Rossini' Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou uitstekende keuze zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Vind ik ook. Ikzelf zou dan T2 worden blijkbaar volgens de kranten. Maar ik heb nog nergens een handtekening gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zo, dan heeft [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; uiteindelijk toch Nederlands geleerd :mrgy: Hoop voor de mauves dat ze Puel kunnen strikken, anders zie ik ze nog afkomen met een of andere Belgische trainer à la Dury. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou wel een goeie keuze zijn ja Puel. Hopelijk komt hij niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Nilis niet zo positief over Gerets in zijn boek en interviews hè. Lijkt me ook een vervelende man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Orel Mangala naar Borussia Dortmund volgend seizoen, zie zijn Instagram-account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Komt dus niet. Welkom Hugo Broos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Surpresse linkt Maes opnieuw aan Anderlecht. Kom hem alsjeblieft halen. :huhu: Kunnen wij voor een tactisch sterke coach gaan(al weet je met ons bestuur nooit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Nilis niet zo positief over Gerets in zijn boek en interviews hè. Lijkt me ook een vervelende man. Aardige natraptechniek in dat boek ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Aardige natraptechniek in dat boek ja. Ik vroeg me nog af wat men er bij PSV van zou vinden. Gerets is toch ook een behoorlijk icoon voor PSV. Maar die zijn er kennelijk ok mee. Luc Nilis heeft heel wat van zichzelf op tafel gelegd om zijn boek over zijn levensverhaal te kunnen vullen. Daarbij is Nilis niet altijd over één nacht ijs gegaan. Zeker niet wat betreft de verstandhouding tussen Nilis en Eric Gerets. In VI zegt Nilis daarover dat er voor de publicatie overleg is geweest met de huidige directie van PSV over de zaken die Nilis in zijn boek wilde laten optekenen. ‘Ik heb Toon Gerbrands en Marcel Brands van tevoren op de hoogte gebracht. Ze stonden er volledig achter. Gerbrands gaf als tip mee, dat het zo geschreven moest zijn dat mensen achteraf niet nog dingen zelf moesten gaan invullen. Het moet waar en compleet zijn en dat is het. Ik heb ook geen spijt dat ik alles heb verteld.’ Nilis heeft nog niets van Gerets gehoord en verwacht ook niets te horen. Nilis: ‘De waarheid kwetst altijd, niet? Spelers die met hem hebben gewerkt, weten exact wat ik bedoel. Het was ook niet alleen op mij gericht, hij deed het bij heel veel jongens. Ruud van Nistelrooy bijvoorbeeld. Er zijn er veel die weten dat ik er niet over lieg in het boek. Maar ik zeg over hem ook dat hij een goede trainer was. Als mens heeft hij me alleen heel erg ontgoocheld. Helemaal omdat ik zo naar de samenwerking uitkeek. Iedereen hield van Gerets, ik ook. Maar eigenlijk was het vanaf dag één mis.’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou Mazzu niks voor Anderlecht zijn eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou Mazzu niks voor Anderlecht zijn eigenlijk? Zeker en vast, maar dat zal als niet ambitieus genoeg worden beschouwd. "Nog niets bewezen bij een deftige ploeg" Des te beter voor Club als MPH er mee stopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Er zou gisterenavond contact zijn geweest tussen Genk en Anderlecht omtrent Maes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Peter Maes :r En juist de dag nadat ik mijn abo betaald heb natuurlijk, smeerlappen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Heb je dat uit deftige bron, of heb je dat gehoord aan den toog in een Genks café? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Wat is er mis met Peter Maes? Ten tijden van Lokeren had men nochtans respect en waardering voor zijn werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Wat is er mis met Peter Maes? Ten tijden van Lokeren had men nochtans respect en waardering voor zijn werk. Inderdaad. En dit seizoen ook gewoon goed gepresteerd. Na enkele verschrikkelijke seizoenen Genk naar een vierde plek gebracht met deftig voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 (bewerkt) Akkoord met deze heren, Maes heeft toch leuk voetbal gebracht hoor. Daarbij moet je niet dromen dat zo'n buitenlandse (top)coach komt hoor, ik zie liever een trainer binnen eigen land stijgen à la Ferrera (STVV-Standard). EDIT: Trouwens, ik vraag me dan af vanuit Genk-perspectief: Wie zie je dan in de plaats van Maes komen? 11 juni 2016 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Akkoord met deze heren, Maes heeft toch leuk voetbal gebracht hoor. Daarbij moet je niet dromen dat zo'n buitenlandse (top)coach komt hoor, ik zie liever een trainer binnen eigen land stijgen à la Ferrera (STVV-Standard). EDIT: Trouwens, ik vraag me dan af vanuit Genk-perspectief: Wie zie je dan in de plaats van Maes komen? Ik hoop dan op Mazzu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 Heb je dat uit deftige bron, of heb je dat gehoord aan den toog in een Genks café? :cab: Van op ons forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Standard haalt Birama Touré weg bij Nantes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Hopelijk wordt hier tegen opgetreden. Een vliegtuig laten vertrekken zonder Anthony kan natuurlijk niet. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Volgens Duitse media wordt René Weiler de nieuwe coach van Anderlecht. Roberto Martinez blijkbaar ook gespot in een hotel in Brussel gisteren voor gesprekken met HvH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Volgens Duitse media wordt René Weiler de nieuwe coach van Anderlecht. Roberto Martinez blijkbaar ook gespot in een hotel in Brussel gisteren voor gesprekken met HvH. Lijken me beiden valabeler opties dan Maes. Al zal Martinez' loon wel veel te hoog liggen voor Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Lijken me beiden valabeler opties dan Maes. Al zal Martinez' loon wel veel te hoog liggen voor Anderlecht. Ze hebben blijkbaar wel ingezien dat je soms ook moet durven door te betalen voor een trainer. Wouden Puel ook een zeer vet contract geven. Zegt ook wel genoeg dat die naar Brussel afzakt om te onderhandelen lijkt me, dan moet je toch op z'n minst openstaan om de aanbieding te aanvaarden. Nu goed, moet het nog allemaal wel eens zien met Martinez. Everton leek nergens op vorig seizoen, en ze zaten daar met hetzelfde probleem als wij (tactische oerdomheid bij vele spelers). Die Weiler heeft dan een veel interessanter profiel lijkt me, al is het wel een gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten