Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Aardige natraptechniek in dat boek ja.

Ik vroeg me nog af wat men er bij PSV van zou vinden. Gerets is toch ook een behoorlijk icoon voor PSV. Maar die zijn er kennelijk ok mee.

Luc Nilis heeft heel wat van zichzelf op tafel gelegd om zijn boek over zijn levensverhaal te kunnen vullen. Daarbij is Nilis niet altijd over één nacht ijs gegaan. Zeker niet wat betreft de verstandhouding tussen Nilis en Eric Gerets. In VI zegt Nilis daarover dat er voor de publicatie overleg is geweest met de huidige directie van PSV over de zaken die Nilis in zijn boek wilde laten optekenen.

‘Ik heb Toon Gerbrands en Marcel Brands van tevoren op de hoogte gebracht. Ze stonden er volledig achter. Gerbrands gaf als tip mee, dat het zo geschreven moest zijn dat mensen achteraf niet nog dingen zelf moesten gaan invullen. Het moet waar en compleet zijn en dat is het. Ik heb ook geen spijt dat ik alles heb verteld.’

Nilis heeft nog niets van Gerets gehoord en verwacht ook niets te horen. Nilis: ‘De waarheid kwetst altijd, niet? Spelers die met hem hebben gewerkt, weten exact wat ik bedoel. Het was ook niet alleen op mij gericht, hij deed het bij heel veel jongens. Ruud van Nistelrooy bijvoorbeeld. Er zijn er veel die weten dat ik er niet over lieg in het boek. Maar ik zeg over hem ook dat hij een goede trainer was. Als mens heeft hij me alleen heel erg ontgoocheld. Helemaal omdat ik zo naar de samenwerking uitkeek. Iedereen hield van Gerets, ik ook. Maar eigenlijk was het vanaf dag één mis.’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met Peter Maes? Ten tijden van Lokeren had men nochtans respect en waardering voor zijn werk.

Inderdaad. En dit seizoen ook gewoon goed gepresteerd. Na enkele verschrikkelijke seizoenen Genk naar een vierde plek gebracht met deftig voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord met deze heren, Maes heeft toch leuk voetbal gebracht hoor. Daarbij moet je niet dromen dat zo'n buitenlandse (top)coach komt hoor, ik zie liever een trainer binnen eigen land stijgen à la Ferrera (STVV-Standard).

EDIT: Trouwens, ik vraag me dan af vanuit Genk-perspectief: Wie zie je dan in de plaats van Maes komen?

bewerkt door TomFsoccer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord met deze heren, Maes heeft toch leuk voetbal gebracht hoor. Daarbij moet je niet dromen dat zo'n buitenlandse (top)coach komt hoor, ik zie liever een trainer binnen eigen land stijgen à la Ferrera (STVV-Standard).

EDIT: Trouwens, ik vraag me dan af vanuit Genk-perspectief: Wie zie je dan in de plaats van Maes komen?

Ik hoop dan op Mazzu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijken me beiden valabeler opties dan Maes. Al zal Martinez' loon wel veel te hoog liggen voor Anderlecht.

Ze hebben blijkbaar wel ingezien dat je soms ook moet durven door te betalen voor een trainer. Wouden Puel ook een zeer vet contract geven.

Zegt ook wel genoeg dat die naar Brussel afzakt om te onderhandelen lijkt me, dan moet je toch op z'n minst openstaan om de aanbieding te aanvaarden.

Nu goed, moet het nog allemaal wel eens zien met Martinez. Everton leek nergens op vorig seizoen, en ze zaten daar met hetzelfde probleem als wij (tactische oerdomheid bij vele spelers).

Die Weiler heeft dan een veel interessanter profiel lijkt me, al is het wel een gok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites