Sick Blik Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Stanimal vs. Winslow nu. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 West van 12M naar 1.4M :D Die wil echt graag een ringetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 David Lee naar Celtics, trade met Wallace. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Spurs, die krijgen mij toch even een fraude team zeg. Spurs vs Warrios volgend jaar :< Cavs doen samen met de Bulls wel goede zaken in het oosten. Verder alle interessante free agents naar het westen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 [twitter]618837618805968896[/twitter] [twitter]618841172090454016[/twitter] Drama incoming :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Wat staat er? Tapatalk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Wat staat er? Tapatalk ;c DeAndre heeft twijfels over Dallas, blijkbaar ook nog niet getekend. Rivers is meteen naar Houston getrokken om hem te overhalen toch bij de Clips te blijven. Redick is ook onderweg, Griffin en CP komen misschien ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Wat zou ik nu graag een vlieg zijn in Mark Cubans huis :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Mag sowieso tot 10 juli niemand definitief tekenen, lijkt me sterk dat Jordan iets anders gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 (bewerkt) Tot de 9de mocht niemand tekenen, afgelopen nacht zijn de eerste contracten getekend. Waaronder DJ, die een 4 jaar max. contract bij de Clippers heeft getekend. Heel smerige streek van DJ, echt heel laag, de Mavs hebben nu geen enkele kans om een andere (degelijke) center te halen. Ze hadden eerder een Ellis/Hibbert sign & trade deal klaar staan voor het geval dat Jordan niet zou komen, daar kunnen ze nu uiteraard ook naar fluiten. Edit: De Clippers hebben gisteravond dus DJ in Houston bezocht, zijn niet meer weggegaan voor middernacht, waarna het contract meteen is getekend. Hebben de Mavs geen enkele kans gegeven om nog met hem te spreken. Mavs hebben geen enkel contact meer met DJ gehad, hebben via twitter moeten vernemen dat hij definitief terug naar LA gaat, ondanks dat o.a. Cuban en Parsons ook naar Houston waren gekomen. Wat een smeerlap die Jordan, ongelooflijk laag. 9 juli 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Tsja de Mavs hebben hem free throws laten oefenen. Dan krijg je dit soort dingen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Wat een nazistreek zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 DeAndre, wat een debiel :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Tja leuk en aardig maar ik ben hartstikke blij dat ie blijft :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Nieuw team om toe te voegen aan mn gun-ik-niks lijstje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Nieuw team om toe te voegen aan mn gun-ik-niks lijstje. :D Op basis van één speler? :( Het handelen van DJ is niet chique nee, maar het lijkt me dat de Clippers het volle recht hebben om alles te doen wat in hun macht ligt om een van de sterkhouders binnenboord te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik vind dit wel zo'n bijzonder walgelijke streek dat ik hem, en dus de Clippers, ook liever keihard zie falen volgend seizoen. Ondanks dat ik CP3 en Griffin prachtspelers vind, en de Clippers volgend jaar ongetwijfeld weer één van de leukste teams om naar te kijken zullen zijn. Het handelen van de Clippers is begrijpelijk, die zijn met hem een (semi-)contender, zonder hem gewoon een playoff team. Al denk ik dat hij dit bij een Riley, Popovich of Ainge niet had hoeven te proberen, die zie ik geen 88 miljoen betalen aan een speler die zoiets flikt. De eerste Dallas - Clippers wordt wel interessant, neem aan dat die met kerstmis gespeeld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Die zou ik als ik DJ was met een kogelvrij vest aan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Gerald Green jaartje Miami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Gerald Green jaartje Miami Goeie move hoor voor een jaartje. Typisch gevalletje van weinig te verliezen, veel te winnen. Had ook wel een goeie connectie met Dragic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Jep, vind het ook een goeie pickup. Nu wel wat spelers lozen want vrij groot roster nu zeg :D Rio mag hopelijk beschikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Jep, vind het ook een goeie pickup. Nu wel wat spelers lozen want vrij groot roster nu zeg :D Rio mag hopelijk beschikken. Toch wel een lekkere lijn up hoor bij de Heat. Vooral in het sterke oosten kunnen ze gemakkelijk de play-offs halen nu ook de Nets wegvallen. Raptors gaan volgend seizoen wel verassen, nja verassen. Ze gaan weer wat hoger eindigen dan vorig seizoen. Hopelijk kan PG bij de Pacers weer er wat van maken maar ben bang dat het net niet gaat worden. Eigenlijk moeten ze gewoon ff het Westen en Oosten opnieuw gaan indelen. In et westen halen teams als de Jazz, Pelicans en/of de Suns volgend seizoen de play-offs niet terwijl ze in het Oosten gemakkelijk mee kunnen doen om plek 3/4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Toch wel een lekkere lijn up hoor bij de Heat. Vooral in het sterke oosten kunnen ze gemakkelijk de play-offs halen nu ook de Nets wegvallen. Raptors gaan volgend seizoen wel verassen, nja verassen. Ze gaan weer wat hoger eindigen dan vorig seizoen. Hopelijk kan PG bij de Pacers weer er wat van maken maar ben bang dat het net niet gaat worden. Eigenlijk moeten ze gewoon ff het Westen en Oosten opnieuw gaan indelen. In et westen halen teams als de Jazz, Pelicans en/of de Suns volgend seizoen de play-offs niet terwijl ze in het Oosten gemakkelijk mee kunnen doen om plek 3/4 Gaan er in ieder geval op vooruit in vergelijking met vorig seizoen. Als iedereen fit is kunnen ze voor de 3rd seed gaan, wel nog afwachten wie ze allemaal gaan lozen. Denk sowieso Chalmers, Birdman en McRoberts willen ze ook vanaf lees ik. Cavs steken er bovenuit en Bulls moet je ook nog altijd hoger inschatten indien fit. In Pat we trust _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Pacers hebben nu wel een sterke backcourt die wel goed op elkaar aansluit vind ik. Voorderest is het maar niks. Hoop dat mn maatje Paul George gaat vlammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 En wij halen Teletovic binnen voor een jaartje. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten