Bogatyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 11 minuten geleden zei FlyD: https://sporza.be/nl/2024/01/30/hek-is-van-de-dam-rwdm-wil-match-tegen-kv-mechelen-herspelen-na-aanzienlijke-dwaling~1706612661029/ Het was handspel inderdaad. Maar we moeten ook niet gaan overdrijven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Laat ze dan die penalty nemen en zien of er nog iets aan het resultaat veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ze hadden na 10 minuten met 9 moeten staan, is ook niet gebeurd. Dan komt die penalty fase er zelfs niet. Het beroep van KVM ligt ook al klaar. En nu zijn we dus vertrokken, de doos is geopend, we gaan nog wat zien de rest van het seizoen. Proficiat aan de disciplinaire raad voor het profvoetbal met hun beslissing vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Heerlijke prestatie van OH Leuven. Worden nog spannende tijden in Luik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Eis dat alle nederlagen opnieuw worden gespeeld door de klote arbitrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240202_94332984 Citaat Wat was er precies gebeurd? In de 87ste minuut klommen de reserven van Tempo Overijse in een uitwedstrijd tegen Berchem Sport op voorsprong. De bezoekende spelers waren de 2-3 samen met de bankzitters en de coaches nog aan het vieren aan de zijlijn toen Berchem Sport het spel al terug op gang had gebracht. De thuisploeg kreeg zo een vrije doorgang naar het doel en maakte meteen weer gelijk. Omdat er nog een speler van Overijse op de helft van Berchem stond toen er opnieuw werd afgetrapt, ging het om een inbreuk tegen het wedstrijdreglement. Een scheidsrechterlijke dwaling, zeg maar. En vooral: een gebrek aan fair play. Daarom diende Overijse een klacht in bij het Departement Arbitrage en nadien ook bij het Disciplinair Comité. Daar werd geoordeeld dat de match herspeeld moet worden. Officieel klonk dat zo: “Het Disciplinair Comité oordeelt dat een scheidsrechterlijke vergissing, drie minuten voor het einde van de wedstrijd, het wedstrijdresultaat heeft beïnvloed. Om deze reden beslist het Comité dat de wedstrijd dient herspeeld te worden.” Een nieuwe datum is er nog niet. Berchem Sport is bovendien nog aan het onderzoeken of het in beroep kan gaan tegen die beslissing. En nog een wedstrijd om te herspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240203_96401944 Wat vinden onze Vlamingen hiervan? Klinkt als een heel risicovol project. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 11 uur geleden zei Lenstra: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240203_96401944 Wat vinden onze Vlamingen hiervan? Klinkt als een heel risicovol project. Club Brugge werd een beetje aanzien als het Bayern van Belgie wegens hun beginnende dominantie. En Antwerp is gewoon het PSG van Belgie dat kunstmatig in leven gehouden wordt. Iedereen ziet het, behalve Antwerpfans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Brugge doet op transfergebied wel weer heerlijke zaken. Jongen speelt nog niet heel lang in België, toch? En hoe is die gast in vredesnaam 22. In ieder geval: cashen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 59 minuten geleden zei Thierryvane: Brugge doet op transfergebied wel weer heerlijke zaken. Jongen speelt nog niet heel lang in België, toch? En hoe is die gast in vredesnaam 22. In ieder geval: cashen! Inderdaad, eerste seizoen bij Club Brugge. In het begin waren er de nodige twijfels over, maar de laatste weken onomstreden en veel aan het scoren. Bijzondere zaakwaarnemers trouwens. Stonden hier vorig jaar onaangekondigd eens aan de deur van het stadion. Vlucht gepakt vanuit Brazilie met een flashy foldertje, stijl kebabzaak, met daarin de spelers die ze bij hun hebben. Konden amper Engels, gewoon folder afgegeven, poging tot wat uitleg en vrij snel weer vertrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Ik vond dat zelfs in zijn mindere periode een goede spits alleen verkeerd gebruikt. Zelfde bij Tolu van Genk. Ik zie die volgend seizoen er wel 20+ maken als die geen zware blessure krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Dra-ma-tische eerste helft van Anderlecht. STVV geeft lesje in voetballen van achteruit. Als je de linies zo openzet is het makkelijk om doorheen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. De laatste speeldagen zijn er toch altijd wat verrassingen. Van mij mag het in elk geval zo blijven, maar zou het stiekem ook wel mooi vinden als Gent/Hein nog uit de top 6 valt. Verder hoop ik onderin dat wij winnen tegen RWDM, dan misschien nog een puntje kunnen stelen bij de 2 toppers en eventueel 3 punten cadeau krijgen van KVM als die al met hun hoofd bij playoff 2 zouden zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Als je kijkt naar het programma van Mechelen moet je concluderen dat er zelfs nog een play-off 1 plaats in zit. We zijn in vorm en hebben nog niet verloren na nieuwjaar. Benieuwd of we dat kunnen voortzetten. Ik verwacht trouwens dat Genk de boot naar playoff voor kampioenschap gaat missen. Cercle heeft er in mijn ogen meer recht op dan de Limburgers. Verder hoop ik op degradatie voor RWDM en Eupen. Ik hoop dat Charleroi en Leuven zich nog kunnen redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
L.Figo Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Benieuwd naar Eupen die elk seizoen op de slotspeeldagen toch op een of andere manier nog punten weten te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 25 minuten geleden zei L.Figo: Benieuwd naar Eupen die elk seizoen op de slotspeeldagen toch op een of andere manier nog punten weten te pakken. Zou handig zijn als ze zondag winnen. Komt mijn ploegje wel lekker uit toevallig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Op 21-2-2024 om 13:03 zei Bogatyr: Als je kijkt naar het programma van Mechelen moet je concluderen dat er zelfs nog een play-off 1 plaats in zit. We zijn in vorm en hebben nog niet verloren na nieuwjaar. Benieuwd of we dat kunnen voortzetten. Ik verwacht trouwens dat Genk de boot naar playoff voor kampioenschap gaat missen. Cercle heeft er in mijn ogen meer recht op dan de Limburgers. Verder hoop ik op degradatie voor RWDM en Eupen. Ik hoop dat Charleroi en Leuven zich nog kunnen redden. Waarom heeft Cercle er meer recht op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 minuut geleden zei Glenn08: Waarom heeft Cercle er meer recht op? Omdat Cercle een veel beter seizoen speelt dan Genk en verdiend het op basis van het hele seizoen het meest. Dat is toch een feit? Genk heeft er imo niets in te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 13 uur geleden zei Bogatyr: Omdat Cercle een veel beter seizoen speelt dan Genk en verdiend het op basis van het hele seizoen het meest. Dat is toch een feit? Genk heeft er imo niets in te zoeken. Ik ben het eens dat Cercle een prachtig seizoen speelt naar hun mogelijkheden. Maar ik ben het er niet over eens dat ze het meer verdienen, en al helemaal niet met de uitspraak dat Genk er niets te zoeken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari In alle Xg standen stond Genk bijna op de tweede plek. Gebrek aan mentaliteit, efficiëntie zorgen er voor dat ze nu zo laag staan. Maar als je statistieken gaat gebruiken horen ze in play-off 1 en die kans zit er nog steeds in dat ze dat ook gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Uiteindelijk hebben straks alle teams 30 wedstrijden gespeeld. Dan is het voor mij simpel. Als je bij de top 6 staat heb je het verdiend. Hieronder trouwens de huidige xG stand met dus Genk op 3 en Cercle op 4. Anderlecht doet dus echt veel beter dan je op basis van hun xG zou verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) Daar ben ik het wel mee eens @FlyD. Ik vind dat wij bij Anderlecht ook gruwelijk overschat worden. Kort samengevat het spel van Anderlecht doet mij denken aan de tijden van Marc Wilmots en de gouden generatie. Teren op individuele kwaliteit en flitsen maar 0.0 tactische visie of ideeën. 23 februari bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Op 23-2-2024 om 20:13 zei Lensherr: Daar ben ik het wel mee eens @FlyD. Ik vind dat wij bij Anderlecht ook gruwelijk overschat worden. Kort samengevat het spel van Anderlecht doet mij denken aan de tijden van Marc Wilmots en de gouden generatie. Teren op individuele kwaliteit en flitsen maar 0.0 tactische visie of ideeën. zit toevallig vandaag Club Brugge - Anderlecht te kijken, maar van beide kanten is het eigenlijk niet om aan te zien qua niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 4 uur geleden zei Oerlie: zit toevallig vandaag Club Brugge - Anderlecht te kijken, maar van beide kanten is het eigenlijk niet om aan te zien qua niveau. Huh? Ik heb toch een heel andere match gezien. Anderlecht was wel goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 29 minuten geleden zei Bogatyr: Huh? Ik heb toch een heel andere match gezien. Anderlecht was wel goed hoor. je meent toch niet dat je het qua niveau goed vond? Zo veel individuele fouten en slordigheden, zeker tot aan de 1-1. Arbitrage was ook een drama, zeker bij die afgekeurde goal bij die handsbal, duurt bij de VAR veel te lang voor die beslissing genomen werd (en dan nog de scheids zelf laten kijken). Maar wellicht dat mijn verwachtingen te hoog lagen, volg normaal meer eredivisie, en PSV speelt dit seizoen natuurlijk erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten