Jaspeeer123 Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Da's toch van hetzelfde laken een broek. Ik zie het ook niet in Dutoit nee. Overhyped tot en met. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Hamalainen naar Zulte Waregem. Goede transfer van Zulte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 De zoontjes Wilmots trekken naar Standard. Bon, het horrorscenario begint zich te voltrekken. Wilmots na het EK naar ons ipv Ferrera. ;e Als ze MPH kunnen overtuigen om bondscoach te worden, zie ik Ferrera naar Club vertrekken. Indien niet, zie ik YF zelfs naar Anderlecht gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 De zoontjes Wilmots trekken naar Standard. Bon, het horrorscenario begint zich te voltrekken. Wilmots na het EK naar ons ipv Ferrera. ;e Ergste is nog dat die gasten er niets van kunnen :cab: Het debuut van Reno in de Pro League duurde amper een paar minuten en was toch een ramp. Tegen de jongste heb ik zelf verschillende keren gespeeld toen hij nog bij CS Visé zat, was om het zacht uit de drukken één van de minste aanvallers van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Dat van Wilmots naar Standard is toch niet serieus of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Ergste is nog dat die gasten er niets van kunnen :cab: Het debuut van Reno in de Pro League duurde amper een paar minuten en was toch een ramp. Tegen de jongste heb ik zelf verschillende keren gespeeld toen hij nog bij CS Visé zat, was om het zacht uit de drukken één van de minste aanvallers van de competitie. Komen inderdaad allebei serieus te kort, dus vandaar dat ik het ergste vrees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 En ikke tegen den oudste, die z'n controles waren nog slechter dan die van de Romme! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Mijn broer heeft nog met Reno denk ik bij KVK Tienen gespeeld bij de jeugd, met de Marc als coach. Constant ambras in die ploeg, Wilmots die zijn zoon constant voortrok terwijl die de slechtste van de ploeg was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 LuminusArena:xd: Nouja, is opzich niet zoveel verschillend als de Cristal Arena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Ik zie het ook niet in Dutoit nee. Overhyped tot en met. Dutoit was (de eerste helft van het seizoen) echt veruit de beste keeper in de JPL; die heeft echt onwaarschijnlijk veel punten gepakt voor STVV. Nadien was het wel een heel pak minder idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 LuminusArena:xd: Nouja, is opzich niet zoveel verschillend als de Cristal Arena. Boeie, we hadden al een sponsornaam en gaan nu gewoon voor een sponsor die meer betaalt. Dit is vooral 'groot nieuws' voor Luminus zelf denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Dutoit was (de eerste helft van het seizoen) echt veruit de beste keeper in de JPL; die heeft echt onwaarschijnlijk veel punten gepakt voor STVV. Nadien was het wel een heel pak minder idd Ook gewoon 'de goesting'. Als doelman niet bepaald motiverend als er 10 nietsnutten voor uw neus staan, want dat was wel het geval bij STVV na de winterstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 http://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/borre-mist-vlucht-en-roept-bom-op-luchthaven-zaventem/ Wat een idioot. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 http://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/borre-mist-vlucht-en-roept-bom-op-luchthaven-zaventem/ Wat een idioot. :cab: Nu heb je iets gezegd hoor, die van Anderlecht aanbidden hem nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Georgië wint van Spanje dankzij een doelpunt van Okriashvilli. Misschien moeten we helemaal geen extra middenvelder meer gaan zoeken. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 http://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/borre-mist-vlucht-en-roept-bom-op-luchthaven-zaventem/ Wat een idioot. :cab: Hopelijk wordt hier tegen opgetreden. Een vliegtuig laten vertrekken zonder Anthony kan natuurlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Al zeker nie als het een vlucht is weg van België Kalender nieuwe seizoen is trouwens uit. Lekker begin voor ons, eerste speeldag naar Mechelen, 2de speeldag naar Oostende :cab: En we spelen al in de heenronde thuis tegen Gent, Standard en Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 De landskampioen meteen met de billen bloot bij ons (y) Wij hebben een makkelijk begin en een moeilijk einde. Omgekeerde dus van dit seizoen. Hopelijk zien we dat ook terug in het spel en resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Thuis tegen STVV zonder supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Beginnen tegen Brugge, kan slechter... Ideale wedstrijd om de nieuwe tribune te introduceren en volk te winnen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 En ook ideaal om met een 0 op 3 te starten (h) Die kalender tja, boeit me eig minder en minder als je de playoffs ziet. Gewoon zorgen dat je in de top 6 zit is het belangrijkste op een normale afstand van de nummer 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Vanzeir tekent een contract van 3 seizoenen en wordt overgeheveld naar de A-kern. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Zulte-Waregem legt Thimoty Derijck vast. Lucas Deaux verlaat AA Gent en trekt naar EA Guingamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Precies nie veel vertrouwen in die Deaux als ze hem nu alweer dumpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Puel zou vandaag beslissen of hij nu T1 van Anderlecht wordt of niet. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten