Spring naar bijdragen

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

Ronald Koeman verwacht dat Real Madrid zondag weinig moeite gaat doen om het spel te maken In Camp Nou. De trainer van FC Barcelona denkt dat het De Koninklijke weinig uit zal maken als er 'lelijk' gewonnen wordt.

In de aanloop naar de Clásico van aanstaande zondag duidt Koeman in gesprek met Sierd de Vos van Ziggo Sport een groot verschil tussen Barcelona en Real. "De schoonheid van het voetbal is bij Real minder belangrijk dan in Barcelona", vertelt de Nederlandse oefenmeester. "Als zij de bal niet hebben, wordt het team en het publiek niet onrustig."

Dat maakt de opgave voor de onderlinge wedstrijd alleen maar lastiger, denkt Koeman. "Ze zijn heel ervaren, met spelers als Modric, Kroos, Alaba en Benzema, en dat betekent dat zij hier komen en gaan afwachten. Ze hebben met Rodrygo en Vinícius twee speerpunten aan de zijkant en daar wachten ze op. Zo hebben ze het altijd tegen Barça gedaan."

Waarom kan deze gast niet even gewoon ze mond houden en focussen op ze eigen team. Man man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Waarom kan deze gast niet even gewoon ze mond houden en focussen op ze eigen team. Man man man.

Hij is zich aan het indekken en de underdog positie inpakken. Alvast excuses uitspreken voor als er verloren wordt. Wat ook valt te begrijpen want vorig seizoen werden beide competitie duels tegen zowel Real als Atleti verloren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Nou ik heb er zin in, dit word een hele matige classico maar niet minder spannend!

Ik ga 1e helft kijken en erna Joenited-Liverpool kijken. Ben benieuwd. Als ik die saai vind schakel ik gewoon naar deze terug : )

En misschien pik ik nog wat mee van Ajax-PSV haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei La Pulga:

Opstelling Barcelona: Ter Stegen; Mingueza, Piqué, Garcia, Alba; Busquets, Gavi, Frenkie de Jong; Fati, Depay, Dest

Opstelling Real Madrid: Courtois; Vazquez, Militao, Alaba, Mendy; Casemiro, Kroos, Modric; Vinicius, Benzema, Rodrygo

Lets go!!

Veel plezier en succes!! Ziet er goed uit. Alleen wat vreemde plek voor Dest? Is het een 532 ofzo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Vind je Dest beter op AMR of op RB? Mocht Dembele ooit niet geblesseerd zijn neemt hij dan AMR over? 

Vind het wel prima zo, hij heel longen om 30 keer heen en weer te rennen en dit bied defensief toch iets meer zekerheid. Zo'n Dembele zal namelijk niet snel meeverdedigen.

Als je een wedstrijd heb zoals tegen Kiev dan zie ik wel graag een echte rechtsbuiten en dan Dest rechtsachter. Dan speel je toch 80% op de helft van de tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei La Pulga:

Vind het wel prima zo, hij heel longen om 30 keer heen en weer te rennen en dit bied defensief toch iets meer zekerheid. Zo'n Dembele zal namelijk niet snel meeverdedigen.

Als je een wedstrijd heb zoals tegen Kiev dan zie ik wel graag een echte rechtsbuiten en dan Dest rechtsachter. Dan speel je toch 80% op de helft van de tegenstander.

Duidelijk, gaaf zeg :classic_love: Had je dit verwacht van Sergino toen hij nog bij Ajax zat, dat hij niveau van Barcelona zo goed aankan!? :shine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kyrill:

Duidelijk, gaaf zeg :classic_love: Had je dit verwacht van Sergino toen hij nog bij Ajax zat, dat hij niveau van Barcelona zo goed aankan!? :shine:

Om eerlijk te zijn, het niveau van Ajax ligt nu even wat hoger dan dat van Barcelona. 

Maar heb het wel altijd een goede aankoop gevonden, hij komt het dichtst bij Dani Alves al is hij het nog lang niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Om eerlijk te zijn, het niveau van Ajax ligt nu even wat hoger dan dat van Barcelona. 

Maar heb het wel altijd een goede aankoop gevonden, hij komt het dichtst bij Dani Alves al is hij het nog lang niet.

Dat is zkr waar ja! Ligt zkr hoger. Klopt moppie :classic_love:Dani Alves was geweldenaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman out? Dit is nu 3e La Liga nederlaag tegen Real in 1,5 seizoen.....

@La Pulga ik doe echt me best om me in te houden. Maar ''wedstrijd die je kan verliezen'' El Classico thuis tegen de aarts rivaal Real Madrid dat zouden Barcelona fans paar jaar geleden nooit gezegd hebben...

Sterkte ermee iig maatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kyrill:

Koeman out? Dit is nu 3e La Liga nederlaag tegen Real in 1,5 seizoen.....

@La Pulga ik doe echt me best om me in te houden. Maar ''wedstrijd die je kan verliezen'' El Classico thuis tegen de aarts rivaal Real Madrid dat zouden Barcelona fans paar jaar geleden nooit gezegd hebben...

Sterkte ermee iig maatje.

Ja paar jaar geleden speelde Arsenal ook nog Europees, in een paar jaar kunnen er dingen veranderen vooral als je de beste speler van de wereld mist. Je moet gewoon realistisch blijven, dat is voor jou soms erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

Ja paar jaar geleden speelde Arsenal ook nog Europees, in een paar jaar kunnen er dingen veranderen vooral als je de beste speler van de wereld mist. Je moet gewoon realistisch blijven, dat is voor jou soms erg moeilijk.

Is goed schat. Hebt wederom volledig gelijk (y)Alleen speelde vorig seizoen ook nog Europees voetbal niet alleen paar jaar geleden. Omdat jij het bent allow it, fam. Maar als je toch over realistisch blijven hebt, moet je wel doorgaan met Koeman? Is lief je Arsenal gelijkwaardig aan Barcelona ziet :classic_love:, maar Barcelona is toch echt de veel betere club. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Is goed schat. Hebt wederom volledig gelijk (y)Alleen speelde vorig seizoen ook nog Europees voetbal niet alleen paar jaar geleden. Omdat jij het bent allow it, fam. Maar als je toch over realistisch blijven hebt, moet je wel doorgaan met Koeman? Is lief je Arsenal gelijkwaardig aan Barcelona ziet :classic_love:, maar Barcelona is toch echt de veel betere club. 

Ik vind Arsenal niet gelijkwaardig aan Barcelona, ik zeg alleen dat in het voetbal het ene seizoen totaal anders kan zijn en je vooral realistisch moet blijven. Iedereen verwachtte dat Real vandaag er met 0-3 overheen zal gaan maar dat viel wel mee. Kan ik blij mee zijn.

En nee, Koeman moet weg maar ik kan geen opvolger opnoemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Tja, het is geen feestje om dit Barca aan te gluren. Schijtcoach, volgevreten veteranen, nauwelijks diepgang en spelers als Coutinho en Memphis die maar wat kloten. Trucje hier, balverlies daar.

Kan het hier wat minder over Arsenal gaan trouwens?

Ja soms moet ik Karel wat dingen uitleggen en dan is het wat makkelijker om dan Arsenal als voorbeeld te gebruiken omdat hij het dan wel begrijpt. Beetje kleuterklas niveau, maar dan is het wel wat duidelijker voor hem.

Dus als we kunnen beginnen dat Karel mij niet in onnodige dingen gaat taggen dan zal het vanzelf wat minder over Arsenal gaan.

Overigens was Real ook echt niet goed vandaag, als Dest die open kans er gewoon in knalt heb je een hele andere wedstrijd. Maja aan als heb je niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ik kan er ook niks aandoen dat jij elke als ik over Barcelona begin hier, jij 99% van de tijd Arsenal erbij haalt...Doe je toch echt zelf ik heb nog 0x Arsenal hier erbij gehaald in dit topic, zonder dat jij er eerst over begon ;e

En ik haal alleen Arsenal als voorbeeld aan omdat jij dan een beetje begrijpt wat ik bedoel aangezien lezen voor jou soms moeilijk is. 

Verder staat Sociedad nu knap voor tegen Atletico, zou een zieke outsider zijn voor de titel. Als het een seizoen moet gebeuren kan dat dit seizoen zomaar het geval zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites