Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik vind Zidane hier wel behoorlijk verantwoordelijk voor. Waarom Casemiro buiten de selectie laten of niet in de basis laten beginnen. Real wordt in de counter volledig overlopen op het middenveld. Wat Bale deed was natuurlijk hartstikke dom, maar daar begint het niet mee. Of is die geblesseerd?

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casemiro zit niet eens op de bank dus die zal wel een pijntje of zo hebben ja, maar dat mag absoluut geen excuus zijn. Als je zonder Casemiro nog niet eens kan winnen van Las Palmas.

Desondanks ben ik wel van mening dat Zidane niet de juiste man is voor deze functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd er na de laatste wedstrijden niet moord en brand geschreeuwd dat hij Casemiro eens moest gaan passeren voor Isco(/James)? Nu is dat natuurlijk niet handig om te doen tegen een team dat zelf graag het spel wilt maken, maar als je dat even vergeet is het voor de verandering een goede keus van Zidane. Met 10 man bij een 1-1 stand moet je dit thuis alsnog kunnen winnen als Real zijnde zeker als je ziet hoeveel ruimte er toch wel ligt, maar als je dan daarna die actie van Ramos ziet ben je verloren.

Die grensrechter aan de rechterkant mogen ze wel per direct ontslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die grensrechter is idd zeer dramatisch, volgens mij zat die zelfs bij alle beslissingen er naast. Waar die af had moeten keuren, laat ie doorgaan en wat ie door moest laten gaan keurde ie af :cab:

En Ramos ja, die heeft eindelijk na een hele goede sterke periode weer eens een keertje kortsluiting gekregen die hem zo karakteriseert :r

Nou Airfocre Ramos voor de 3-3 straks nog, ik zie het nog gebeuren :cab:

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 1e was wel gewoon terecht toch?, die 2e ook maar dat kan de grens onmogelijk gezien hebben en de 3e ben ik alweer vergeten. Kon in de 1e helft ook vrij inkoppen(gepakt door Varas), maar werd toen ook terug gefloten voor buitenspel. Las Palmas vergat het zelf af te maken na de 1-3 en dat Real dan ergens een onterechte penalty krijgt is te verwachten;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Simonsav']Heb ook maar de laatste 20-25 minuten gezien ofzo. Maar Jese die had wel een paar kansen zeg, vergat het gewoon helemaal af te maken.[/QUOTE] Hmm dan snap ik je haha, maar dan moet je dat nog maar eens terug kijken, echt 3 zuivere goals van Morata afgekeurd ;c Ah ja zoals @Sophomore al zei, karmaaaaaaaaaaaa :D @Cerebral nja ach laat ik het dan zo zeggen dat je als grensrechter de aanvallende partij het voordeel moet geven bij twijfel, nou die was er 1 3 gevallen zeker en die werden naar mijn mening daarom dus best onterecht afgekeurd. bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een domme actie van Bale, toch onvoorstelbaar dat zo'n topspeler zijn ploeg zo in de steek kan laten. Hoe kan je ook zo snel al zo gefrustreerd rondlopen? Las Palmas mag heel hard vloeken dat het deze voorsprong nog uit handen geeft. Zidane hoeft voor mij niet te blijven, spel trekt echt op niets.

bewerkt door Jens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha de ophef om wie de trainer wordt bij Barca. In Nederland zijn wij chauvinistisch genoeg om te denken dat Koeman de beste optie is :r Daarnaast worden namen als De Boer genoemd, zelfs Van Bronckhorst en Cocu werd er gevraagd hoe zij kijken naar een eventuele aanbod van Barcelona :D Koeman zou wel grappig zijn, 5-3-2 spelen en dan een grote spits halen (misschien wel Pelle) Koeman bij Barca moet je toch gvd niet aan denken, wat goor :r

Lijkt mij geen moeilijke keuze. Je kijkt naar Pochettino, Valverde of Sampaoli en die gasten benader je. Eén van die drie zal heus wel komen. Alle andere namen kun je in de prullenbak gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pochettino werd alleen in het begin genoemd als mogelijke opvolger. Staat nu eigenlijk ook niet meer op de realistische lijst van vervangers en dat heeft ook te maken met zijn nadrukkelijke Espanyol verleden.

Verder worden alleen de namen van Sampaoli en Valverde genoemd. En veel minder concreet die van Koeman of Oscar Garcia.

In Spanje kun je inzetten op Sampaoli, waar je een quotering van 4.0 krijgt, die van Valverde is 5.5 en Koeman 8.5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar Garcia wordt ook genoemd bij Valenz.
Laten we maar hopen dat het ''gewoon'' Marcelno word. Quique Setien word ook genoemd, maar dan moet die wel Roque Mesa en Bigas/Lemos meenemen;c. Over het lot van Munir, Siqueira, Mario en Mangala is ook al besloten en die zullen allen terugkeren naar hun clubs. Mangala wilt men wel behouden, maar dat word financieel onmogelijk. Wat Zaza en Orellana betreft is het nog te vroeg al lijken ze beiden wel te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Munir zie ik graag blijven. Ik denk dat die jongen met een fatsoenlijke trainer en fatsoenlijke spelopvatting een waanzinnige versterking kan zijn. Zelfde geldt voor Mario Suarez voor de balans op het middenveld. Uiteraard mag Mangala natuurlijk blijven, want dat is de grootste prutser die ik in jaren heb zien rondhuppelen. Werkelijk waar zelden zo'n slechte verdediger gezien die positioneel zo vaak fout loopt en de domste fouten maakt. Zaza en Orellana is mij nog te vroeg om te oordelen, maar zie Chileno graag nog even blijven. Misschien dat mede-Chileno Aranguiz naar Valenz kan worden overgehaald. Past prima in de Liga thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mangala begon dramatisch, maar doet het de laatste tijd over het geheel gezien gewoon meer dan prima en is over het gehele seizoen gezien ook een stuk beter geweest dan Garay. Mario Suarez heb je echt niks meer aan en is met grote afstand de meest dramatische speler in deze selectie. Munir heeft ongetwijfeld het talentom wereldtop te worden, maar daar houd het ook gelijk bij op... Eeuwig zonde voor Valencia als je je bedenkt dat die jongen voor ''slechts'' 15m op te halen is.

En ik weet dat je een fetisj hebt voor je landgenoten, maar waar wil je Aranguiz neer gaan zetten? Die jongen is sowieso kansloos aangezien hij geen Man United/Mendes/Barcelona connectie heeft:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat is wel waar, maar Aranguiz is gewoon de motor bij Chili als je ziet hoe hij verdedigend, aanvallend en vooral positioneel fantastisch werk doet. Die zou dus prima centraal op het middenveld kunnen spelen, een beetje een Xavi-light bijvoorbeeld. Mangala, als die man in de buurt van een bal komt, krijg ik het Spaans benauwd, dat is gewoon niet normaal. Net als toen met Cissokho, dat was ook echt niks. Maar goed, we kunnen die gasten allemaal wel een kans geven, want bijna iedereen heeft het gewoon slecht gedaan, maar laten we dan wel beginnen met een coach aan te stellen die weet wat het vak inhoudt. Marcelino zou ik prima vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites