Simonsav Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Vorige week dik gewonnen van Valenz, dus nu laat Enrique een volledig basiselftal thuis :-D Bravo, Alves, Pique, Masch, Alba, Busquets, Arda, Iniesta, Messi, Suarez en Neymar reizen niet mee. Dus dan wordt het wss zoiets: MATS Adriano, Bartra, Vermaelen, Mathieu Roberto, Samper, Rakitic Vidal, Munir, Sandro bank: Douglas + allemaal B-team spelers :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Is toch prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 We kunnen vanavond wel het clubrecord van 28 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag breken, ik weet niet of ik dat met dit team zie gebeuren. Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 We kunnen vanavond wel het clubrecord van 28 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag breken, ik weet niet of ik dat met dit team zie gebeuren. Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte. Lijkt mij dat die gasten niet in de positie zitten om weer te verliezen. Ik zou lekker vollebak spelen, overwinning is toch beste medicijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte. Gezien de wedstrijdselectie wordt het een B elftal met een aantal A spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Mathieu linksback, dat word genieten. Zou als ik Neville was lekker De Paul laten starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 De Paul is verhuurd aan Racing Club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte. Zal wel zoiets worden: Domenech/Grabbelaar Vezo - Santos - Abdennour - Gaya Danilo Villalba - Andre Gomes Mina - Negredo - Piatti Wel weer lekker snugger van Gary om de grote ster van de A-jeugd op te roepen terwijl hun vanavond bij Celtic spelen voor de CL;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 (bewerkt) Hmmz wist niet dat Diego Alves al terug is van een blessure. [tekst]hihi[/tekst] Maar ja zelfs Barça B zou niet mogen winnen van dit Valencia. Neem aan dat ze zelf niet eens meer voluit gaat want er zijn andere prioriteiten op dit moment lijkt me. 10 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 De Paul is verhuurd aan Racing Club Wat? ;rinu; die zat nog laatst op de bank. Tegen Real Madrid ook hun beste man. Wat een beleid weer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Tsja er is geloof ik een transferperiode geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 De Paul verhuren en Cheryshev huren snap ik ook niet nee. Tenzij je wil dat De Paul continu speelt, maar je dat zelf niet kan garanderen als club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities... Maar waarom huur je dan Cheryshev? Piatti/Bakkali is toch voldoende voor op de linkerkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Nou dat worden hachelijke momenten met Mathieu en Vermaelen in de verdediging :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Barca heeft dat record te pakken nu toch? 28 wedstrijden ongeslagen op rij oid? Wel knap (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Volgens mij waren het 29 wedstrijden. Al kun je wel zeggen dat de 27e en 29e wedstrijd niet de moeilijkste zijn geweest :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Goeie jeugd heeft Valencia wel: https://cdn.streamable.com/video/mp4/vlzw.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 :-D:-D:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo? Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Goeie jeugd heeft Valencia wel: https://cdn.streamable.com/video/mp4/vlzw.mp4 :-D:-D:-D:-D:-D:-D Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo? Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik. http://www.vi.nl/nieuws/valencia-na-schwalbe-zeker-zes-maanden-zonder-ruiz.htm ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Hm, die had ik dus niet bedacht. Dan gaat hij op adrenaline door ofzo? Hoe dan ook, doodzonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik ook niet hoor. Kom het net toevallig tegen op Twitter. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Vond een schwalbe voor een verdediger al zo raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik.Ajax en Valencia zitten beiden bij de play-off teams en kunnen elkaar dus niet loten. PSV - Valencia is wel een optie. Wat ik overigens wel gaar vind is dat men 3 Engelse en 1 Schotse scheids had tegen Celtic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten