Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik ben te lui om daadwerkelijk te gaan stemmen, maar mijn beste 5, tot nu toe, uit de conferences zijn:

W - Westbrook, Harden, Leonard, Durant, Gasol

E - Lowry, Butler, James, Antetoknoumpo, Porzingis

[vine]5ELgqWHQW6n[/vine]

:-D

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Simonsav Heerlijk nachtje CBB. UNC - Duke was weer prachtig, heel de game op en neer, 2de helft van Tatum was heel nice. Erg belangrijke win ook voor Duke. Daarna ook nog Oregon - UCLA gekeken, comeback win voor UCLA, Lonzo Ball is een prachtspeler. bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='El Blanquito']@Simonsav Heerlijk nachtje CBB. UNC - Duke was weer prachtig, heel de game op en neer, 2de helft van Tatum was heel nice. Erg belangrijke win ook voor Duke. Daarna ook nog Oregon - UCLA gekeken, comeback win voor UCLA, Lonzo Ball is een prachtspeler.[/QUOTE] Duke-UNC ga ik uiteraard nog eens binnenhalen en vanavond op mn gemak kijken :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@El Blanquito al wat van March Madness kunnen volgen? Duke eerste team ooit dat 4 games in 4 nights wint en zo de ACC titel pakt :D Team lijkt eindelijk te gaan klikken na een seizoen vol blessures. Sterke comeback tegen Louisville, gisteren ook waanzinnig lekkere pot tgen North Carolina, 13 pts achter in 2de helft en daarna opnieuw teruggekomen, en nu winst op Notre Dame in de finale _O_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag niets kunnen zien, voor de rest redelijk wat potjes kunnen kijken. Heb Duke tegen Louisville & UNC gezien, finale helaas gemist. Tatum is altijd fantastisch als ik Duke kijk, heeft geloof ik elke pot die ik gezien heb 20+ gescoord. Maar ze zien er inderdaad goed uit, veel zin in het tournament.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Finale was qua niveau wel wat minder dan de game tegen UNC, maar toch ook alweer een achterstand in de 2de helft moeten ophalen (8 pts) en idd opnieuw Tatum met een paar clutch shots. Kennard idem, werd uiteindelijk ook MVP van het toernooi. Maar Tatum is een speciaal talentje, moet toch een easy top 5 draft pick zijn straks.

Duke volgens de odds nu ook gewoon favoriet voor het tournament :D Wel een pittige bracket voor hun met potentiele matchups tegen Baylor en Villanova. Als ze final 4 halen dan tegen de winnaar van de West kant wat normaal gezien Arizona/Gonzaga zou kunnen zijn.

Kentucky krijgt wel een parcourtje zeg :D 2de ronde mogelijks al tegen Wichita, dan UCLA en dan UNC, damn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Elite Eight zijn Nova - SMU, Kansas - Michigan, WV - Arizona & UNC - Kentucky.

SMU & Michigan zijn beide longshots, zijn allebei erg afhankelijk van jumpshots, maar zijn op hun best heel erg goed. Ik moest en zou wat upsets kiezen, dus heb ik mezelf die teams maar aangepraat. Zou wel een stunt zijn als SMU Duke er uit zou gooien. Hun sterspeler is een transfer van Duke, die in 2 seizoen in Durham slechts 140 minuten speeltijd zag. Oregon is een geweldig team, wou ze ook ver laten komen, maar ik ben bang dat ze het verlies van Boucher, hun beste verdediger + goede shooter, niet kunnen opvangen.

Nova, Kansas, Zona & Kentucky in de Final Four, Kentucky verslaat Nova in de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest en zou wat upsets kiezen, dus heb ik mezelf die teams maar aangepraat.

Heb dit keer bewust wat minder upsets gekozen want die doen me altijd de das om :D steevast een team dat ik op een upset zet haalt dan Elite 8 of Final 4.

Enige double digit seeds die ik vannacht had waren Xavier en Middle Tennessee en die hebben beide gewonnen. 15/16 goed so far, enkel Vandy fout. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xavier en Middle Tennesee had ik ook allebei gekozen, waren ook 2 van de meest populaire ''upset'' picks. Ik geloof dat Xavier zelfs favoriet was bij de bookie's. Ik had ook nog Nevada over ISU gekozen, maar die ging ''gewoon'' naar ISU. Northwestern over Vandy had ik wel goed. Opmerkelijk wel hoe die overwinning tot stand kwam, totale brain freeze van die gozer die denkt te moeten foulen terwijl ze voor stonden. VCU & Nevada had ik fout, sta dus op 14/16.

Edit: Pff.. Ben alweer een Elite 8 team kwijt, SMU komt niet voorbij USC. Verder alleen Marquette fout, dus m'n bracket ziet er nog steeds redelijk uit. Maar SMU is wel een dure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup, daar gaat SMU alweer :D Ik had ze in de Sweet 16.

Verder geen al te zware verliezen so far. Marquette had ik inderdaad ook. Van de double digit seeds had ik verder enkel Wichita en Rhode Island en die hebben beide gewonnen, das mooi. Voor vannacht uiteindelijk 13 op 16 met naast SMU en Marquette ook nog Seton Hall die ik fout had.

Grootste upset die ik heb voor dit weekend is Wichita die UK gaan uitschakelen :agree:

Link naar opmerking
Deel via andere websites