Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vorige week dik gewonnen van Valenz, dus nu laat Enrique een volledig basiselftal thuis :-D Bravo, Alves, Pique, Masch, Alba, Busquets, Arda, Iniesta, Messi, Suarez en Neymar reizen niet mee.

Dus dan wordt het wss zoiets:

MATS

Adriano, Bartra, Vermaelen, Mathieu

Roberto, Samper, Rakitic

Vidal, Munir, Sandro

bank: Douglas + allemaal B-team spelers :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen vanavond wel het clubrecord van 28 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag breken, ik weet niet of ik dat met dit team zie gebeuren.

Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte.

Lijkt mij dat die gasten niet in de positie zitten om weer te verliezen. Ik zou lekker vollebak spelen, overwinning is toch beste medicijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte.

Zal wel zoiets worden:

Domenech/Grabbelaar

Vezo - Santos - Abdennour - Gaya

Danilo

Villalba - Andre Gomes

Mina - Negredo - Piatti

Wel weer lekker snugger van Gary om de grote ster van de A-jeugd op te roepen terwijl hun vanavond bij Celtic spelen voor de CL;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmz wist niet dat Diego Alves al terug is van een blessure. [tekst]hihi[/tekst]

Maar ja zelfs Barça B zou niet mogen winnen van dit Valencia. Neem aan dat ze zelf niet eens meer voluit gaat want er zijn andere prioriteiten op dit moment lijkt me.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities...

Maar waarom huur je dan Cheryshev? Piatti/Bakkali is toch voldoende voor op de linkerkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo?

Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie jeugd heeft Valencia wel: https://cdn.streamable.com/video/mp4/vlzw.mp4

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo?

Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik.

http://www.vi.nl/nieuws/valencia-na-schwalbe-zeker-zes-maanden-zonder-ruiz.htm ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax en Valencia zitten beiden bij de play-off teams en kunnen elkaar dus niet loten. PSV - Valencia is wel een optie. Wat ik overigens wel gaar vind is dat men 3 Engelse en 1 Schotse scheids had tegen Celtic.
Link naar opmerking
Deel via andere websites