Socrates Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 7 minuten geleden zei Rogier.: Strafpunt! Vind dat Koeman goed werk verricht overigens. Ik kijk weinig naar Barcelona, maar ze winnen die wedstrijd toch maar weer mooi gisteren. Nu 'gewoon' 2e. Weliswaar in veel wedstrijden puntenverlies, maar dat is onvermijdelijk met deze selectie. En toen was je af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 5 minuten geleden zei Zeus: En toen was je af. Gelukkig is weinig niet niks, dus vind ik dat hier best een oordeel over mag vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Ja maar je ziet weinig en noemt enkel wat resultaten op. Je kan ook gewoon zeggen: hee Barca wint af en toe toch nog een wedstrijd, het had slechter gekund. Waarom verricht Koeman prima werk dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Ja nu ben je de lul Rogier. Kom maar even met die diepgaande tactische analyse over backs die eroverheen denderen, de opbouwfase etc! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 En geen woord over dat ze Suarez missen trouwens, dat kan nogal gevoelig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 1 uur geleden zei La Pulga: En geen woord over dat ze Suarez missen trouwens, dat kan nogal gevoelig zijn. Unpopular opinion dat ik de keuze van Barca best kan begrijpen? Vond hem veel te wisselvallig, terwijl hij het nu bij Atletico veel meer laat zien. Dat het met terugwerkende kracht slecht uitpakt is een ander verhaal natuurlijk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Je moet vooral de deur intrappen dat hem naar een concurrent laten gaan niet zo slim was voordat je al begint over het voetbalinhoudelijke deel. Maar die mening is helemaal zo onpopulair niet. Ga voor de gein naar barcaforum.com en zoek zijn oude topic op. Louter berichten van ergernis over dat het echt eens klaar was met hem. Iedereen die Barca vorig seizoen vaak heeft zien spelen (en ook over enig tactisch inzicht beschikt, hoeft maar een klein beetje te zijn) komt tot de conclusie dat hij vooral het spel frustreerde. En dat, met name in de grotere wedstrijden, het elftal volledig in elkaar zakte omdat hij samen met Messi aan het chillen was op de middenstip. Dat mag je hier allemaal niet zeggen, maar de wat meer verstandige Barca-fan zou zeggen dat je hier weinig bijzonders zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 2 minuten geleden zei Goatruida: Unpopular opinion dat ik de keuze van Barca best kan begrijpen? Vond hem veel te wisselvallig, terwijl hij het nu bij Atletico veel meer laat zien. Dat het met terugwerkende kracht slecht uitpakt is een ander verhaal natuurlijk, Dat mag jij zeker vinden. Maar het blijft een top 5 spits van de wereld. Als je die na een aantal jaar zomaar wegdoet en er werkelijk waar geen vervanging voor terughaalt is toch gewoon schandalig. Ook had ie dit seizoen veel beter gerendeerd met het middenveld wat nu staat en was die ook akkoord gegaan met minder speelminuten. Maar het feit blijft dat ie meer talent heeft in zijn linkerteen dan Braithwaite in zijn prime. Verder zit je nu niet breed in de aanvallers vanwege de blessures van Coutinho en Fati en dat had Koeman natuurlijk niet kunnen weten, maar ik denk het je wel een kampioenschap kost om Suarez gratis weg te doen. De rest van het elftal lijkt een beetje te staan al moet er nog wel een LCV komen voor €0,- Betwijfel of Garcia en Depay gaan komen, ik zie het wel zitten in hen. Denk wel dat dit het laatste seizoen word van Messi waardoor er meer budget vrijkomt voor gratis spelers, dus dan zie ik ze wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 2 minuten geleden zei Zeus: Je moet vooral de deur intrappen dat hem naar een concurrent laten gaan niet zo slim was voordat je al begint over het voetbalinhoudelijke deel. Maar die mening is helemaal zo onpopulair niet. Ga voor de gein naar barcaforum.com en zoek zijn oude topic op. Louter berichten van ergernis over dat het echt eens klaar was met hem. Iedereen die Barca vorig seizoen vaak heeft zien spelen (en ook over enig tactisch inzicht beschikt, hoeft maar een klein beetje te zijn) komt tot de conclusie dat hij vooral het spel frustreerde. En dat, met name in de grotere wedstrijden, het elftal volledig in elkaar zakte omdat hij samen met Messi aan het chillen was op de middenstip. Dat mag je hier allemaal niet zeggen, maar de wat meer verstandige Barca-fan zou zeggen dat je hier weinig bijzonders zegt. Dat komt natuurlijk alleen omdat het een ongeïnspireerd elftal was vorig jaar met een heel zwak middenveld en geen enkele lijn in het spel. Dan ga je inderdaad soms afvragen waar je het voor doet. Waarom loopt Suarez nu wel 90 minuten lang in een wedstrijd bij Atletico? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 15 minuten geleden zei La Pulga: Dat mag jij zeker vinden. Maar het blijft een top 5 spits van de wereld. Als je die na een aantal jaar zomaar wegdoet en er werkelijk waar geen vervanging voor terughaalt is toch gewoon schandalig. Ook had ie dit seizoen veel beter gerendeerd met het middenveld wat nu staat en was die ook akkoord gegaan met minder speelminuten. Maar het feit blijft dat ie meer talent heeft in zijn linkerteen dan Braithwaite in zijn prime. Verder zit je nu niet breed in de aanvallers vanwege de blessures van Coutinho en Fati en dat had Koeman natuurlijk niet kunnen weten, maar ik denk het je wel een kampioenschap kost om Suarez gratis weg te doen. De rest van het elftal lijkt een beetje te staan al moet er nog wel een LCV komen voor €0,- Betwijfel of Garcia en Depay gaan komen, ik zie het wel zitten in hen. Denk wel dat dit het laatste seizoen word van Messi waardoor er meer budget vrijkomt voor gratis spelers, dus dan zie ik ze wel komen. Dat ben ik zeker met je eens (top 5 spits v/d wereld), en ik denk dat die best bruikbaar zou zijn geweest dit seizoen. Alleen had hem nooit weggegaan zonder een fatsoenlijke vervanger te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 3 minuten geleden zei Goatruida: Dat ben ik zeker met je eens (top 5 spits v/d wereld), en ik denk dat die best bruikbaar zou zijn geweest dit seizoen. Alleen had hem nooit weggegaan zonder een fatsoenlijke vervanger te halen. Dus we zijn het met elkaar eens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Dus we zijn het met elkaar eens? Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei La Pulga: Dat komt natuurlijk alleen omdat het een ongeïnspireerd elftal was vorig jaar met een heel zwak middenveld en geen enkele lijn in het spel. Dan ga je inderdaad soms afvragen waar je het voor doet. Waarom loopt Suarez nu wel 90 minuten lang in een wedstrijd bij Atletico? Neen, dat kwam ook gewoon omdat hij zelf al twee seizoenen (en vooral het vorige) te dik stond, lui was en alleen nog maar wilde scoren en met Messi wou samen spelen. Beide deden defensief helemaal niks en druk zetten vonden ze ook niet meer nodig. Suarez loopt nu ook helemaal niet 90 minuten lang bij Atletico (sowieso wisselen ze hem vaak, maar dat terzijde gelaten). Suarez staat vaak op een eilandje voorin, Félix zakt vaak nog enigszins terug en stoort veel. Sterker nog, de rest loopt eerder een stuk harder om hem te ontlasten. Dat kunnen ze ook beter (bij Barca had je inderdaad niks meer aan o.a. Busquets en Rakitic, daarom was Vidal vaak nog nuttig, al werd ook hij conditioneel gezien minder), maar het helpt natuurlijk ook al dat het er maar één is. Ik heb het eerder al gezegd: in tijden van modern voetbal (pressen, posities verlaten, iedereen doet mee, backs erover, inschuivende verdedigers, meer dan ooit dynamische middenvelders, etc.) kan je er echt niet twee hebben die zonder bal helemaal niks meer doen. En al zeker niet als je 4-3-3 naar voren speelt. Vul al die posities in door fittere gasten en het blijft een probleem. 8 februari 2021 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 16 uur geleden zei Zeus: Neen, dat kwam ook gewoon omdat hij zelf al twee seizoenen (en vooral het vorige) te dik stond, lui was en alleen nog maar wilde scoren en met Messi wou samen spelen. Beide deden defensief helemaal niks en druk zetten vonden ze ook niet meer nodig. Suarez loopt nu ook helemaal niet 90 minuten lang bij Atletico (sowieso wisselen ze hem vaak, maar dat terzijde gelaten). Suarez staat vaak op een eilandje voorin, Félix zakt vaak nog enigszins terug en stoort veel. Sterker nog, de rest loopt eerder een stuk harder om hem te ontlasten. Dat kunnen ze ook beter (bij Barca had je inderdaad niks meer aan o.a. Busquets en Rakitic, daarom was Vidal vaak nog nuttig, al werd ook hij conditioneel gezien minder), maar het helpt natuurlijk ook al dat het er maar één is. Ik heb het eerder al gezegd: in tijden van modern voetbal (pressen, posities verlaten, iedereen doet mee, backs erover, inschuivende verdedigers, meer dan ooit dynamische middenvelders, etc.) kan je er echt niet twee hebben die zonder bal helemaal niks meer doen. En al zeker niet als je 4-3-3 naar voren speelt. Vul al die posities in door fittere gasten en het blijft een probleem. één ding zijn wij het met elkaar eens, het staat dit seizoen een stuk beter dan vorig jaar. Dit komt vooral omdat Pedri er bij is gekomen. Verder denk ik dat Suarez dusdanig getriggerd was dat hij zich zeker weer wilde bewijzen. Gister heb ik ook gekeken en hij is er echt niet vies van om druk te zetten op de centrale verdedigers en dan legt ie er weer even 2 in. Die tweede goal zou die er 20 van hebben gemaakt bij Barca dit seizoen. Uiteindelijk gaan we er nooit meer achterkomen en is het een eindeloze discussie, feit blijft dat de huidige spits van Barca er 2 in heeft liggen en Suarez alweer op 16 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Dat het een stuk beter staat heeft dus ook gewoon te maken met een speler minder die qua pressen en verdedigen niks doet. Dat telt ook gewoon mee. Ook Araujo achterin telt mee en inderdaad Pedri ipv een Rakitic. Wat was Umtiti weer slecht. Zit je mooi mee, Umtiti en Lenglet. Lekker verkopen. Als je bij de tegenpartij dan Koundé weer ziet spelen.. Die gozer is overal, wat een speler is dat. Ik had het wel geweten als ik de td van een topclub was geweest en naar een verdediger zocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Heb paar dagen geleden Real-Getafe gekeken. Jeetje wat waslijst aan blessures heeft Real zeg. Ze speelde in feite met Ferland Mendy centraal achterin en nog kon Getafe niet profiteren....... Die Vinicius Junior viel me tegen maar die Park en Benzema deden toch wel erg goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Als dit zo blijft word het nog spannend in La Liga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Laatste tien minuten prikt Suarez er nog wel één in. Of Llorente nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Gelukkig niet, morgen mooi inlopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Jezus wat heeft Atlético leger aan kansen gemist. Niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Leuk doelpunt maar wat een saaie wedstrijd is dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Ik vind het mooi om te zien dat Frenkie in een andere rol een veel grotere aanvallende bijdrage heeft. Dit werd vaak als zwakte/missend in zijn spel gezien en niet zozeer als uitvloeisel van zijn positie/rol in het team. Het is echt een heel allround-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Beetje onzinnig Huub. Vorig seizoen speelde hij ook al gewoon als rechtshalf voor een zes. Het zat gewoon niet zo in zijn spel. Hij kwam er niet vaak en zijn afwerking was ronduit zwakjes. Zijn 'schoten' idem dito. Nu heeft hij een fase gehad dat hij wat vaker staat waar hij moet staan en begint hij dat duidelijk te leren en te ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 6 uur geleden zei Zeus: Beetje onzinnig Huub. Vorig seizoen speelde hij ook al gewoon als rechtshalf voor een zes. Het zat gewoon niet zo in zijn spel. Hij kwam er niet vaak en zijn afwerking was ronduit zwakjes. Zijn 'schoten' idem dito. Nu heeft hij een fase gehad dat hij wat vaker staat waar hij moet staan en begint hij dat duidelijk te leren en te ontwikkelen. Was inderdaad vaker dan ik voor ogen had, al heeft hij daarbinnen nu wel nog duidelijk een andere rol. Maar hij heeft dat duidelijk ook nog ontwikkeld dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Vorig seizoen was dat juist zijn rol. De Rakitic-rol. Ook weleens dat hij haast als hangende linksbuiten of zelfs spits stond. Blonk daar nooit in uit. Leverde offensief heel weinig en kan niet afmaken en niet schieten. Dit seizoen heeft hij dan ook geen offensievere rol, zijn runs naar voren zijn gewoon beter. Zonder bal, maar ook aan de bal (zie gister). Daarnaast heeft hij nu Pedri en Messi om zich heen, dan krijg je ook betere ballen natuurlijk en ontstaat er meer ruimte centraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten