Lensherr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Mooi man 2x Anderlecht @Glenn08 . Ik wil ook nog als revelatie Mamadou Traore vermelden van Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 28 minuten geleden zei Lensherr: Mooi man 2x Anderlecht @Glenn08 . Ik wil ook nog als revelatie Mamadou Traore vermelden van Union Haha aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Eupen kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Eindstand: 1. Genk 2. Brugge 3. Antwerp 4. Gent 5. Anderlecht 6. Union 7. KV Mechelen 8. Standard Luik 9. Westerlo 10. Charleroi 11. OHL 12. Cercle Brugge 13. Sint Truiden 14. KV Kortrijk 15. Eupen 16. RWDM Topscorer: Cuypers, Vaszquez Meeste assists: Vetlesen Beste speler: Heynen, Vetlesen Revelaties: Bonsuh Baah, Nusa Tegenvaller: Vanheusden, Lonwijk Meeste kaarten: Burgess Trainer van het jaar: Vrancken Haalt de kerst niet: Caçapa, Kohfeldt Eindelijk weg met Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Eindstand: 1. Antwerp 2. Brugge 3. Genk 4. Gent 5. Union 6. Westerlo 7. Anderlecht 8. Charleroi 9. Standard 10. OHL 11. Cercle 12. KV Kortrijk 13. STVV 14. KV Mechelen 15. Eupen 16. RWDM Topscorer: Cuypers Meeste assists: Vetlesen Beste speler: Vetlesen Revelaties: Fadera, Patris, Stassin Tegenvallers: Arnstad, Dolberg en Eckert Meeste kaarten: Burgess of Mac Allister Trainer van het jaar: Van Bommel Haalt de kerst niet: Defour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Spelertje hoor die nieuwe Ito van Sint-Truiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) Mooi begin van het seizoen met een punt op Brugge, terwijl het zelfs nog meer kon zijn, als Brugge die penalty niet GEKREGEN had. Was totaal geen penalty. Dan nog een rode kaart voor Club, waardoor we nog konden drukken, maar Lauerbach heeft blijkbaar twee linkervoeten. Edit; ontdekking is toch wel onze rechtsachter Belghali! 30 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Akkoord. Vond het ook geen penalty. Begrijp ook niet goed wat ze bij de VAR gingen bekijken bij de rode kaart voor Club. Terugroepen om een rechtstreekse rode kaart te geven? Heb trouwens vrijdag nog erger gezien, een bal op de rug van Vertonghen en penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Dit zijn nu al denkik drie (?) enorme blunders van de VAR op speeldag 1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Eindstand: 1. Genk 2. Brugge 3. Antwerp 4. Gent 5. Union 6. Eupen 7. Anderlecht 8. Charleroi 9.Westerlo 10. OHL 11. Standard 12. KV Kortrijk 13. STVV 14. Cercle 15. KV Mechelen 16. RWDM Weg met Mechelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Djurovski: Eindstand: 1. Genk 2. Brugge 3. Antwerp 4. Gent 5. Union 6. Eupen 7. Anderlecht 8. Charleroi 9.Westerlo 10. OHL 11. Standard 12. KV Kortrijk 13. STVV 14. Cercle 15. KV Mechelen 16. RWDM Weg met Mechelen Doe zo voort en je gaat me men eerste strafpunt aan de broek smeren. 30 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 KV Mechelen is wel de koning van de FM-backs. Daam Foulon, Boli Bolingoli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Eindstand: 1. RC Genk 2. AA Gent 3. Club Brugge 4. Antwerp 5. RSC Anderlecht 6. Westerlo 7. Cercle Brugge 8. Union 9. Charleroi 10. Standard 11. Sint-Truiden 12. OH Leuven 13. KV Mechelen 14. Eupen 15. KV Kortrijk 16. RWDM Topscorer: Hugo Cuypers Meeste assists: Joseph Paintsil Beste speler: Bryan Heynen Revelaties: Anouar Aït El Hadj Tegenvallers: Hans Vanaken Meeste kaarten: Richie De Laet Trainer van het jaar: Wouter Vrancken Haalt de kerst niet: Claudio Caçapa, Florian Kohfeldt, Marc Brys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Eindstand: 1. Antwerp 2. Genk 3. Club Brugge 4. Gent 5. Union 6. Westerlo 7. Charleroi 8. Anderlecht 9. Standard 10. OHL 11. Cercle 12. STVV 13. KV Mechelen 14. KV Kortrijk 15. Eupen 16. RWDM Topscorer: Cuypers Meeste assists: Kums, Paintsil Beste speler: Arthur Vermeeren Revelaties: Oyen, Eckert, NDri, een van de nieuwe Japanners Tegenvallers: Debast, Mignolet Meeste kaarten: Burgess Trainer van het jaar: Van Bommel Haalt de kerst niet: Defour 31 juli 2023 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in Genk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 En hoe weten jullie zeker dat de spelers die jullie nomineren als topscorer, revelatie e.d. er na het sluiten van de transfermarkt nog zijn? Ik vraag me toch af waarop dit soort lijstjes gebaseerd worden. Met nog een maand aan transfers en na amper 1 speeldag al conclusies gaan trekken lijkt me toch wel erg opportunistisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 11 uur geleden zei TomFsoccer: Akkoord. Vond het ook geen penalty. Begrijp ook niet goed wat ze bij de VAR gingen bekijken bij de rode kaart voor Club. Terugroepen om een rechtstreekse rode kaart te geven? Heb trouwens vrijdag nog erger gezien, een bal op de rug van Vertonghen en penalty. Ik heb een (stilstaand) beeld zien passeren waar de bal de elleboog van Vertonghen lijkt te raken. Tijdens de uitzending was ik er ook van overtuigd dat het nooit strafschop kon zijn. 11 uur geleden zei Bogatyr: Dit zijn nu al denkik drie (?) enorme blunders van de VAR op speeldag 1... Zit bovenstaande ook bij die drie? Dan is het sowieso geen VAR-fout. Als ze bij de VAR niet met zekerheid kunnen zien dat het geen handspel is van Vertonghen, dan blijft de beslissing van de scheidsrechter overeind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 30 minuten geleden zei DGremlin: En hoe weten jullie zeker dat de spelers die jullie nomineren als topscorer, revelatie e.d. er na het sluiten van de transfermarkt nog zijn? Ik vraag me toch af waarop dit soort lijstjes gebaseerd worden. Met nog een maand aan transfers en na amper 1 speeldag al conclusies gaan trekken lijkt me toch wel erg opportunistisch Zijn ook maar gewoon voorspellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 1 uur geleden zei Glenn08: Waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in Genk? Goede trainer, (nog) niks weg, versterkingen (in de breedte) erbij. Misschien komt er nog een nieuwe spits. Alle teams onder Genk zie ik meer punten verspelen, oa tegen de kleintjes. 1 uur geleden zei DGremlin: En hoe weten jullie zeker dat de spelers die jullie nomineren als topscorer, revelatie e.d. er na het sluiten van de transfermarkt nog zijn? Ik vraag me toch af waarop dit soort lijstjes gebaseerd worden. Met nog een maand aan transfers en na amper 1 speeldag al conclusies gaan trekken lijkt me toch wel erg opportunistisch Dat is de reden dat ik Trésor niet heb genoemd bij de assists. Ik heb me gebaseerd op de huidige selecties, verwachte versterkingen en de algemene visie bij de club. Uiteraard kan er nog veel veranderen, maar het begin van het seizoen is een logisch moment om zo'n pronostiek in te vullen. Hoe langer je wacht, hoe makkelijker het wordt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 2 uur geleden zei FlyD: Eindstand: 1. Antwerp 2. Genk 3. Club Brugge 4. Gent 5. Union 6. Westerlo 7. Charleroi 8. Anderlecht 9. Standard 10. OHL 11. Cercle 12. STVV 13. KV Kortrijk 14. KV Mechelen 15. Eupen 16. RWDM Topscorer: Cuypers Meeste assists: Kums, Paintsil Beste speler: Arthur Vermeeren Revelaties: Oyen, Eckert, NDri, een van de nieuwe Japanners Tegenvallers: Debast, Mignolet Meeste kaarten: Burgess Trainer van het jaar: Van Bommel Haalt de kerst niet: Defour Ook weinig vertrouwen in Mechelen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Zojuist zei Bogatyr: Ook weinig vertrouwen in Mechelen :( Wilde ze boven Kortijk zetten, klein foutje, maar verder inderdaad niet veel vertrouwen. Missen toch kwaliteit in de selectie en achter de schermen rommelt het bij momenten ook behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 3 uur geleden zei Glenn08: Waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in Genk? Omdat ik wel een terugkeer van Onuachu verwacht en een toptrainer. Heeft ook elke reeks in Belgie gewonnen behalve de Jupiler Pro League. Daarnaast lijkt de kern zelfs tot nu toe nog sterker dan vorig seizoen met Fadera, terugkeer van Oyen, Galarza... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Eindstand: 1. Club Brugge 2. Antwerp 3. Union 4. Genk 5. AA Gent 6. Anderlecht 7. OHL 8. Standard 9. Charleroi 10. Cercle Brugge 11. KV Mechelen 12. Eupen 13. St Truiden 14. Westerlo 15. Kortrijk 16. RWDM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Op 30-7-2023 om 01:01 zei Djurovski: Nurudeen topkeeper in fm maar na vandaag Moser terug in het doel aub Het is onvoorstelbaar dat ze die kerel bij elke nieuwe trainer IRL terug als 1ste keeper opstellen. Het is ook elke keer met hetzelfde gevolg. Ik denk dat wanneer je een compilatie maakt van al die zijn fratsen die al punten gekost hebben, je ervan versteld staat hoeveel dat er al zijn. Nu is het de 1ste match van het seizoen, degelijke prestatie van het kleintje uit de Oostkantons maar hij geeft persoonlijk al direct 2 punten weg. Heel de match door was het al billen knijpen als er achteraan gevoetbald werd en hij mee betrokken werd. Het zat er eigenlijk al heel de tijd aan te komen. En dat met vermoedelijk 3 dalers op 16 ploegen... Op 30-7-2023 om 20:48 zei Bogatyr: Dit zijn nu al denkik drie (?) enorme blunders van de VAR op speeldag 1... Yep, het is weer vertrokken. De uitleg op maandag van de scheidsrechterbaas wordt weer lachen, gieren, brullen om het toch maar enigszins te kaderen dat het toch niet zo'n grote missers zijn... Op 31-7-2023 om 07:47 zei Glenn08: Waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in Genk? Vorig seizoen speelden ze met momenten erg goed. Alleen de aderlating door het vertrek van Onuachu is op het slechts mogelijke moment gebeurd. Had nooit in het midden van het seizoen mogen doorgaan en dat heeft de ploeg echt gekortwiekt. Ik dacht dat ze daar een beetje van hersteld zouden zijn maar die match tegen Servette geeft op dat vlak niet veel vertrouwen Nu moeten ze tegen Olympiakos en mogelijk zijn die zelfs beter dan de Zwitsers. Mochten ze uitkomen in de Conference League vermoed ik dat dat totaal niet is wat ze voor ogen hadden en dat kan wel eens veel verschil maken qua uitgaande transfers tegen het einde van de mercato. Voelt een beetje aan als in de eigen voet geschoten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 2 uur geleden zei Brattbakk: Het is onvoorstelbaar dat ze die kerel bij elke nieuwe trainer IRL terug als 1ste keeper opstellen. Het is ook elke keer met hetzelfde gevolg. Ik denk dat wanneer je een compilatie maakt van al die zijn fratsen die al punten gekost hebben, je ervan versteld staat hoeveel dat er al zijn. Nu is het de 1ste match van het seizoen, degelijke prestatie van het kleintje uit de Oostkantons maar hij geeft persoonlijk al direct 2 punten weg. Heel de match door was het al billen knijpen als er achteraan gevoetbald werd en hij mee betrokken werd. Het zat er eigenlijk al heel de tijd aan te komen. En dat met vermoedelijk 3 dalers op 16 ploegen... Yep, het is weer vertrokken. De uitleg op maandag van de scheidsrechterbaas wordt weer lachen, gieren, brullen om het toch maar enigszins te kaderen dat het toch niet zo'n grote missers zijn... Vorig seizoen speelden ze met momenten erg goed. Alleen de aderlating door het vertrek van Onuachu is op het slechts mogelijke moment gebeurd. Had nooit in het midden van het seizoen mogen doorgaan en dat heeft de ploeg echt gekortwiekt. Ik dacht dat ze daar een beetje van hersteld zouden zijn maar die match tegen Servette geeft op dat vlak niet veel vertrouwen Nu moeten ze tegen Olympiakos en mogelijk zijn die zelfs beter dan de Zwitsers. Mochten ze uitkomen in de Conference League vermoed ik dat dat totaal niet is wat ze voor ogen hadden en dat kan wel eens veel verschil maken qua uitgaande transfers tegen het einde van de mercato. Voelt een beetje aan als in de eigen voet geschoten hebben. Qua budgettering zal het niet zoveel verschil maken gok ik, aangezien ze nooit rekenen op prijzengeld. En het halen van de groepsfase van de CL was sowieso heel moeilijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten