Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Volgens mij gaat Heintje Wolfsburg verassen en zullen ze doorstoten, de nul houden thuis volstaat.

Anderlecht (zelf fan van hen) is moeilijker in te schatten zeker omdat ik de ploeg ook niet echt ken, maar als je na zoveel speeldagen al 15 punten losstaat in Griekenland, dan zal het zeker en vast een lastige affiche worden (ook al is het geen topclub).

Maar ik geef beiden een kans aangezien RSCA ook boven zichzelf presteert als het gaat om Europees voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k ben het echt kotsbeu. Een muisgrijs seizoen, waarbij we nog gaan mogen oppassen. Uit zijn we een drama. En van Standard, Anderlecht, Genk en Gent zijn we thuis nog niet gewonnen. De spelers die ik wil houden zijn wellicht weg. Kunnen we onder de rest aub grote (!) kuis houden? En nadat we Kosanovic tijdens de winterstop voor een belachelijk bedrag naar Anderlecht hebben laten gaan, mag de rest van de balkanconnectie (inclusief makelaar + trainer) het wat mij betreft ook afbollen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites