Satyr Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 8 minuten geleden zei chrisje1993: 4A Leuke divisie, Matchpoint is goed, de rest voor zover ik kan inschatten niet zo geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 19 minuten geleden zei Satyr: Leuke divisie, Matchpoint is goed, de rest voor zover ik kan inschatten niet zo geweldig. Ik zie het allemaal wel hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Ik ben gewoon 3e geworden bij een landelijk toernooi vandaag Verlies de halve finale met 4-0, omdat ik 'vergeet' de dubbels te gooien in leg 1 en 2. Maar goed, het was een mooie dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 4 minuten geleden zei Satyr: Ik ben gewoon 3e geworden bij een landelijk toernooi vandaag Verlies de halve finale met 4-0, omdat ik 'vergeet' de dubbels te gooien in leg 1 en 2. Maar goed, het was een mooie dag. Netjes hoor. Zag dat Wattimena ook meedeed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 7 minuten geleden zei MetalMichael: Netjes hoor. Zag dat Wattimena ook meedeed. Had ik in de poule, verlies 3-2, met twee pijlen op D18 om te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Verrassende finalist op de World Cup (Oostenrijk rekende ik toch direct bij de favorieten). Uiteindelijk Schotland wel verdiend gewonnen, Henderson ook sterk gespeeld als vervanger van Anderson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Op 12-9-2021 om 20:10 zei Satyr: Had ik in de poule, verlies 3-2, met twee pijlen op D18 om te winnen Wel echt een knap resultaat tegen Jermaine ondanks dat je zo lullig verliest van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 @KayDeManaager waar gooi jij nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 18 minuten geleden zei Satyr: @KayDeManaager waar gooi jij nu? La Barca, 2e klasse DOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Oh, geen SLDL dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 7 uur geleden zei Satyr: Oh, geen SLDL dus. Nee, ik gooi alleen DOL. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 2 uur geleden zei KayDeManaager: Nee, ik gooi alleen DOL. Jij? SLDL: Heksenberg 1 DOL: Scorpions/Reünie Vandaag 3-7 verloren, wel een 180 en 2 short legs gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 De Superleague is weer begonnen! We (Dartcafe Nouveau 1) moesten uit naar 't Geveltje uit Boxtel, een team dat via een play-off in de SL terecht is gekomen. We hadden geen idee hoe goed ze waren, al kenden we twee spelers van 'vroeger'. Uiteindelijk hadden we een redelijk simpele middag, met een 2-8 zege als gevolg. Zelf won ik mijn single en had een 137 finish. 9 oktober moeten we weer uit, dan naar Winterswijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 https://nos.nl/collectie/13862/artikel/2399428-van-barneveld-stapte-uit-darttoernooi-na-verdenking-van-matchfixing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Hij heeft gekkere dingen gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Op 18-9-2021 om 00:33 zei Satyr: SLDL: Heksenberg 1 DOL: Scorpions/Reünie Vandaag 3-7 verloren, wel een 180 en 2 short legs gegooid. Ik begin a.s. vrijdag waarschijnlijk ook bij de Reunie te darten. 3e klasse ga ik gooien daar. Dus de SLDL daar en bij LaBarca in de DOL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Leuk man, reunie is een mooie plek om te gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 6 uur geleden zei Satyr: Leuk man, reunie is een mooie plek om te gooien Ja, maandag is mij gevraagd geworden of ik bij een team wilde gaan gooien, die hadden nog maar 5 man, waarvan er een met wisseldiensten zat. Wel niet mijn niveau 3e klasse SLDL als je 2e klasse DOL gooit Nog lang niet jouw niveau, maar dan nog hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 54 minuten geleden zei KayDeManaager: Ja, maandag is mij gevraagd geworden of ik bij een team wilde gaan gooien, die hadden nog maar 5 man, waarvan er een met wisseldiensten zat. Wel niet mijn niveau 3e klasse SLDL als je 2e klasse DOL gooit Nog lang niet jouw niveau, maar dan nog hehe Waar kom jij vandaan dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 3 uur geleden zei KayDeManaager: Ja, maandag is mij gevraagd geworden of ik bij een team wilde gaan gooien, die hadden nog maar 5 man, waarvan er een met wisseldiensten zat. Wel niet mijn niveau 3e klasse SLDL als je 2e klasse DOL gooit Nog lang niet jouw niveau, maar dan nog hehe Team 6? Da's een leuk team hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 14 uur geleden zei chrisje1993: Waar kom jij vandaan dan? M'Geleen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 12 uur geleden zei Satyr: Team 6? Da's een leuk team hoor Geen idee precies, met Alex Pesci , John Visser, Olaf Beugels o.a. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Oh, da's 4, ook leuk, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 18 minuten geleden zei Satyr: Oh, da's 4, ook leuk, hahaha Ja? Ervaring mee? Voor mij is het nieuw, dus als je tips hebt of zo weet je me te vinden. Wie zit dan in 6? Reunie 7 is mijn oude team van Bullseye, maar daar wil ik liever niet aan herinnerd worden. Ook geen leuk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Ja, ik ken die van de rankingtoernooien daar. Team 6 is met Jan Peeters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten