Spring naar bijdragen

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei 007mark:

Nederlandse darten ook echt in de mud, ai ai ai.

Zelfoverschatting en de waan van de dag regeren. Nijman en Van Veen, best aardige potjes gegooid dit jaar, maar wat hebben ze nou (al dan niet bijna) gewonnen? Niks.

Wattimena moet het doen op basis van prestaties dit jaar en MvG op basis van het verleden. Verder is het niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Tsjonge ik had Mansell paar rondjes door, mede omdat niemand in dat deel in vorm is/was. Maar liet het bij vlagen ook enorm liggen.

En ook Hempel had ik op 2-3 winst. Valt allemaal de verkeerde kant op hehe.

@neva Klopt hoor. Niet voor niets dat ze al jaren de World Cup niet winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Zelfoverschatting en de waan van de dag regeren. Nijman en Van Veen, best aardige potjes gegooid dit jaar, maar wat hebben ze nou (al dan niet bijna) gewonnen? Niks.

Wattimena moet het doen op basis van prestaties dit jaar en MvG op basis van het verleden. Verder is het niks.

Nederland mist gewoon types als Joe Cullen en Bunting, halen steevast de 3de ronde, en dan niet alleen op vloer toernooien zoals een Noppert of van Duijvenboode.

Heel benieuwd wat voor een niveau Cross zo dadelijk gaat laten zien, met de wat mindere vorm van Humphries zie ik hem wel wel in de finale komen tegen Littler.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei neva:

Ik durf geen enkele voorspelling meer aan nu.

Vanavond gewoon weer 3 op 3 fout hier hoor :-D

Blij dat mijn Toto account toch al leeg was en ik niet in verleiding ben gekomen om bij te storten. Want dat was snel weer klaar geweest.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites