Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Welke zenders volgen jullie het meest

Lakigigar

Aanbevolen berichten

Naar welke zenders kijken jullie het meest. Ik ga wel geen poll aanmaken, want ik ken de Nederlandse zenders niet. We kunnen enkel NPO1, NPO2 en NPO3 kijken.

Ikzelf kijk wellicht het meeste naar:

Canvas

Vier

National Geographic

Play Sports-kanalen (voetbal)

In mindere mate:

2BE

Een film/documentaire op één (misschien in toekomst weer eens een Belgische serie, maar laatste tijd is het echt een oubollig karakter op één, en is er gewoon niet veel soeps meer. Besparingen hé)

Sporadisch programma op VTM en dan haak ik weer af vanwege het grote IQ=80-gehalte

Discovery Channel

In het buitenland:

films op NPO2 en NPO3 (soms een serie/documentaire)

nieuws of sport-programma's op BBC 1 en BBC2

Ik ben geen rechtstreekse kijker. Alles wat geen sport is, kijk ik meestal op uitstel. Sport uiteraard rechtstreeks.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar welke zenders kijken jullie het meest. Ik ga wel geen poll aanmaken, want ik ken de Nederlandse zenders niet. We kunnen enkel NPO1, NPO2 en NPO3 kijken.

Ikzelf kijk wellicht het meeste naar:

Canvas

Vier

National Geographic

Play Sports-kanalen (voetbal)

In mindere mate:

2BE

Een film/documentaire op één (misschien in toekomst weer eens een Belgische serie, maar laatste tijd is het echt een oubollig karakter op één, en is er gewoon niet veel soeps meer. Besparingen hé)

Sporadisch programma op VTM en dan haak ik weer af vanwege het grote IQ=80-gehalte

Discovery Channel

In het buitenland:

films op NPO2 en NPO3 (soms een serie/documentaire)

nieuws of sport-programma's op BBC 1 en BBC2

Ik ben geen rechtstreekse kijker. Alles wat geen sport is, kijk ik meestal op uitstel. Sport uiteraard rechtstreeks.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

FOX voor voetbal. RTL7 voor sport (darts, VI, Europa League). SBS6 alleen voor CL, keek ik eigenlijk nooit. Af en toe Veronica zo tussen 7 en half 9 voor wat sit-coms, maar oke, dan kijk ik met een half oog vaak. Sporza voor wielrennen. Verder publieke omroep voor als ik een keer het nieuws wil zien, of iets als Brandpunt of Zembla. Of Pauw, dat is op NPO1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk niet echt specifiek naar een bepaalde zender, maar meer naar bepaalde programma's op een zender (Familie, Dagelijkse kost, De Slimste Mens ter Wereld, ...). Als ik niets te doen heb of 's avonds in m'n bed lig zap ik wel eens naar MTV of Discovery/National Geographic om te kijken of daar iets leuk op is.

En verder uiteraard sportkanalen (Play Sports bij ons) of als er koers is op een van de zenders :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk alleen de sportzenders. Ik heb Fox dus die staat het hele weekend wel aan als ik thuis ben en er wedstrijden zijn. Verder dat nieuwe Ziggo kanaal voor Spaans voetbal en RTL 7 voor darts en formule 1. Champions League bij SBS6 kijk ik natuurlijk ook. Gewone TV kijk ik echt zelden, alleen soms DWDD of journaal tijdens het eten. Onee en elke vrijdagavond staat verplicht de Voice aan hier.. ;e (Maar stiekem vind ik het nog best wel leuk..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites