007mark Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Mooie run naar de halve finale gister van Kevin Doets op een vloertoernooi. Wel veel afwezigen, maar laat zijn talent wel steeds regelmatiger zien. Talent hier uit de buurt, die nu al tijd in Zweden woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Gisteren zat er iets in de cola: 14x 180 in 2,5 uur. Oefenavond, 37 legs gegooid. Mijn record was 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 Volgt iemand ‘dat andere WK’ hier nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 12 uur geleden zei Michaelinho*: Volgt iemand ‘dat andere WK’ hier nog? Check de uitslagen, maar volgen nirt echt. Zie alleen dwaze filmpjes iedere keer van Cameron Menzies voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ik had al eens 7x een triple gegooid op weg naar een 9 darter. Vandaag waren het er acht, ik mis de dubbel 12, het ijzer was verbogen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Mijn dartschema voor de komende weken Normaal is vrijdag ook competitie ipv een toernooi, maar ivm corona is die afgelast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Is bijna een fulltime baan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 uur geleden zei 007mark: Is bijna een fulltime baan Qua tijd wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Jelle Klaasen wint de Dutch Open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Heerlijke Premier League finale was dat wel zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Seizoen is inmiddels weer afgelopen. Prima 4e plek, al is het mij een raadsel waarom we niet 3e geklasseerd worden. Onderlinge resultaat met Onbekend is gelijk (6-3 winst en 3-6 verlies). Zal verder wel, maakt ook niet veel uit. Overigens wel jammer dat we 1x noodgedwongen met 3 man moesten spelen. Zorgt dan toch net voor het mislopen van plek 3. Mijn eigen niveau was zo nu en dan bedroevend, maar ook niet gek nu ik een jaar op mezelf woon en hier geen dartbord heb hangen. Gaat wel verandering in komen, omdat ik zo'n standaard ga aanschaffen. Kan ik die gewoon ergens neerzetten en zo nu en dan weer gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Hopelijk komend seizoen weer een volledig seizoen gooien. Heb er in ieder geval wel veel zin in. Nu eerst maar wat teams zoeken voor oefenwedstrijdje tegen te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Ik zit inmiddels in het bestuur van de bond hier in Zuid-Limburg, de SLDL, als wedstrijdleiding/toernooileiding. Samen met nog iemand ga ik dat vanaf komend seizoen regelen. Gisteren weer eens een toernooi gewonnen, ik gooide 10x 180 en miste helaas weer een pijl voor een 9 darter (180, 180, T20, mis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 De T20 missen voor een 9-darter gebeurd mij ook regelmatig. Helaas is het dan de eerste van de negen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 5 minuten geleden zei Richarð.: De T20 missen voor een 9-darter gebeurd mij ook regelmatig. Helaas is het dan de eerste van de negen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 http://www.dartorganisatielimburg.nl/standen20/darts-alles.php?d=2B Morgenavond de wedstrijd tussen La Barca (mijn team) en Grote Wieluh. Deze wedstrijd gaat beslissen of we promoveren naar de 1e klasse DOL of niet.@Satyr wedstrijdleiding/toernooileiding samen met Aaron of met Perino? Wie stopt er dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei KayDeManaager: http://www.dartorganisatielimburg.nl/standen20/darts-alles.php?d=2B Morgenavond de wedstrijd tussen La Barca (mijn team) en Grote Wieluh. Deze wedstrijd gaat beslissen of we promoveren naar de 1e klasse DOL of niet.@Satyr wedstrijdleiding/toernooileiding samen met Aaron of met Perino? Wie stopt er dan? John Lemmens. Ik doe de leiding met Nico Burhenne, Aaron verzorgt de elektronica 27 juni 2022 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 1 minuut geleden zei Satyr: John Lemmens. Ik doe de leiding met Nico Burhenne, Aaron verzorgt de elektronica Oh oke, dat zegt me wel wat ja. Nico ken ik ook inderdaad. Ieder geval veel succes mee, leuk dat je dat gaat doen erbij Marko! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Op 27-6-2022 om 18:45 zei KayDeManaager: http://www.dartorganisatielimburg.nl/standen20/darts-alles.php?d=2B Morgenavond de wedstrijd tussen La Barca (mijn team) en Grote Wieluh. Deze wedstrijd gaat beslissen of we promoveren naar de 1e klasse DOL of niet.@Satyr wedstrijdleiding/toernooileiding samen met Aaron of met Perino? Wie stopt er dan? Wedstrijd met 7-3 gewonnen, dus gepromoveerd naar de 1e klasse DOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Lekkere finale van de Matchplay gezien zeg. Toen de dubbels van Michael gingen vallen was echt van ongekend niveau. 40e majortitel ook alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Hopelijk kan hij dit vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Vorige week begon de competitie, meteen een topper in de Hoofdklasse. We verloren van De Reunie met 4-6, maar het was een hele goede pot van beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Waarom volgt niemand het huidige toernooi? Net een heerlijke pot van Wright - Van den Berg (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Tot nu toe enkel Van Gerwen - Bunting gekeken. Wel 1 van de leukere toernooien dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Straks in ieder geval de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten