Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bogatyr:

Inderdaad. Ik heb liefst Antwerp of Union. Misschien eerder Antwerp voor de sfeer in de eventuele Champions League.

Allebei gigantische kutploegen. Supporters van Union gun ik het wel.

Edit: Slagen er zelfs in om Club Brugge sympathiek te maken. En Aziz, en Tresor kregen op Antwerp beide rood, voor dingen die Mega baby vandaag mocht doen.

Edit 2: Burgess heeft zijn roeping gemist, moest slager worden. En acteur. Al is hij dat nu ook al een beetje.

Edit 3: Rant over.

bewerkt door Glenn08
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Glenn08:

Allebei gigantische kutploegen. Supporters van Union gun ik het wel.

Edit: Slagen er zelfs in om Club Brugge sympathiek te maken. En Aziz, en Tresor kregen op Antwerp beide rood, voor dingen die Mega baby vandaag mocht doen.

Edit 2: Burgess heeft zijn roeping gemist, moest slager worden. En acteur. Al is hij dat nu ook al een beetje.

Edit 3: Rant over.

Ik snap je reacties wel, omdat het nu eenmaal niet leuk is dat je club over een heel seizoen misschien wel de sterkte ploeg was en het dan in de play-offs laat afweten. En misschien daarvoor ook al met het gelijkspel tegen Eupen, STVV,  KVM en verlies van Kortrijk. Tegen KVM was het ei zo na ook nog een verliespartij.

Over Burgess heb je gelijk. Die moest vier keer geel krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik snap je reacties wel, omdat het nu eenmaal niet leuk is dat je club over een heel seizoen misschien wel de sterkte ploeg was en het dan in de play-offs laat afweten. En misschien daarvoor ook al met het gelijkspel tegen Eupen, STVV,  KVM en verlies van Kortrijk. Tegen KVM was het ei zo na ook nog een verliespartij.

Over Burgess heb je gelijk. Die moest vier keer geel krijgen.

Uiteindelijk verliezen wij de titel op 31 januari. Misschien had het zonder Onuachu wel kunnen lukken, als je in het begin zonder hem wat wedstrijden wint, maar dat gebeurde niet, en dan kruipt er sowieso wat onzekerheid in de kopjes bij de spelers.

Maar echt wat zo'n Burgess mag, wat Antwerp, en Union beide doen bij elke bal die buiten gaat is zo overdreven. Zijn ze er bij Antwerp nog fier op dat ze de ballenjongens binnen sturen 10 minuten voor tijd...

Als ik dan toch moet kiezen tussen die 2 is Union wel degene die het  het meest zou verdienen. Waren vandaag ook gewoon echt sterk in de 1ste helft doen ze wel nog wouden voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Wat is Standard slecht

Bij het begin van het seizoen dacht iedereen dat ze wel eens in een degradatie gevecht terecht konden komen. Hebben deze week gehoord dat hun trainer vertrekt, en er was niks meer te winnen of te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Glenn08:

Bij het begin van het seizoen dacht iedereen dat ze wel eens in een degradatie gevecht terecht konden komen. Hebben deze week gehoord dat hun trainer vertrekt, en er was niks meer te winnen of te verliezen.

Laatste thuiswedstrijd toch? Na afloop ook niet eens het publiek bedanken die hun toch nog 90+3 minuten hadden gesteund. Had wel wat meer verwacht van de thuisploeg. Qua sfeer en beleving was het zeker de moeite waard. @Aaron21

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Djurovski:

Laatste thuiswedstrijd toch? Na afloop ook niet eens het publiek bedanken die hun toch nog 90+3 minuten hadden gesteund. Had wel wat meer verwacht van de thuisploeg. Qua sfeer en beleving was het zeker de moeite waard. @Aaron21

Dan ben je nog niet in Gent geweest. 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites