Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Gaat alles wat die Valdes doet nu opgehemeld worden? Hoorde net Vandenbempt en die sprak over een uitstekende Valdes die Standard mee de overwinning bezorgde. Jezus, Hubert had die balletjes zelfs gepakt.

Altijd hetzelfde met Malinwa dit seizoen. Kan het niet meer aanzien...

Echt een rot seizoen, alles zit tegen. ;e Nu ook weer een gigantische kemel van de lijnrechter en die Baby die de bal slecht raakt en per ongeluk een wereldgoal maakt.

Bjelica is trouwens een eindbaas, [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; Wat die jongen in de Nederlandse tweede klasse deed, begrijp ik echt he-le-maal niet.

Ohja, Verdier kan beter eens stoppen met kettingroken. Is de laatste tijd na een uurtje al uitgeput, profvoetballer onwaardig.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat alles wat die Valdes doet nu opgehemeld worden? Hoorde net Vandenbempt en die sprak over een uitstekende Valdes die Standard mee de overwinning bezorgde. Jezus, Hubert had die balletjes zelfs gepakt.

Echt een rot seizoen, alles zit tegen. ;e Nu ook weer een gigantische kemel van de lijnrechter en die Baby die de bal slecht raakt en per ongeluk een wereldgoal maakt.

Bjelica is trouwens een eindbaas, [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; Wat die jongen in de Nederlandse tweede klasse deed, begrijp ik echt he-le-maal niet.

Ohja, Verdier kan beter eens stoppen met kettingroken. Is de laatste tijd na een uurtje al uitgeput, profvoetballer onwaardig.

Moet echt wat gaan veranderen.. Anders zie ik dit niet goed komen eerlijk gezegd.. bewerkt door Ben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemde transfer toch. Lijkt mij nu eens echt geen speler voor dit Gent. Waar gaan ze hem eigenlijk zetten? Als nummer 10 is die toch veel te balverliefd en heeft die veel te weinig volume ivm Milicevic. En voorin zit je met Simon die voor diepgang zorgt naast Depoitre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boussoufa, Simon, Milicevic, Wikheim, Matton, (Raman,) Pedersen, Depoitre, Coulibaly, Diedhiou, Olanyika en eigenlijk ook Dejaegere voor drie posities...

Op Pedersen rekenen ze niet meer, getuige dat ie gratis weg mocht deze winter. Depoite & Coulibaly zijn zuivere spitsen en naar wat ik hoor Oliyanka ook. Dejaegere is allround en kan op veel posities spelen. Ik denk dat Boussoufa eerder als linksbuiten (dus niet als 2de spits op de plek van Moses) of als 10 zal spelen. Maakt me eigenlijk allemaal niet zozeer uit, toen ik naar Gent ben beginnen gaan kijken was hij de ster van de toenmalige ploeg. De eerste speler waar ik echt fan van ben geworden, dus ik ben enorm tevreden met zijn komst _O_ Overbodig of niet.

Plus als Hein hem echt niet wilt hebben, zouden ze hem toch niet binnenhalen.

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boussoufa was onbetaalbaar voor Anderlecht en nu zou Gent 'm wel kunnen betalen? :-D

En zoals hierboven wordt het gezegd. Waar gaan ze 'm uitspelen? Past totaal niet in het systeem van Hein. Domme transfer als dit doorgaat, net nu ze zo goed bezig waren...

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boussoufa was onbetaalbaar voor Anderlecht en nu zou Gent 'm wel kunnen betalen? :-D

En zoals hierboven wordt het gezegd. Waar gaan ze 'm uitspelen? Past totaal niet in het systeem van Hein. Domme transfer als dit doorgaat, net nu ze zo goed bezig waren...

Het is op huurbasis, dus heel waarschijnlijk zal het allemaal nog meevallen. Of hij heeft zijn salariseisen bijgesteld, na 6 maanden nauwelijks van de bank gekomen te zijn is dat ook niet onrealistisch. Ik zie Louwagie zijn loonplafond niet zomaar opgeven. En wat Ozan zegt, elke transfer wordt voorgelegd aan Hein dus als Hein denkt dat Bous overbodig zou zijn zou hij niet gekomen zijn. Bous _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op huurbasis, dus heel waarschijnlijk zal het allemaal nog meevallen. Of hij heeft zijn salariseisen bijgesteld, na 6 maanden nauwelijks van de bank gekomen te zijn is dat ook niet onrealistisch. Ik zie Louwagie zijn loonplafond niet zomaar opgeven. En wat Ozan zegt, elke transfer wordt voorgelegd aan Hein dus als Hein denkt dat Bous overbodig zou zijn zou hij niet gekomen zijn. Bous _O_

Daar lijkt het toch niet op.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160202_02104763

Link naar opmerking
Deel via andere websites