Brozai Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 M'n 3e potje met de dartcounter, eerste potje gewonnen, de 2 daarna verloren tegen de dartbot met 50 gemiddeld. We hadden het net over de 180's, en daar was dus mijn nummer 2!!! Zelfde gevoel als bij nummer 1, heerlijk!! Ik gooi tevens nog te vaak 7 of 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik gooi tevens nog te vaak 7 of 11. Je zit in de buurt. Ook al gooi je T1 of T5, dat is goed, dan zit je iig op de goede hoogte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Je zit in de buurt. Ook al gooi je T1 of T5, dat is goed, dan zit je iig op de goede hoogte. Je kan toch beter te hoog of te laag gooien in de 20 dan naar links/rechts afwijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Soms gooi ik weleens expres iets hoger in de 20 zodat de kans dat je een 5 of een 1 gooit kleiner is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Je kan toch beter te hoog of te laag gooien in de 20 dan naar links/rechts afwijken? Nee, op de lange termijn niet. Een T5 of T1 zit vaak dichtbij de T20, dus dan is je richting en hoogte gewoon in orde. Dat je dan een keer 15 of 3 gooit, is het risico wel waard. Soms gooi ik weleens expres iets hoger in de 20 zodat de kans dat je een 5 of een 1 gooit kleiner is... Is ook prima hoor, maar dat zou ik alleen doen als je op 190, 160 oid staat en een 1 of 5 geen finish overlaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Je kan toch beter te hoog of te laag gooien in de 20 dan naar links/rechts afwijken? Nee, op de lange termijn niet. Een T5 of T1 zit vaak dichtbij de T20, dus dan is je richting en hoogte gewoon in orde. Dat je dan een keer 15 of 3 gooit, is het risico wel waard. Soms gooi ik weleens expres iets hoger in de 20 zodat de kans dat je een 5 of een 1 gooit kleiner is... Is ook prima hoor, maar dat zou ik alleen doen als je op 190, 160 oid staat en een 1 of 5 geen finish overlaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik ben ook altijd blijer met een T1 of T5, op de lange termijn maakt dat je inderdaad een betere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Gister ook weer paar potjes. Na paar beurten doen wij eerst altijd rondje dubbels vanaf de 1. Wel samen maar dan moet je echt mikken en merk dat nu echt al in de dubbels. Eerst regelmatig 50+ maar gister was de hoogste 46, en minste 22 (maar meeste gewoon rond de 33). Flight zijn bijna stuk, dus gooide 1 leg met nieuwe maar dat was helemaal niks, meteen weer die oude erop gezet. Maar dat lijkt mij ook gewoon iets van gewennig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Gister ook weer paar potjes. Na paar beurten doen wij eerst altijd rondje dubbels vanaf de 1. Wel samen maar dan moet je echt mikken en merk dat nu echt al in de dubbels. Eerst regelmatig 50+ maar gister was de hoogste 46, en minste 22 (maar meeste gewoon rond de 33). Flight zijn bijna stuk, dus gooide 1 leg met nieuwe maar dat was helemaal niks, meteen weer die oude erop gezet. Maar dat lijkt mij ook gewoon iets van gewennig? Nou, ik zou niet van dikte wisselen als je eenmaal lekker gooit. Je hebt over het algemeen 100, 125, 150 en 180 micron dikte. 100 is heel flexibel, 180 is bijna onbuigzaam. Ik gooi met 150, die zijn stevig en kun je toch rechtbuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Nou, ik zou niet van dikte wisselen als je eenmaal lekker gooit. Je hebt over het algemeen 100, 125, 150 en 180 micron dikte. 100 is heel flexibel, 180 is bijna onbuigzaam. Ik gooi met 150, die zijn stevig en kun je toch rechtbuigen. Ja daar kwam ik dus net achter. Had beete gezocht. Maar kan ik dat ergens terug vinden? Het zijn in elk geval die Ajax flights, die je jaren geleden (misschien nu nog? ) in zon setje van 5 verschillende flights kon bestellen. Flights die ik toen van maatje kreeg, voelde inderdaad stuk steviger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik heb flights waar het opstaat. De 'massaproductie' zal 100 micron zijn, dat is het goedkoopste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik heb een tijdje met harrows superfat gegooid. Die dingen waren zo gigantisch sterk. Waren ook wel zwaar, maar daaronder dan target shafts en dan de flights geknipt met een ringetje erdoorheen. Die setup was wel wat duur en elke keer als ik een pijl door t ringetje gooide was er iets kapot. Gooi nu met Unicorn Gripper GT en Ruthless flights erop. Nog niet tevreden hierover dus ga wat nieuwe shafts bestellen van de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik heb flights waar het opstaat. De 'massaproductie' zal 100 micron zijn, dat is het goedkoopste. Thqs, zal eens kijken of het er op staat, nog niet opgevallen met opzetten/afhalen in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Heb vorige week van die Bull's flights gekocht, toch wel een iets steviger dan normale andere flights. Zaterdag ook een koppel toernooi gespeeld. Alle partijen verloren, maar stond ook gewoon tegen Eredivisie spelers te gooien. Wel 1 180 en een 97 finish. Gooide nog bijna 154 uit maar miste tops :( 22 januari 2016 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik heb deze, maar dan in het zwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Begon echt dramatisch, extreem veel pijlen in de 1 en zo. Stond ook 2-0 achter maar wist het nog om te draaien ook met een 140 als hoogtepunt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Hoe hebben jullie je dartbord opgehangen eigenlijk? Wil hem op mijn kamer hangen, maar had hem eerst gewoon direct tegen de muur aanzitten (dus zonder hout/ander materiaal tussen het bord en de muur), maar dan klagen ze beneden over het geluid. Las op internet iets over zachtboard ertussen plaatsen ofzo, iemand enig idee of dit helpt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Iemand bekend met deze? Zien er wel nice uit maar kan geen reviews vinden. Blijft toch lastig via internet kopen maar de winkel waar ik was had ze niet.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Hoe hebben jullie je dartbord opgehangen eigenlijk? Wil hem op mijn kamer hangen, maar had hem eerst gewoon direct tegen de muur aanzitten (dus zonder hout/ander materiaal tussen het bord en de muur), maar dan klagen ze beneden over het geluid. Las op internet iets over zachtboard ertussen plaatsen ofzo, iemand enig idee of dit helpt? Ik heb gewoon wat wc papier tussen het bord en de muur gedaan. Je bord moet de muur niet raken, dan zou er niks aan de hand moeten zijn [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; Het heeft natuurlijk geen enkele zin om reviews te lezen. Jij moet er mee gooien, dat kan verder niemand voor jou doen en dus zal het altijd verschillen. Ik snap echt niet dat mensen puur op basis van 'mooi' of 'naam' pijlen gaan kopen. Dan weet je toch niet of ze je lekker in de hand liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Vanmiddag toernooitje. Vorig jaar daar 4e geworden in de middelste groep (waren er 3). Ben benieuwd of ik dat kan overtreffen met mijn betrekkelijk nieuwe pijlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik heb gewoon wat wc papier tussen het bord en de muur gedaan. Je bord moet de muur niet raken, dan zou er niks aan de hand moeten zijn [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; Het heeft natuurlijk geen enkele zin om reviews te lezen. Jij moet er mee gooien, dat kan verder niemand voor jou doen en dus zal het altijd verschillen. Ik snap echt niet dat mensen puur op basis van 'mooi' of 'naam' pijlen gaan kopen. Dan weet je toch niet of ze je lekker in de hand liggen? Tja, pijlen kopen blijft altijd een gok. Er zijn honderden verschillende en ook al ga je naar een winkel, je kan ze toch niet allemaal proberen. Als ik dan toch via internet moet bestellen is het handig te weten wat anderen ervan vinden.. Daarom de vraag van ervaringen, hoe is de grip etc. Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik heb gewoon wat wc papier tussen het bord en de muur gedaan. Je bord moet de muur niet raken, dan zou er niks aan de hand moeten zijn [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; Het heeft natuurlijk geen enkele zin om reviews te lezen. Jij moet er mee gooien, dat kan verder niemand voor jou doen en dus zal het altijd verschillen. Ik snap echt niet dat mensen puur op basis van 'mooi' of 'naam' pijlen gaan kopen. Dan weet je toch niet of ze je lekker in de hand liggen? Omdat het gros hier nooit verder zal komen dan wat potjes in de lokale kroeg. Waaronder ik. Ik heb die van gerwen pijlen gekocht puur omdat ze er goed uit zagen en lekker in de hand lagen. Nu is 21 gram achteraf wat te licht dus moet ik alsnog andere kopen. Je weet j niet of het werkt voor jou totdat je er tijdje mee gegooid hebt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik gooi dan bij een vereniging, waar in totaal 18 man gooien. Ik heb met alle pijlen wel gegooid, dan heb je toch wel een idee wat je wel en niet ligt. Zelf heb ik 21 grams en die zijn te licht. Nu heb ik 23 grams en het maakt geen klote uit, ik gooi ze op dezelfde plek boven de triple. En het uitgooien gaat er een stuk minder mee. Dus heb ik m'n oude pijlen maar weer gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Gister voor het eerst 180 gegooid met Mijn nieuwe pijlen[emoji16] heb soms wat moeite wel om de pijl goed vast te houden, ze gaan er soms onder een hele onnatuurlijke hoek in. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Hier ook vanavond mijn eerste 180. De pijlen die ik hier postte besteld en die gooien heerlijk. Op dartcounter steeds gemiddeld boven de 60. Helaas ook nog steeds beurten van niks ertussen van 7 of 11 bijvoorbeeld. Wel een lekker gevoel hoor die 180, hopelijk volgen er nog veel Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten