Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Man, wat een kansen al. Wordt weer zo'n 'We mogen trots zijn op onze prestatie, we hebben ons getoond aan Europa, alleen jammer van de nederlaag'-avond.

Zeg nog eens :mrgy: Dat goede spel moest eindelijk wel eens in punten omgezet worden, en dat is eindelijk gelukt. Al hadden we echt wel meer moeten scoren. Er kwam precies maar geen einde aan die laatste 10 minuten... Ik ben zo trots op mijn ploeg!

Enorm kut voor Benito, maar ik snap Hein ook wel.

Blijkbaar gaan ze de Ghelamco nu toch uitbreiden, tot meer dan 25.000...

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inhoud van het hoofd van Raman:

images?q=tbn:ANd9GcQ5S6MANz0yRN01A_LoEibKUZ4Cwz4Cf0ptP7kkweXtCt_hfROTh-TKWQo

Die Benito Raman :-D Wat een figuur. Eerste wedstrijd ook al dacht ik? Sja, alleen met zichzelf bezig op die manier.

Wat is dat nu voor zever, valt een half uur voor tijd in en als je dan nog vervangen wordt (terecht) is zijn reactie toch logisch... Pijnlijk voor hem maar Hein kon niks anders, dat zal hij nog wel gaan begrijpen maar op het moment zelf moet je toch erg gevoelloos zijn om zijn reactie niet te begrijpen. Man man man...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat nu voor zever, valt een half uur voor tijd in en als je dan nog vervangen wordt (terecht) is zijn reactie toch logisch... Pijnlijk voor hem maar Hein kon niks anders, dat zal hij nog wel gaan begrijpen maar op het moment zelf moet je toch erg gevoelloos zijn om zijn reactie niet te begrijpen. Man man man...

Mij gaat het eerder over de fouten die hij maakt. Als hij pech heeft krijgt hij voor die sliding op de keeper gewoon zijn 2e geel. Zoiets doe je niet op dat moment. Zijn reactie is uiteraard te begrijpen, maar er is maar 1 schuldige en dat is hijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij gaat het eerder over de fouten die hij maakt. Als hij pech heeft krijgt hij voor die sliding op de keeper gewoon zijn 2e geel. Zoiets doe je niet op dat moment. Zijn reactie is uiteraard te begrijpen, maar er is maar 1 schuldige en dat is hijzelf.

Hij is nog maar 21, jong en onbezonnen. Hij zal het nog wel inzien dat die wissel correct was. Maar ja, qua voetbalstijl mag ik hem wel: pijlsnel en constant lopen waardoor hij altijd wel wat gevaar uitstraalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites