Sanders Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Deed me heel erg denken aan die schitterende schwalbe van Arturo Vidal :D 2e was natuurlijk wel een strafschop. [YOUTUBE]bwDQ--2X458[/YOUTUBE] :D :D 21 mei 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Síííííííííííííííííííííííííííííííííííííí Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Zo gloryhuntertje moet even laten weten dat Real kampioen is geworden. Ohja wel gefeliciteerd voor de echte fans (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 [twitter] [/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Zo gloryhuntertje moet even laten weten dat Real kampioen is geworden. Ohja wel gefeliciteerd voor de echte fans (y) Hele slechte poging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Campeonessss _O_ 21 mei 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Hele slechte poging. Iemand die dit account kan verwijderen ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Hoogtepunt van gisteravond: https://streamable.com/hrqc2 (al schoot die Japanner van Eibar ook met scherp) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Toch een goede afsluiter van het seizoen met de Copa. Lucho in 3 jaar dus wel 3 keer de Copa gepakt. Echte finale was het eigenlijk nooit, is Alaves gewoon niet goed genoeg voor. Wel fantastische goal van Theo. Deze week mijn review van het Barça seizoen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Hoop dat Real het komende jaar de Copa eens serieuzer gaat pakken. De kern is toch groot genoeg op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 De administratie inmiddels ook? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 In afwachting van de finale van vanavond alvast al mijn seizoensoverzicht van Real: Navas: Heeft er al bij al weer een goed jaar opzitten, heeft een mindere periode gekend tegen het einde van het seizoen. Maar pakt op het laatste nog uit met enkele wereldsaves en puntenpakkers. Zal toch nog afwachten worden of Perez niet liever een DDG heeft, maar ik ben hoe dan ook tevreden met Navas in doel. Carvajal: Groeit stilaan uit tot de beste rechtsback ter wereld, al is hij veel beperkter dan een Dani Alves. Varane: Heeft dit seizoen zo stilletjes aan Pepe zijn plaats overgenomen. In potentie een wereldtopper, en maakt regelmatig indruk. Maar mist uitstraling, zal volgend seizoen wellicht die stap maken als hij als eerste keuze aan het seizoen begint. Ramos: Heeft het team meermaals gered met zijn doelpunten in de laatste minuten, maar maakte ook dit seizoen weer zijn foutjes (ondanks de leeftijd). Je zal het er nooit uitkrijgen, maar toch blijft hij imo de meest complete verdediger ter wereld. Marcelo: Onze beste speler dit seizoen, is verdedigend vrij solide geworden en aanvallend ijzersterk. Casemiro: O zo belangrijk in dit team, zorgt verassend genoeg voor de balans in de ploeg. Mist ervaring op het hoogste niveau, wat hem voor mij nog niet van wereldklasse maakt. Getuige de match tegen Bayern, waar hij rood had moeten krijgen en het zijn eigen ploeg heel lastig kon maken. Modric: Een iets grijzer seizoen van Modric, maar daarom niet minder belangrijk. Laat wekelijks zien één van de beste middenvelders ter wereld te zijn en speelt nauwelijks een slechte wedstrijd. Kroos: Statistisch gezien een heel sterk seizoen en was weer zijn degelijke zelve. Sommige wedstrijden vervloek ik hem doordat hij zo simpel kan spelen, andere wedstrijden verafgood ik hem omdat hij zo simpel kan spelen. Isco: Alles wat Isco doet veranderd in goud. Laat meer en meer zien één van de meest begaafde spelers op deze planeet te zijn. Ronaldo: De koning van Madrid heeft er misschien wel zijn beste seizoen ooit bij Real opzitten. Jarenlang vloekte ik op de arrogante, zelfzuchtige Ronaldo die telkens het spel vertraagde wanneer hij aan de bal kwam. Maar dit seizoen was hij minder de killer, meer de leider. Iets wat het spel van Real alleen maar goed deed. Benzema: Met de grond gelijk gemaakt dit seizoen, en wat was dat onterecht. Voetballend de sterkste spits ter wereld en maker van vele belangrijke goals én assists. Mist elke wedstrijd wel zijn kans, maar ik denk dat indien hij ze wel maakt er geen sprake is van een Suarez of Lewandowski. Bank: Rendeerde beter dan de vaste 11, maar ook wel tegen mindere ploegen. Spelers als Asensio, Nacho, Kovacic en Casilla stelden bijna nooit teleur. Vooral van Asensio viel mijn mond regelmatig open, die jongen kan ballen. Danilo, James, Vazquez en Morata wisselden goede met slechte wedstrijden af, maar kunnen van een goed seizoen spreken. Bale en Coentrão waren veel geblesseerd, en Bale was ook gewoon hartstikke slecht. Had er een goed eerste seizoen opzitten, maar is eigenlijk nooit de speler geweest die hij in Engeland was. Liefst wordt hij verkocht. Mariano is een leuke speler, die altijd vol overgave invalt. Maar om uiteindelijk door te breken komt die toch te kort, denk ik. Zidane: Tja, er zit geen tactiek in de ploeg. Dat is meer dan eens duidelijk geweest. Maar op een paar maanden tijd haalt hij de CL, de titel en nog wel wat (mindere) prijzen. En nu staat die weer in de finale. Heeft de ploeg toch wat vuur bij gebracht, het geloof is elke wedstrijd aanwezig dat ze de wedstrijd zullen winnen. En dat is dan ook ineens de tactiek. Ze zullen wel winnen door hun individuele klasse. Volgend seizoen: Ik zie James, Pepe, Coentrão en Morata vertrekken. Mijn ultieme droom is Hazard naar Real, maar die kans is vrij klein zolang Ronaldo nog in Madrid rondloopt. Vallejo lijkt mij terug te komen als vervanger van Pepe. Llorente als back-up van Casemiro, Theo als back-up van Marcelo. Morata vervangen wordt moeilijk, want ik kan mij niet direct een betere spits voorstellen die het ziet zitten om tweede viool te spelen. Dybala misschien als vervanger van James, die kan dan zowel voorin als daar achter spelen. Of Ronaldo schuift naar het centrum en er wordt een nieuwe vleugelspeler gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Goeie shit. Veel dingen mee eens, maar niet wat je over Cristiano zegt, daar sluit ik me totáál niet bij aan tbh. Wbt volgend seizoen, als idd Vallejo, Llorente en Theo erbij komen dan krijgt Real toch wel weer eens een mooi Spaans tintje. Met ook al Asensio en Isco die belangrijker worden alleen maar goed voor het Spaanse voetbal (en nationale ploeg) in het algemeen. Deze week nog mijn Barça review ook :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Pepe naar PSG, gemeld door Marca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik zou werkelijk waar niet weten wat ze met hem moeten, tenzij Marquinhos vertrekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Pepe komt daar los in de basis hoor. Is puur defensief gezien nog altijd wereldtop. Ik vind het zelf zeer jammer dat Real 'm laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Pepe is een held, idd jammer dat die gaat :( Echter, Ramos - Varane will do! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Pepe man :< Wat een verdediger. Was toch wel redelijk onder de indruk geraakt van Real in de finale. Soort vechtploeg zonder tactiek ;c Maar dat deden ze best knap. Ronaldo heeft zich echt gefocust op zijn rol als afmaker en dat doet die geweldig natuurlijk. Oh en wat is Marcelo toch een geweldenaar, Modric altijd zijn basistechniek wat van wereldtop is, Carvajal verdedigend ijzersterk. Je mag toch hopen dat Navas ook gewoon mag blijven, geweldige keeper man. Isco ook toruwens :< Vanaf de groepfase vond ik dit Real niet geweldig, maar elke keer winnen ze toch maar nipt en op karakter. Zegt toch wat over zo'n ploeg. Enige smet is echt zo'n Bale, die past er gewoon totaal niet tussen. Benzema ook trouwens onderschat hoor, doet zoveel vies werk voor zijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Bale verkopen aan een Engelse club en Asensio in de basis,dat vind ik echt een gruwelijk getalenteerd mannetje. Isco is gewoon geen buitenspeler, en op het middenveld is helaas geen plek voor hem. Hoe jammer ik dat ook vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Tuurlijk wel, gewoon een vrije rol achter Benzema - Cristiano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Ja, ik wou net zeggen. Ik denk dat Real ook echt sterker is op die manier. Laatste weken zie je gewoon dat teams geen antwoord hebben op Isco die tussen de lijnen voetbalt en een beetje overal loopt. Echt perfecte positie voor die jongen, zowel individueel als qua teambelang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) Maar ja, volgend seizoen krijg je wellicht weer een 433 met Bale op rechts. :*: Ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat die vertrekt deze zomer. 6 juni 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Maar ja, volgend seizoen krijg je wellicht weer een 433 met Bale op rechts. :*: Ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat die vertrekt deze zomer. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 14 juni 2017 Share Geplaatst 14 juni 2017 Holy shit. Isco #22 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 Real Madrid forward Cristiano Ronaldo is "sad" and "upset" after being accused of tax fraud and wants to the leave the club, a source close to the player has told the BBC. Spanish prosecutors have accused Ronaldo, 32, of defrauding the authorities of millions of euros in tax. "He feels he's honest, has good character and did everything OK, so he doesn't understand," added the source. "He's very sad and really upset." Ronaldo has helped Real win the Champions League three times and La Liga twice since joining from Manchester United for £80m in 2009. More to follow. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten