Hansje Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Wat een absolute schande dit zeg. Geen idee wat we allemaal gedaan hebben afgelopen zomer maar veel zal het niet geweest zijn. Tucker, Morris, Chandler en Len allemaal al twee fouten in het eerste kwart. Defensief totaal niet scherp, offensief amper plays gezien, alleen rare Bledsoe drives. Teletovic kreeg er ook helemaal niks in. Knight enige voldoende qua starters, Leuer en Warren lichtpuntjes van de bank. Goed dat Goodwin en Booker nog wat leuke dingen lieten zien om de score naar een acceptabel niveau te krijgen, maar toen was het kalf al lang verdronken natuurlijk. Gewoon een regelrechte afstraffing dit, er is nog heel veel werk te doen, te beginnen morgen thuis tegen Portland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 DJ naar Dallas vannacht, het enige dat ik hoop is dat hij weer levend daar vandaan komt :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Neuh, is gewoon in LA. Hele matige, lelijke eerste helft. Dallas met een legertje van spelers waar ze in de D-League niet van opkijken, maar de Clippers hebben het er op een of andere manier nog lastig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Wel gaaf dat Salah Mejri bij Dallas de roster heeft gehaald. Nog een paar keer live zien spelen toen hij nog in Antwerpen basketbalde. Was toen echt het prototype van een ruwe diamant, is ook pas op z'n 20e begonnen met basketbal. Deed alles op kracht en lengte, technisch was het een absoluut drama. Benieuwd hoe hij het gaat doen in de NBA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Neuh, is gewoon in LA. Hele matige, lelijke eerste helft. Dallas met een legertje van spelers waar ze in de D-League niet van opkijken, maar de Clippers hebben het er op een of andere manier nog lastig mee. Oh had ik verkeerd gekeken dan. Blijft na al die jaren nog wennen dat ze het thuisteam rechts zetten :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Vandaag weer een echte test. Tegen de Bulls. Wordt een hele interessante pot. Bulls veel betere percentages dan wij in die 2 games, maar leggen niet meer de focus op defense, die bij ons juist wel aanwezig is. Weet wel dat wanneer je offense vanavond zo slecht is als tegen Utah de eerste helft dat je kansloos bent. Al heeft Utah ook wel een heerlijke team defense, waren vooral een paar zieke driepunters van KCP die het beslisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Cavs toch wel indrukwekkend, trekken hun sterke defense van de playoffs gewoon door. Met wat extra offense van Kevin Love erbij natuurlijk. Dat einde van Thunder @ Magic :-D_O_ Durant 3 punter voor de tie, Oladipo 3 punter voor de lead, Westbrook met een halfcourt shot voor de tie. Overtime _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorikheijn Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Cavs was al gespeeld, dus ik schakel even over naar het einde van OKC-Orlando, krijg je dit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Cavs toch wel indrukwekkend, trekken hun sterke defense van de playoffs gewoon door. Met wat extra offense van Kevin Love erbij natuurlijk. Dat einde van Thunder @ Magic :-D_O_ Durant 3 punter voor de tie, Oladipo 3 punter voor de lead, Westbrook met een halfcourt shot voor de tie. Overtime _O_ Goh. En ik kom net half zat thuis: 8 punten achter. Denk dat zie ik morgen wel. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Wat een brick van Rose :cab: Ook OT in Detroit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Goh Overtime, wat een heerlijke game. Marcus Morris 24 punten, die man heeft me toch een heerlijk stepback schot vanaf rechts, bijna automatisch. Maar wat defense aan beide kanten, onder de indruk van de Bulls ook. Mirotic is echt een cheat. Aan onze kant wel Reggie met een paar rare plays maar dat is de aard van het beestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Wow Oladipo... Clutch na clutch schot in Orlando. Nog een OT. Edit: Btw, Er is zoveel gezegd over de nieuwe offense van Donovan, maar de Thunder zijn gewoon weer de grote Westbrook en Durant show. Met zo nu en dan een iso van Waiters natuurlijk. 31 oktober 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Oladipo met de buzzer three, 2nd overtime :D Ook al lekker game in Detroit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Hoppa 3-0. Road to the Playoffs _O_ Wat een game man, en dan moet Jennings nog terugkomen. 31 oktober 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) #FireByronScott 31 oktober 2015 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Als er 1 ding is waar Scott in z'n gehele carrière wel succes mee gehad heeft, is het het ontwikkelen van jonge (point) guards. Eerst Kidd, toen CP3, daarna Kyrie. Supertalenten natuurlijk, maar ze geven hem allemaal veel krediet voor hun ontwikkeling. Ook Clarkson is nu al 3x beter dan wie dan ook had verwacht (Op The Kerfst na). Ik vind Scott echt een verschrikking, een draak van een coach die met z'n manier van denken nog in de vorige eeuw vastzit. Maar het is echt niet zo dat er ook maar één coach bestaat die wel succes gaat hebben met dit roster. Ik zou hem nog lekker een jaartje laten zitten, en met Clarkson en Russell laten werken. Maar dat is te logisch voor de Lakers, die zullen hem inderdaad wel binnenkort de laan uitsturen, om weer een nieuwe coach aan te stellen die hopeloos gaat falen. 31 oktober 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Kijk dit dan, deze man joh... wat een genot om hem te zien spelen. Doet ook gewoon weer ff 28p in het 3de kwart, 43p voor de hele game. Nog een kwart te spelen. [vine]e3JdvMgV1XF[/vine] 1 november 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Mooie NBA-avond. Meer dan 50 puntjes voor Curry, closegame tussen Knicks en Wizards. Benieuwd wat de rest gaat brengen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Hoewel ik het doodzonde vind dat dat TrailBlazers team van de laatste 2 seizoenen uit elkaar is gevallen, ben ik wel erg blij dat McCollum nu alle kans krijgt. Prachtig spelertje, net zo 'n waardeloze draaideur verdediger als Lillard, maar wel heel leuk aanvallend, prachtige techniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Clips voor het eerst dit jaar aan het werk gezien. Zag er bij vlagen goed uit, maar nog wel een hoop dat beter kan. Zoveel offensive rebounds weggeven, zoveel domme to's in de eerste helft. Godzijdank deed Blake er even 37-9-6 game uit, jezus wat kan die man spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Knicks vanmiddag teruggekeken. Meloooooooooooo. _O_ Het was weer zo'n game. Goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Playoffs dit jaar Dansie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Knicks halen de play-offs dit seizoen. Maar hopelijk blijven de bookmakers ze inschatten zoals ze vorig seizoen speelde, dan kan ik er nog geld mee blijven verdienen. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Hoewel ik het doodzonde vind dat dat TrailBlazers team van de laatste 2 seizoenen uit elkaar is gevallen, ben ik wel erg blij dat McCollum nu alle kans krijgt. Prachtig spelertje, net zo 'n waardeloze draaideur verdediger als Lillard, maar wel heel leuk aanvallend, prachtige techniek. Liet toch een aantal leuke dingen zien inderdaad, leuke backcourt met Lillard. Al is dat dan ook het enige lichtpuntje bij Portland want verder was het echt niet veel moet ik zeggen in die twee games tegen de Suns. Maargoed, zitten ook in volle rebuilding nu natuurlijk. Morgen Clips-Suns [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Hopelijk een even leuke game als die overtime van vorig jaar, al mag een game-winning three van Blake nu dan wel gewoon eruit rollen en niet erin vallen met een lucky bounce natuurlijk :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Liet toch een aantal leuke dingen zien inderdaad, leuke backcourt met Lillard. Al is dat dan ook het enige lichtpuntje bij Portland want verder was het echt niet veel moet ik zeggen in die twee games tegen de Suns. Maargoed, zitten ook in volle rebuilding nu natuurlijk. Morgen Clips-Suns [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Hopelijk een even leuke game als die overtime van vorig jaar, al mag een game-winning three van Blake nu dan wel gewoon eruit rollen en niet erin vallen met een lucky bounce natuurlijk :huhu: Die winnen de Clips, Suns overtuigen me niet echt. Tenminste wat ze hebben laten zien in pre en deze paar matches. Mag hopen dat ze wat beter gaan presteren, anders grijpen ze weer naast de play-offs en begint het zielig te worden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten