timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 9 minuten geleden zei Satyr: Kut, Dave Proosten komt 1 leg te kort. 5-3 voor, na 12 pijlen op 32 en dan gooit de tegenstander 116 uit. 5-4. Leg daarna 124 tegen, 5-5. Laatste leg begint de tegenstander met 140, 180, 125 en uit. Daar baal ik van Bij winst had Dave 10e gestaan Had hij waarschijnlijk nog een potje moeten winnen daarna als je nu ziet hoe het zich ontvouwt. Rowby-John heeft ook een probleem denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 20 minuten geleden zei timpy00: We zullen zo wel gaan zien dat de mensen die al zeker zijn van een kaart 'per ongeluk' verliezen van iemand met bijna een kaart. Dat is inderdaad al een aantal keer gebeurd inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 In Europa is het als volgt: Martinez tegen Hortvath, Martinez is al zeker van kaart, Horvath bij winst ook en bij verlies geen kaart Kciuk tegen Schmutzler, winnaar heeft een kaart. Kciuk heeft bij verlies een kaart wanneer Horvath niet wint. Rowby-John zit op de schopstoel en heeft alleen een kaart als de finale Martinez tegen Kciuk wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 1 uur geleden zei Richarð.: Sherrock enorm matige wedstrijd net en verliest 6-3. Definitief geen tourkaart voor haar. Jammer, kan ze via de W-series nog aan (grote) toernooien deelnemen? (Buiten de Grand Slam) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 8 minuten geleden zei Elano: Jammer, kan ze via de W-series nog aan (grote) toernooien deelnemen? (Buiten de Grand Slam) Via de W-Series volgens mij alleen de Grand Slam en het WK van 2023. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Martinez doet zijn sportieve plicht en wint met een 12-darter van Horvat. Hierdoor heeft Rowby-John Rodriguez toch nog een tourkaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Leuk voor Tony, hele constante speler ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Wordt die finale nog überhaupt gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Hup Matthew Edgar. Toch mooier als hij er bij is met zijn youtube kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Tourkaart winnaars; UK; James Wilson Darren Webster Ross Montgomery Jamie Clark Ted Evetts Connor Scutt Richie Burnett Kevin Burness Scott Waites Nathan Rafferty Cameron Menzies John O'Shea George Killington Mickey Mansell Nick Fullwell Josh Rock Shaun Wilkinson EU; Jose Justicia Brian Raman Luc Peters Krzysztof Kciuk Mario Vandenbogaerde Jules van Dongen Kevin Doets Tony Martinez Danny Jansen Radek Szaganski Damian Mol Jimmy Hendriks Ricardo Pietreczko Vladimir Andersen Rowby-John Rodriguez Mijn lijst: Spoiler UK; Chas Barstow Fallon SherrockScott WaitesMatthew EdgarTed Evetts Nathan RaffertyGavin Carlin Danny Lauby Diogo Portela Ciaran Teehan 3/10 EU; Jelle Klaasen Karel SedlacekKevin Doets Rowby-John RodriguezNico Kurz Chris Landman Cristo Reyes Fabian Schmutzler Steven Noster Toni Alcinas 2/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 1. Scott Waites 2. Matthew Edgar 3. Ted Evetts 4. Ciaran Teehan 5. Josh Payne 6. Nathan Rafferty 7. Cameron Menzies 8. Danny Lauby 9. Robert Thornton 10.Fallon Sherrock 4/10 1. Jelle Klaasen 2. Fabian Schmutzler 3. Rowby-John Rodriguez 4. Mario Vandenbogaerde 5. Michael Rasztovits 6. Sebastian Bialecki 7. Kenny Neyens 8. Derk Telnekes 9. Thibault Tricole 10.Lukas Wenig 2/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Laat zien hoe erg Q-school een free for all is, in mijn ogen. Op de paar absolute toppers na. 15 januari 2022 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Het enige wat ze bij Q-school moeten aanpassen, is dat er maar 64 ipv 128 naar de 2e fase gaan. Maar financieel zal dit de beste optie zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik zal komende week met een opzet komen voor darts spel voor het hele seizoen. Mochten jullie elementen hebben die jullie graag terug zien hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 (bewerkt) Zweeler heeft wel een dartsgame. Met een bepaald budget kun je dan een team van darters selecteren waarmee je het gehele seizoen (TV-toernooien en vloertoernooien) punten kan verdienen. Kost wel 10 euro, maar kunnen daar eventueel wel een subpoule maken. https://nl.zweeler.com/main/lobby?redirect=true&gameId=13322 16 januari 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Op 4-1-2022 om 17:21 zei timpy00: Heb jij een beeld wat bijvoorbeeld de nummer 70-75 van de wereld kwijt is aan reizen, hotels etc voor een jaar de tour af te gaan zeg maar? En heb jij tevens een beeld wat deze spelers gesponsord krijgen of wel via bedrijven of wel via andere darters? Ik weet dat van Gerwen met aantal Nederlanders soort dealtje had waarin hij ze sponsorde op de tour. Ik zie dat er 24 Pro Tour en Challenge Tour toernooien zijn. Pro Tour is dus voor de Tourcard houders, Challenge Tour is o.a voor iedereen die Q-school heeft gegooid. Je bent dus 24x reis- en verblijfkosten kwijt, de entree voor de toernooien is sinds 2019 van €105,- per toernooi naar €0,- gegaan, dus dat scheelt al €2500,-..... Maar het kost dus geld zat, aangezien er maximaal 1 Pro Tour in Nederland is. De rest is allemaal buitenland, van Gibraltar tot Polen en van Engeland (veel) tot Letland. Pro Tour is een verplichting, de Challenge Tour niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Matthew Edgar had hier ook ooit een video over gemaakt. En zei laatst in een livestream nog dat je moest denken aan tussen de 10K en 20K. Maar dat was mogelijk voor darters woonachtig in de UK. Voor Nederlanders zou dat nog duurder uit kunnen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Zojuist zei Richarð.: Matthew Edgar had hier ook ooit een video over gemaakt. En zei laatst in een livestream nog dat je moest denken aan tussen de 10K en 20K. Maar dat was mogelijk voor darters woonachtig in de UK. Voor Nederlanders zou dat nog duurder uit kunnen vallen. Dit laatste zal zeker het geval zijn inderdaad. Als je in Engeland woont heb je natuurlijk voor het circuit qua kosten 'geluk' . Het is ook niet voor niks dat er spelers zijn die zich daar vestigen, dan wel met een aantal spelers samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Zojuist zei timpy00: Dit laatste zal zeker het geval zijn inderdaad. Als je in Engeland woont heb je natuurlijk voor het circuit qua kosten 'geluk' . Het is ook niet voor niks dat er spelers zijn die zich daar vestigen, dan wel met een aantal spelers samen. Zei ook dat als je in (of rondom) Wigan of Milton Keynes woont, je er ook op vooruit gaat. Omdat je dan voor 90% van de toernooien geen hotel hoeft te regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Mannen, wat willen we qua voorspelspel voor dit seizoen? Het spel wat @007markaangaf? Of dat ik een opzetje maak? Iets van maandelijks een groep spelers kiezen, waarbij ik steeds de toernooien aangeef die gespeeld worden. Wel een verdeling qua spelers zodat we niet alleen maar de toppers nemen natuurlijk. Dus een verhouding dat een speler die lager op OOM meer punten oplevert etc? Ik hoor het graag. Maar wil even weten wat jullie willen voor ik tijd ga steken in een opzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Mochten mensen deel willen nemen aan dat spel via Zweeler, DM dan even je emailadres + voornaam. Dan kan ik je een uitnodiging sturen. Hiermee krijg ik dan een leuke bonus en volgens mij krijgen jullie korting terug nadat je je aanmeld voor een game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Ben bijna elke dag wel een poosje aan het gooien de laatste tijd. Gaat steeds beter. Zojuist mijn hoogste gemiddelde in een wedstrijd gehaald. 65,07 over 11 legs (3-0, 3-0, 3-2). 28,13% op de dubbels, 15x 100+ en 4x 140+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 22 uur geleden zei timpy00: Mannen, wat willen we qua voorspelspel voor dit seizoen? Het spel wat @007markaangaf? Of dat ik een opzetje maak? Iets van maandelijks een groep spelers kiezen, waarbij ik steeds de toernooien aangeef die gespeeld worden. Wel een verdeling qua spelers zodat we niet alleen maar de toppers nemen natuurlijk. Dus een verhouding dat een speler die lager op OOM meer punten oplevert etc? Ik hoor het graag. Maar wil even weten wat jullie willen voor ik tijd ga steken in een opzet. Voor elk toernooi 6 of 8 spelers. Maximaal drie uit de top 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Morgen alweer de eerste Challenge Tour, in Milton Keynes worden vanaf morgen tot zondag 5 toernooien gegooid. 2022 Challenge Tour Events 1-2 - January 21, Milton Keynes Events 3-4 - January 22, Milton Keynes Event 5 - January 23, Milton Keynes Kosten zijn nu 55 euro per toernooi, zal eens vragen aan Dave Proosten of dat dus x5 moet, of dat het voor het hele weeknd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 55 per toernooi, dus 275 voor dit weekend alleen aan inschrijving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten