Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rocket League

Mangata

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na een week Fifa was ik er al weer klaar mee, maar twintig potjes gespeeld ofzo. Heb weer lekker Rocket League aangeslingerd en dat bevalt weer prima. Geen frustratie, geen rare mechanismes in het spel, winnen als je beter speelt en verliezen als je tegenstander beter is (in 95% van de potjes), heerlijk. Kwam er van de week pas achter dat ik bij de besturing ''air roll'' niet gebonden heb aan een knop. Eens kijken of mijn aerials beter worden als ik hier een tijdje mee oefen. Air roll is trouwens standaard niet gebonden aan een knop maar wel nodig om goede aerials te kunnen maken.

Die Halloween event is ook wel grappig. Heb nog nooit betaald voor sleutels om kratten te openen, maar met deze event kan je er drie krijgen door gewoon wedstrijden te spelen. Zit toch wel leuke bende in die kratjes;c. Heb een mooie nieuwe auto met wat vette skins en nitro's enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral technische dingetjes toch? Leuk en aardig allemaal, maar daar heb je niks/weinig aan als de rotatie niet goed is.

Hier gaat het steeds minder overigens, speel ook steeds minder. Heb zelf minder tijd en daarnaast voelt er een zich te goed voor ons. Ga opeens vaker op onverklaarbare wijze langs de bal en mis soms (lees: vaak) echt de makkelijkste kansen :-D Plezier gaat er dan ook wel af, zeker als je niet hoger komt. Kan ik wel elke avond uren gaan zitten trainen, maar als het dan weken duurt voor ik echt resultaat zie en uiteindelijk toch weer mijn plafond bereik, dan heeft het voor mij vrij weinig zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diamond 1 in Standard en Doubles maar zit dicht tegen D2 aan. Jij?

Champ 1 in 3v3 en in 2v2 zit ik nu op dia 3.. Hoogste wat ik heb gehaald dit seizoen is champ 2 div 3 :D

EDIT: Voeg me maar toe op Steam als je wil http://steamcommunity.com/id/jurrrrrr/

bewerkt door Dzsudzsak.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha lekker hoor. Daar komen ceiling shots dus om de 2 potten voor ;c

Heb wel een paar keer gescrimmed tegen gasten die Champ zijn maar op zich is dat wel te halen. Wat was voor jou het ding waardoor je van Diamond naar Champ ging? Ik denk dat vooral snelheid van je spel en constantheid van je spel daarmee te maken hadden of niet?

Speel trouwens op de PS4! Heb het wel op Steam maar die gebruik ik alleen om die workshop trainingen te doen (dribbling, aerial en RLTrainer).

Sorry voor de late reactie, had niet meer gecheckt. Ik denk dat vooral rotations en constantheid inderdaad de grootste factor is geweest van dia naar champ.. En ceiling shots wordt wel vaak geprobeerd, alleen wordt nooit gescoord omdat het redelijk makkelijk te verdedigen is (of je moet Squishy tegen je hebben :'))

Link naar opmerking
Deel via andere websites