Messidona Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 (edited) PO1 onmogelijk :-D Die Gent-supporters toch... Als je 0 op 18 haalt, in eigen huis verliest van Eupen... Verdien je het dan om PO1 te spelen?! Vanavond in de Ghelamco tegen Moeskroen moeten ze wel kunnen winnen, maar dan volgt een verplaatsing naar Beveren en dan thuis tegen KV Mechelen. We moeten alles winnen, en uit hebben we maar één keer kunnen winnen... Ik zie ons echt geen 9 op 9 halen. Maar maakt niet uit, die prestatie op Wembley maakt alles goed :D Dit mag que beleving naast de titel staan, ook al is dit natuurlijk geen prijs. Helaas de corteo gemist, maar eenmaal aan Wembley zag en hoorde je overal Buffalo's. Waren daar zeker met zo'n 10.000, nog heel wat tussen de Engelsen, net als ik. Hein heeft gelijk dat dit onze slechtste Europese wedstrijd is qua spel onder hem maar fuck it, dit was gewoon legendarisch! Echt raar, Gent in Europa vs. Gent in de competitie dit seizoen. Benieuwd wat dat tegen Genk gaat geven, heb er wel goed oog op om ook hun uit te schakelen. Edited February 26, 2017 by Messidona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Wanneer heeft Gent 0 op 18 gehaald? Er zijn misschien clubs die het op dit moment meer verdienen, maar dat wil toch niet zeggen dat het onmogelijk is voor Gent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Hopelijk gooien we de poort naar PO1 helemaal open nu. Veertien jaar na dat we doorgingen en niet failliet gingen. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Messidona Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Ja mathematisch is het nog wel mogelijk, maar ik zie het echt niet gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Met Mechelen in Play-Off 1 ga je nooit mooie matchen hebben. Het enigste wat ze doen is proberen de tegenstander het voetballen te beletten. In play-off 2 ook niet, maar dat boeit niemand. Charleroi gisteren ook weer zo een kut goal in minuut 87. Vorige week heb ik eens geteld: Charleroi al in 14 van de matchen gescoord vanaf minuut 80 of later. Zegt ook al veel. Het gaan leuke play-off 1 matchen worden hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 En Genk staat achter die teams. Zegt ook al veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Sjonge Antwerp :mrgy: door een klein gaatje hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rexcoder Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Sta je daar als Lierse zijnde met de meeste punten in totaal, maar geen finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Zucht. De eerste helft vat onze tweede seizoenhelft perfect samen. Goed voetbal, beter ploeg maar we kunnen onze kansen niet benutten. Wat mis ik Karelis. ;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Youri, je doet het weer _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Ja kijk, bij Genk kan iedereen natuurlijk zien dat daar veel vernuft in die ploeg zit, het zijn stuk voor stuk leuke voetballertjes, maar als geheel is dat toch geen team waar je fysiek bang van wordt. Zit echt weinig stootkracht in die ploeg eenmaal het combinerend niet lukt. Kun je wel vinden dat je hier de betere ploeg bent maar heb Boeckx nog niet 1 bal moeten zien pakken denk ik. Gent vanavond winnen en dan is het voor Genk al bijna zo goed als over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Zucht. De eerste helft vat onze tweede seizoenhelft perfect samen. Goed voetbal, beter ploeg maar we kunnen onze kansen niet benutten. Wat mis ik Karelis. ;( Welke kansen hebben we gehad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Welke kansen hebben we gehad? Voorzet/Schot Trossard, Mali uit tweede lijn, Samatta die voorlangs schiet,penalty die we moesten hebben,...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Welke penalty? En dat noem ik niet echt kansen, waren halve kansjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 (edited) zo zot had niemand het kunnen bedenken, wat een ontlading! En proficiat aan Lierse met de titel ;c mooi dat Union het haalt trouwens! Edited February 26, 2017 by King XVI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Goh, eindelijk zit het eens mee :cab: De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Lierse wel gewoon de sterkste ploeg uit de reeks was. Of toch in ieder geval sterker als ons. Maar goed, volgende 2 matchen moet het eindelijk gaan gebeuren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens. Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Toch gewoonweg absurd dat je op het einde van de competitie bovenaan staat en geeneens kans maakt om te promoveren :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Wel even vermelden dat Antwerp een van de weinige teams is die tegen deze hervorming stemden. Lierse stemde voor dus dan moeten ze nu ook niet komen klagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 (edited) Union in PO2 _O_ Toch wel vreemd ook hoe Anderlecht ineens tot een onverslaanbare machine lijkt te zijn getransformeerd. Het is nog altijd matigheid troef, maar je hebt bijna altijd het gevoel dat het wel goed komt. Serieus verschil met het begin van het seizoen waar het elke thuismatch zelfs billenknijpen was. Was rond oktober ook gewoon wachten op het ontslag van Weiler. Kreeg dan ook nog eens een loodzwaar programma, maar sindsdien geen potje meer verloren ofzo. De beste man kan er wel wat van, maar is qua profiel een totale miscast voor Anderlecht. Ben benieuwd hoe dit gaat evolueren in de POs. Stanciu en Trebel ook gewoon bankje. Dat pleit ergens wel voor Weiler. Vooral die eerste heeft de boot gemist, gaat nooit meer in de ploeg komen. Kan zich beter focussen op volgend seizoen. Trebel zal wel nog genoeg minuten maken in de playoffs. Edited February 27, 2017 by Scifo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Ja kijk, bij Genk kan iedereen natuurlijk zien dat daar veel vernuft in die ploeg zit, het zijn stuk voor stuk leuke voetballertjes, maar als geheel is dat toch geen team waar je fysiek bang van wordt. Zit echt weinig stootkracht in die ploeg eenmaal het combinerend niet lukt. Kun je wel vinden dat je hier de betere ploeg bent maar heb Boeckx nog niet 1 bal moeten zien pakken denk ik. Gent vanavond winnen en dan is het voor Genk al bijna zo goed als over Bwa. Op de laatste speeldag is het Gent-KVM en trekken wij naar Westerlo. Als we volgende week niet winnen tegen jullie zijn we sowieso uitgeschakeld, maar nu geef ik ons wel nog een kans. En laat Brugge thuis ons nu net liggen. Ik vond ons ook niet slecht spelen tegen Anderlecht, maar dan krijg je toch zeker een goal( die van Kara) binnen die je moet vermijden. Het tempo lag in die wedstrijd toch ook een stuk hoger dan in Standard-KVM eerder die dag. Maar eerlijk weet ik ook niet wat we in Play-off 1 zouden gaan zoeken.We missen gewoon voetballers à la Karelis, Theo, Perbet,... die een wedstrijd dood kunnen maken. Play-off 2 in een andere groep dan Standard geeft ons wellicht meer kans op een Europees ticket. Al mag de 5de in play-off 1 allicht nog voor een Europees ticket spelen. En we zijn zeker beter dan Charleroi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 28, 2017 Share Gepost February 28, 2017 Op de laatste speeldag is het inderdaad Gent-KVM, maar eigenlijk is net dát een probleem voor jullie. Want je moet allebei die teams voorbij, niet eentje ervan. En als ze tegen elkaar spelen gaat er dus bijna zeker één van hen 3 punten pakken. Terwijl het voor jullie net beter was geweest als zowel Gent als Mechelen zouden verliezen op de laatste speeldag. Ik denk echt serieus dat Genk zo goed als uitgeschakeld is, zelfs al win je van Club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 4, 2017 Share Gepost March 4, 2017 Op de laatste speeldag is het inderdaad Gent-KVM, maar eigenlijk is net dát een probleem voor jullie. Want je moet allebei die teams voorbij, niet eentje ervan. En als ze tegen elkaar spelen gaat er dus bijna zeker één van hen 3 punten pakken. Terwijl het voor jullie net beter was geweest als zowel Gent als Mechelen zouden verliezen op de laatste speeldag. Ik denk echt serieus dat Genk zo goed als uitgeschakeld is, zelfs al win je van Club. Kan zijn. Maar dan ga je er wel vanuit dat zowel Mechelen als Gent vandaag de volle buit pakt. Dat wil ik eerst nog wel eens zien gebeuren. Anderlecht leeft voor dit soort wedstrijden en het zou me niet verbazen mochten ze in Mechelen gaan winnen met 0-3 ofzo. Ook naar Beveren is altijd een lastige verplaatsing en Gent speelt zonder Neto, Asare en Milicevic, wat toch drie sterkhouders en een pak ervaring weg zijn. Anyway, dan moeten wij wel van jullie winnen natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost March 4, 2017 Share Gepost March 4, 2017 Wat een chaos hoor :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 4, 2017 Share Gepost March 4, 2017 Charleroi weer in minuut 96. Wanneer houdt die kutploeg haar geluk eens op zeg. Nuja, volgende week op Westel wordt een lastige. Merci Standard daarvoor, fucking verliezen van Moeskroen, losers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost March 5, 2017 Share Gepost March 5, 2017 Hou eens op met het op andere ploegen te steken, we hebben het zelf verprutst elke keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts