Lakigigar Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Mali - Nigeria wordt finale Mexico - Belgie halve finale Mexico wordt 3e. Nigeria wint, Mali 2e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Toevallig zijn er weer twee Afrikaanse teams bij de laatste vier ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Mali - Nigeria wordt finale Mexico - Belgie halve finale Mexico wordt 3e. Nigeria wint, Mali 2e Leuk hoor. Ik wilde wel nog gewoon kijken hoor donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 ja had er een spoiler bij moeten plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Man, wat een kansen al. Wordt weer zo'n 'We mogen trots zijn op onze prestatie, we hebben ons getoond aan Europa, alleen jammer van de nederlaag'-avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Raman :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Logische wissel, dat zal ie straks ook wel inzien ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Man, wat een kansen al. Wordt weer zo'n 'We mogen trots zijn op onze prestatie, we hebben ons getoond aan Europa, alleen jammer van de nederlaag'-avond. Zeg nog eens :mrgy: Dat goede spel moest eindelijk wel eens in punten omgezet worden, en dat is eindelijk gelukt. Al hadden we echt wel meer moeten scoren. Er kwam precies maar geen einde aan die laatste 10 minuten... Ik ben zo trots op mijn ploeg! Enorm kut voor Benito, maar ik snap Hein ook wel. Blijkbaar gaan ze de Ghelamco nu toch uitbreiden, tot meer dan 25.000... 4 november 2015 bewerkt door Messidona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Klasse match van Gent hoor. Overwinning moest bij de rust al zo goed als binnen zijn eigenlijk. Nu gewoon vol voor die 2de plek gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Inhoud van het hoofd van Raman: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Die Benito Raman :-D Wat een figuur. Eerste wedstrijd ook al dacht ik? Sja, alleen met zichzelf bezig op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Ik dacht: die van Mali gaan allemaal fysiek indrukwekkend zijn. Maar dat valt echt wel mee zeg. Zien er ook helemaal niet zo oud uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Haha, die keeper van België :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 :cab: Jongens jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Goh wat een blunder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Inhoud van het hoofd van Raman: Die Benito Raman :-D Wat een figuur. Eerste wedstrijd ook al dacht ik? Sja, alleen met zichzelf bezig op die manier. Wat is dat nu voor zever, valt een half uur voor tijd in en als je dan nog vervangen wordt (terecht) is zijn reactie toch logisch... Pijnlijk voor hem maar Hein kon niks anders, dat zal hij nog wel gaan begrijpen maar op het moment zelf moet je toch erg gevoelloos zijn om zijn reactie niet te begrijpen. Man man man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Je kan misschien teleurgesteld zijn, maar je hoeft dat absoluut niet naar buiten te brengen in de media. In plaats daarvan kun je je beter realiseren dat het gewoon het beste was voor het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Wat is dat nu voor zever, valt een half uur voor tijd in en als je dan nog vervangen wordt (terecht) is zijn reactie toch logisch... Pijnlijk voor hem maar Hein kon niks anders, dat zal hij nog wel gaan begrijpen maar op het moment zelf moet je toch erg gevoelloos zijn om zijn reactie niet te begrijpen. Man man man... Mij gaat het eerder over de fouten die hij maakt. Als hij pech heeft krijgt hij voor die sliding op de keeper gewoon zijn 2e geel. Zoiets doe je niet op dat moment. Zijn reactie is uiteraard te begrijpen, maar er is maar 1 schuldige en dat is hijzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Het is inderdaad niet de normaalste jongen, maar ik ben echt fan van hem als voetballer. Is toch gewoon fijn om naar te kijken? Gewoon alles rustig houden, eens goed praten met die jongen, vertrouwen geven en lekker laten voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Mij gaat het eerder over de fouten die hij maakt. Als hij pech heeft krijgt hij voor die sliding op de keeper gewoon zijn 2e geel. Zoiets doe je niet op dat moment. Zijn reactie is uiteraard te begrijpen, maar er is maar 1 schuldige en dat is hijzelf. Hij is nog maar 21, jong en onbezonnen. Hij zal het nog wel inzien dat die wissel correct was. Maar ja, qua voetbalstijl mag ik hem wel: pijlsnel en constant lopen waardoor hij altijd wel wat gevaar uitstraalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Vind dat nu echt geen leuke speler om naar te kijken eigenlijk. Altijd met het hoofd in de grond voetballen. Ook nog een veel te zelfingenomen voor hetgeen hij gepresteerd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Standard - Anderlecht, zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Cercle, wat een mongolen. Afgaan thuis tegen Tubize en dan 3 punten komen stelen op de Bosuil. Omgekeerd kon weer ni he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Godver, fucking lijnrechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Grappige pot wel, veel kansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten