Bingbangboem Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 (bewerkt) Gaat alles wat die Valdes doet nu opgehemeld worden? Hoorde net Vandenbempt en die sprak over een uitstekende Valdes die Standard mee de overwinning bezorgde. Jezus, Hubert had die balletjes zelfs gepakt. Altijd hetzelfde met Malinwa dit seizoen. Kan het niet meer aanzien... Echt een rot seizoen, alles zit tegen. ;e Nu ook weer een gigantische kemel van de lijnrechter en die Baby die de bal slecht raakt en per ongeluk een wereldgoal maakt. Bjelica is trouwens een eindbaas, [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; Wat die jongen in de Nederlandse tweede klasse deed, begrijp ik echt he-le-maal niet. Ohja, Verdier kan beter eens stoppen met kettingroken. Is de laatste tijd na een uurtje al uitgeput, profvoetballer onwaardig. 30 januari 2016 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Geen hoogstaand voetbal tegen Heist maar 2-0 en al de rest laat weer punten liggen: 8 punten los :D Volgende week de topper op Tubize. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Naessens tekent hoogstwaarschijnlijk voor jullie morgen, veel plezier ermee :D [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Serieus? Lijkt me wat overbodig nu we Fauré en Cornet hebben gehaald. Ach ja, wie weet pakt het wel goed uit. Onze beste transfers (Colpaert, N'Diaye, Biset, Kudimbana) zijn spelers die op een zijspoor waren in eerste ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 (bewerkt) Gaat alles wat die Valdes doet nu opgehemeld worden? Hoorde net Vandenbempt en die sprak over een uitstekende Valdes die Standard mee de overwinning bezorgde. Jezus, Hubert had die balletjes zelfs gepakt. Echt een rot seizoen, alles zit tegen. ;e Nu ook weer een gigantische kemel van de lijnrechter en die Baby die de bal slecht raakt en per ongeluk een wereldgoal maakt. Bjelica is trouwens een eindbaas, [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; Wat die jongen in de Nederlandse tweede klasse deed, begrijp ik echt he-le-maal niet. Ohja, Verdier kan beter eens stoppen met kettingroken. Is de laatste tijd na een uurtje al uitgeput, profvoetballer onwaardig. Moet echt wat gaan veranderen.. Anders zie ik dit niet goed komen eerlijk gezegd.. 31 januari 2016 bewerkt door Ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Lokeren met een buitenspeldoelpunt en Brugge met twee afgeweken schoten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Gedoz, hoeveel slechter is die geworden sinds vorig jaar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Wat een slechte wedstrijd weer. Ik snap echt niet dat Anderlecht en Club Brugge nog dichtbij Gent staan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Gedoz, hoeveel slechter is die geworden sinds vorig jaar :cab: Niet normaal he. Die vent kan echt niet meer. Begrijp ook niet dat Dierckx niet meer kansen krijgt, slechter kan niet dan Gedoz. Daarnaast geeft die zich wel altijd 100% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Laforge, triestige vent ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Niet normaal he. Die vent kan echt niet meer. Begrijp ook niet dat Dierckx niet meer kansen krijgt, slechter kan niet dan Gedoz. Daarnaast geeft die zich wel altijd 100% Agree. Izquierdo is ook niet veel beter trouwens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 BOUSSOUFA terug naar Gent :< :< :< :< Mijn allereerste voetbal idool terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 BOUSSOUFA terug naar Gent :< :< :< :< Mijn allereerste voetbal idool terug! Je hebt broodvoetballers, spelers die naar de zandbak gaan en daarna komt Boussoufa pas. Dan moet hij echt een briljante voetballer zijn wil je van 'm houden. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Vreemde transfer toch. Lijkt mij nu eens echt geen speler voor dit Gent. Waar gaan ze hem eigenlijk zetten? Als nummer 10 is die toch veel te balverliefd en heeft die veel te weinig volume ivm Milicevic. En voorin zit je met Simon die voor diepgang zorgt naast Depoitre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Boussoufa, Simon, Milicevic, Wikheim, Matton, (Raman,) Pedersen, Depoitre, Coulibaly, Diedhiou, Olanyika en eigenlijk ook Dejaegere voor drie posities... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 (bewerkt) Boussoufa, Simon, Milicevic, Wikheim, Matton, (Raman,) Pedersen, Depoitre, Coulibaly, Diedhiou, Olanyika en eigenlijk ook Dejaegere voor drie posities... Op Pedersen rekenen ze niet meer, getuige dat ie gratis weg mocht deze winter. Depoite & Coulibaly zijn zuivere spitsen en naar wat ik hoor Oliyanka ook. Dejaegere is allround en kan op veel posities spelen. Ik denk dat Boussoufa eerder als linksbuiten (dus niet als 2de spits op de plek van Moses) of als 10 zal spelen. Maakt me eigenlijk allemaal niet zozeer uit, toen ik naar Gent ben beginnen gaan kijken was hij de ster van de toenmalige ploeg. De eerste speler waar ik echt fan van ben geworden, dus ik ben enorm tevreden met zijn komst _O_ Overbodig of niet. Plus als Hein hem echt niet wilt hebben, zouden ze hem toch niet binnenhalen. 1 februari 2016 bewerkt door Messidona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Vraag mij af hoeveel die kost. Kreeg 4 miljoen per jaar in Rusland. Gaat ook niet voor zn plezier terug in België komen voetballen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Er is een salarisplafond toch, dus het zal allemaal wel meevallen. Hein zal het wel weten, als hij niet vindt dat Boussoufa geen meerwaarde kan zijn voor Gent zou hij hem niet halen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Met Pedersen valt hun grootverdiener nu wel weg. Dat Oostende blijft gewoon dure vogels halen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 (bewerkt) Boussoufa was onbetaalbaar voor Anderlecht en nu zou Gent 'm wel kunnen betalen? :-D En zoals hierboven wordt het gezegd. Waar gaan ze 'm uitspelen? Past totaal niet in het systeem van Hein. Domme transfer als dit doorgaat, net nu ze zo goed bezig waren... 1 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Boussoufa was onbetaalbaar voor Anderlecht en nu zou Gent 'm wel kunnen betalen? :-D En zoals hierboven wordt het gezegd. Waar gaan ze 'm uitspelen? Past totaal niet in het systeem van Hein. Domme transfer als dit doorgaat, net nu ze zo goed bezig waren... Het is op huurbasis, dus heel waarschijnlijk zal het allemaal nog meevallen. Of hij heeft zijn salariseisen bijgesteld, na 6 maanden nauwelijks van de bank gekomen te zijn is dat ook niet onrealistisch. Ik zie Louwagie zijn loonplafond niet zomaar opgeven. En wat Ozan zegt, elke transfer wordt voorgelegd aan Hein dus als Hein denkt dat Bous overbodig zou zijn zou hij niet gekomen zijn. Bous _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Gaat Standard vol voor de beker of achten ze het toch net iets minder belangrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Als je de heenwedstrijd van de halve finale met 2-0 gewonnen hebt, denk ik wel dat ze voor de beker gaan ja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Oh ja, was ik even vergeten haha ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Het is op huurbasis, dus heel waarschijnlijk zal het allemaal nog meevallen. Of hij heeft zijn salariseisen bijgesteld, na 6 maanden nauwelijks van de bank gekomen te zijn is dat ook niet onrealistisch. Ik zie Louwagie zijn loonplafond niet zomaar opgeven. En wat Ozan zegt, elke transfer wordt voorgelegd aan Hein dus als Hein denkt dat Bous overbodig zou zijn zou hij niet gekomen zijn. Bous _O_ Daar lijkt het toch niet op. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160202_02104763 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten