Maldini Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Chelsea dit jaar? Twee doelpunten, waarvan één volgens mij een afgeslagen vrije trap. Miste hij ook niet later een penalty tegen Manchester City en mistte hij een legio aan kansen? ;c Heb de statistieken er niet bij liggen, maar ik denk dat hij heel weinig doelpunten heeft gemaakt na de groepsfase in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Leg "geflopt" eens uit? Zijn cijfers waren gewoon zeer goed hoor. Dat hij daar niet paste is iets anders, maar geflopt is hij zeker niet.Ach de cijfers van Negredo bij City waren ook uitstekend, maar volgens 99,9% is hij daar zwaar geflopt;c. Zlatan is natuurlijk een geweldige voetballer, maar heeft (imo)toch nooit echt het niveau van een David Villa, Forlan, Eto'o etc op hun absolute top gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Voor welke andere speler leggen ze anders een wedstrijd een minuut stil om - inderdaad - tijdens de wedstrijd een minuut lang een vertrekkende speler te applaudisseren? #likealegend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zlatan _O_ Zijn het de Feyenoorders (en aandachtsmening Hansje) die hem overschat/vervelend vinden? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ben niet voor Feyenoord hoor, heet overigens ook geen Hansje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Eens met Hansie. Laat hem lekker die penal erin jagen tegen City. Ik vraag het voor de zekerheid maar: is die laatste zin serieus (als onderbouwing voor Hans zijn statement) bedoeld of is hij sarcastisch bedoeld? Hoop het laatste. Die act. Tja. Ga er soms stuk om, soms denk ik 'wat lul je nou weer vent'. Heb er alleen een hekel aan als hij iemand fysiek bejegend, maar dat is bij iedere speler zo. Twee doelpunten, waarvan één volgens mij een afgeslagen vrije trap. Miste hij ook niet later een penalty tegen Manchester City en mistte hij een legio aan kansen? ;c Heb de statistieken er niet bij liggen, maar ik denk dat hij heel weinig doelpunten heeft gemaakt na de groepsfase in de CL. Tja, zo kan je alles naar je eigen straatje praten. Die pot tegen Manchester City had hij meer moeten scoren inderdaad, maar ondanks dat weinig lukte bij hem maakt hij er toch eentje. 'Kwam doordat Fernando hem zo in de voeten speelde' -> lees de eerste zin nog eens. Je kan ook zeggen 'goed dat Ibrahimovic daar staat' of 'goed dat hij zo'n buitenkansje afmaakt, kan ook missen'. Hij heeft na de groepsfase van de Champions league 40 wedstrijden, 10 goals, 10 assists (volgens Transfermarkt). Moet zeggen dat ook mij dat een beetje tegenvalt, maar het zijn geen slechte stats. Ben geen hele grote fan van zulke stats ('halve assists' kunnen ook erg belangrijk zijn, of hij speelt gewoon erg goed, legt balletjes klaar, maar zijn teamgenoten missen ze, etc.), maar voor deze discussie zal ik ze serieus nemen. Je hebt gelijk, qua statistieken valt hij tegen in de potten na de groepsronde in de CL. Zeggen statistieken alles? Speelden zijn teamgenoten wel goed of, zoals ik al eerder zei, wordt van Ibrahimovic verwacht dat hij de balletjes zelf op komt halen, 6 man uitspeelt en hem dan even de goal in jaagt? Heb echt heel veel potten van Zlatan gezien in mijn leven en ik kan niet anders stellen dan dat Ibrahimovic gewoon een erg complete spits is en voor een erg lange tijd één van de betere spitsen van de wereld. Heeft ook in meerdere competities bewezen het niveau (makkelijk) aan te kunnen, alleen de BPL en (in mindere mate) de Bundesliga ontbreken nog. Vind het ook heel knap dat hij nog zo'n hoog niveau heeft op deze leeftijd, maar dat terzijde. Even ter vergelijking (speciaal voor [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]), heb even naar de statistieken van Eto'o gekeken (gewoon een random speler gepakt): 38 wedstrijden, 10 goals, 8 assists. Dat is dus niet beter dan Ibrahimovic, maar nogmaals, zulke statistieken zeggen imo vrij weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Overigens heeft Zlatan op Barca na bij geen enkele topfavoriet voor de CL-zege gespeeld he. Sterker nog, hij is wmb in zijn eentje verantwoordelijk voor dat PSG de laatste jaren zo ver heeft kunnen komen, want de rest van het elftal is maar matig als je het met de echte top vergelijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Overigens heeft Zlatan op Barca na bij geen enkele topfavoriet voor de CL-zege gespeeld he. Sterker nog, hij is wmb in zijn eentje verantwoordelijk voor dat PSG de laatste jaren zo ver heeft kunnen komen, want de rest van het elftal is maar matig als je het met de echte top vergelijkt. Di Maria, Thiago Silva, Marco Verratti en Edinson Cavani zijn inderdaad matig als je het met de top vergelijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Di Maria, Thiago Silva, Marco Verratti en Edinson Cavani zijn inderdaad matig als je het met de top vergelijkt. Ik dacht al, zie ik dubbel. :cab: PSG heeft toch wel een team wat met de top mee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Di Maria, Thiago Silva, Marco Verratti en Edinson Cavani zijn inderdaad matig als je het met de top vergelijkt. Van die vier is alleen Silva goed genoeg om bij de Europese top genoemd te worden, ja. (Verratti komt daar nog wel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Van die vier is alleen Silva goed genoeg om bij de Europese top genoemd te worden, ja. (Verratti komt daar nog wel) :-D Wat is er mis met Di Maria en Cavani als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Huhu, goh .. ja dit kon je verwachten, als je iets negatiefs over een Zweed gaat zeggen vliegt PJHoutman er direct op. Prima hoor, maar kom dan wel met goede argumenten. Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken. PSG heeft een fantastisch elftal, misschien zouden er nog een of twee versterkingen in de breedte bij kunnen maar dat is het dan ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zo dit kan niet meer hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Cavani is een uitstekende spits, maar imo geen wereldtop. Op de flank al zeker niet. PSG kan trouwens ook nog wel een vleugelspeler gebruiken voor in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Cavani geen wereldtop :cab: Enige reden waarom hij niet presteert naar zijn kunnen is omdat hij verkracht wordt op de zijkanten. Vind overigens dat hij het nog zeer uitstekend doet wetend dat hij niet op z'n comfortabele plek speelt en eigenlijk dus het vertrouwen van de coach mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Cavani is een uitstekende spits, maar imo geen wereldtop. Op de flank al zeker niet. PSG kan trouwens ook nog wel een vleugelspeler gebruiken voor in de basis. Dat die het hele seizoen als flankspeler werd geposteerd, dat lag niet aan hem. Ben het wel met je eens dat het imo niet een spits is die bij de beste 5 hoort van dit moment, maar bij elke topclub hoort die echt wel thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 :-D Wat is er mis met Di Maria en Cavani als ik vragen mag? Cavani's goede wedstrijden bij PSG zijn op één hand te tellen. Speelt zowel op de flank als in de spits ver beneden wat je mag verwachten van de 'Europese top'. In Frankrijk gaat dat nog wel, maar in Europees verband voegt die jongen helemaal niets toe. Di Maria heeft echt een hele lage ondergrens. Soms weken lang onzichtbaar. Voortaan kan je die vraag trouwens ook zonder die lachende smiley stellen, kom je wat minder vervelend over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dat die het hele seizoen als flankspeler werd geposteerd, dat lag niet aan hem. Ben het wel met je eens dat het imo niet een spits is die bij de beste 5 hoort van dit moment, maar bij elke topclub hoort die echt wel thuis. Ben ik het volledig met je eens, wilde alleen even aangeven dat hij als flankspeler geen wereldtop is en daar wordt hij toch vooral geposteerd bij PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 (bewerkt) Ben ik het volledig met je eens, wilde alleen even aangeven dat hij als flankspeler geen wereldtop is en daar wordt hij toch vooral geposteerd bij PSG. Volledig mee eens. Zit eens te kijken bij VI, in de competitie dit jaar 32 wedstrijden en 19 goals. En dat voor iemand van 29, heb je niks aan. ;e :cab: Voortaan kan je die vraag trouwens ook zonder die lachende smiley stellen, kom je wat minder vervelend over. Nou eh sorry, tis wel zaterdagavond hé. ;) 14 mei 2016 bewerkt door Oente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Volledig mee eens. Zit eens te kijken bij VI, in de competitie dit jaar 32 wedstrijden en 19 goals. En dat voor iemand van 29, heb je niks aan. ;e :cab: Heb je niks aan ≠ is geen wereldtop. Dat is ook het enige wat ik heb gezegd. En die goals zeggen in die competitie niet zo heel veel. Het gat in kwaliteit is daar immens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Heb je niks aan ≠ is geen wereldtop. Dat is ook het enige wat ik heb gezegd. En die goals zeggen in die competitie niet zo heel veel. Het gat in kwaliteit is daar immens. Ja oké. Ieder z'n mening, en dat mag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Goed tegenargument, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ach de cijfers van Negredo bij City waren ook uitstekend, maar volgens 99,9% is hij daar zwaar geflopt;c. Zlatan is natuurlijk een geweldige voetballer, maar heeft (imo)toch nooit echt het niveau van een David Villa, Forlan, Eto'o etc op hun absolute top gehaald. In de competitie en Champions League: Negredo: 40 wedstrijden - 14 goals - 6 assists Ibrahimovic: 39 wedstrijden - 20 goals - 11 assists Als je dan puur naar de competitie zou kijken gaan de stats van Negredo nog meer achteruit. Ibra vind ik zeker niet geflopt, hij pastte gewoon niet in het systeem zoals een Villa en Eto'o wel perfect pastten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 In Zlatan zijn biografie vertelde hij ook dat hij vaak in de knoop lag met Barca's normen en waarden. Die jongen past ook totaal niet bij die club. Speelt ook wel mee in hoe je presteert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2016 Zulke vergelijkingen zijn wat mij betreft vrijwel zinloos. Houdt totaal geen rekening met sterkte van eigen team tov de rest in de competitie, tactiek, positie, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten