te pakken. Ik vraag me enorm af of ik vrijdag wel weer wil gaan kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost January 11, 2016 Share Gepost January 11, 2016 Ik geef het nog een kans, was niet echt geweldig maar ook niet slecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertoow Gepost January 13, 2016 Share Gepost January 13, 2016 Vond het heel matig, ga wel verder kijken maar hoop iig dat er een stijgende lijn in komt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2016 Share Gepost January 14, 2016 Series afgeleid van andere series vallen meestal tegen, omdat de verwachtingen meteen al erg hoog zijn. En dan heb ik zelf vooral het idee van flikken Maastricht viel de laatste tijd best wel tegen, dan zullen ze hier wel extra aandacht aan besteed hebben, maar dat blijkt dus ook niet het geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 15, 2016 Author Share Gepost January 15, 2016 Ik vond het niet zo slecht vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathijsloo Gepost January 15, 2016 Share Gepost January 15, 2016 Ik vond het niet zo slecht vandaag  Ik vond de aflevering, ook wel beter dan vorige week. Ik raak inmiddels al een beetje gewend aan de personages. Hoewel ik die Cees Geel af en toe niet geweldig vind acteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 16, 2016 Share Gepost January 16, 2016 Ik vond het ook zeker niet tegenvallen deze keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaeb Gepost January 22, 2016 Share Gepost January 22, 2016 Blijft een beetje mwuah mwuah voor mij, ondanks dat er wel een stijgende lijn in zit.. Vind het tof om de plaatjes van Rotterdam te checken, maar kom er nog niet helemaal in. Die blonde rechercheur vind ik qua acteerwerk niet denderend. Plus vandaag hadden ze een pikkie van 22 of zo z'n haar geverfd, zodat hij een beetje in z'n vaderrol paste haha. Benieuwd naar volgende week, best een actueel/heftig onderwerp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 22, 2016 Author Share Gepost January 22, 2016 Vandaag was niet zo spannend maar volgende week wordt wel boeiend denk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 23, 2016 Share Gepost January 23, 2016 Ben er niet kapot van, maar nog niet echt pakkend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost February 7, 2016 Share Gepost February 7, 2016 Ik vind het toch steeds beter worden. Zeker vermakelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 19, 2016 Author Share Gepost February 19, 2016 Ik vind het ook vermakelijk boys. Die Lieve is trouwens ook faking heet, maar dat even terzijde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martijn Gepost February 19, 2016 Share Gepost February 19, 2016 Leuk verhaal zo de laatste twee afleveringen hoor, niks mis mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts