Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Heb je Antwerp wel eens zien spelen dit jaar? Want dan zou je Haroun niet zo snel afschrijven. Als we hem niet gekocht hadden deze winter dan waren we nu geen kampioen geweest. Vormt een fantastisch duo met Omolo. Ook akkoord met Michiel, is de speler van het jaar voor mij.

Even voor de duidelijkheid, jullie zijn geen kampioen. Jullie promoveren als derde in de stand (wat een systeem toch), maar zijn allesbehalve kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid, jullie zijn geen kampioen. Jullie promoveren als derde in de stand (wat een systeem toch), maar zijn allesbehalve kampioen.

Tja. Zo heeft iedereen wel wat om op aan te merken. De ene noemt zich kampioen als derde in de stand, de andere noemt zich een club die al 18 jaar niet meer bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Zo heeft iedereen wel wat om op aan te merken. De ene noemt zich kampioen als derde in de stand, de andere noemt zich een club die al 18 jaar niet meer bestaat.

Hoezo Beerschot Wilrijk bestaat toch al drie jaar en half? Ik begrijp het niet zo goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij betekent 'kampioen' nog steeds diegenen die de competitie wint. Dat hebben wij gedaan.

Jullie hebben de competitie toch niet gewonnen, jullie hebben de tweede periode gewonnen en dan de wedstrijd voor promotie. Ik vraag me steeds af of jullie het niet snappen of het niet willen snappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het format van de competitie is dat er 2 periodes zijn en de winnaars tegen elkaar spelen voor promotie.

We hebben dus de competitie gewonnen. Maar eigenlijk maakt het me geen bal uit hoe jij dat wil noemen.

Snap sowieso jouw interventie hier niet echt. Ik zou me toch maar vooral bezig houden met je eigen clubje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben de competitie toch niet gewonnen, jullie hebben de tweede periode gewonnen en dan de wedstrijd voor promotie. Ik vraag me steeds af of jullie het niet snappen of het niet willen snappen.

Nee, jij wilt het niet snappen. De kampioen is het team dat, wanneer het seizoen volledig is afgelopen, als overwinnaar boven de rest staat. Niet een team dat na een regulier seizoen de meeste punten had, of het meeste punten haalde als je periodes bij elkaar gaat optellen, of meer van dat soort dingen.

In 1B is na afloop van alle matchen, competitie én playoff, Antwerp die overwinnaar. Dus zijn zij de kampioen.

bewerkt door Simonsav
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zou jij de kampioen van de Champions League noemen? Degene die over de hele competitie het meeste punten haalt of de winnaar van de finale? En als je even de competitieformule op de website van Proximus zou lezen weet je meteen wat ze daar definiëren als 'kampioen'.

Wij hebben dat format niet verzonnen, Antwerp was één van de weinige ploegen die tegen stemden en ironisch genoeg profiteren juist wij er van.

Wel mooi om te zien dat het pikt in het zuiden, wen er maar aan :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zou jij de kampioen van de Champions League noemen? Degene die over de hele competitie het meeste punten haalt of de winnaar van de finale? En als je even de competitieformule op de website van Proximus zou lezen weet je meteen wat ze daar definiëren als 'kampioen'.

Wij hebben dat format niet verzonnen, Antwerp was één van de weinige ploegen die tegen stemden en ironisch genoeg profiteren juist wij er van.

Wel mooi om te zien dat het pikt in het zuiden, wen er maar aan :checkit:

Eerlijk ik ben blij dat jullie niet in dezelfde reeks als ons zullen spelen volgend seizoen. Dit is voor ons absoluut het aller beste. Anders draait het hele seizoen om vier wedstrijd. Laat ons maar rustig doorgroeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat jullie idd de groep wss wel zullen winnen, is het nogal arrogant. :cab: Als je na 30 wedstrijden niet bij de eerste 6 bent, dan verdien je het ook niet.

Een Antwerp-fan die iemand anders aanspreekt over arrogant zijn. :cab: Nee, zonder grappen of dollen. Na 30 wedstrijden stonden we inderdaad niet in de top 6, maar sinds Stuivenberg loopt het pakken beter en verspelen we ook weinig domme punten( Op Charleroi en Mechelen na dan, waar vooral die eerste cruciaal bleek te zijn in de uitkom voor Play-Off 1) . We hebben gisteren zeker 8 gevaarlijke kansen gecreëerd tegen Lokeren. Lokeren stelde daar twee? schotjes op doel tegenover. Dan zijn wij gewoon beter en we waren niet eens top gisteren. En lokeren is samen met Kortrijk toch de beste ploeg in onze poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat jullie idd de groep wss wel zullen winnen, is het nogal arrogant. :cab: Als je na 30 wedstrijden niet bij de eerste 6 bent, dan verdien je het ook niet.

:D wel mooi dat de onzin van dit systeem al meteen in het eerste seizoen wordt blootgesteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites