Edwin Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Wat een paupers in het publiek. Hopelijk pakt Van Gerwen die gozer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Moet je wachten op de Premier League in Ahoy :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Dat wordt het moment dat Nederland zich als dartsland compleet voor lul gaat zetten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ja je moet die Euro tour in Venray ofzo ook zien. Nou, bij elke tegenstander van een Nederlander werd er constant boe geroepen. En die Jacques zeggen dat Nederlanders zich goed gedragen. Ja echt joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Sneu voor Wright, sympathieke vent. Maar wat is dit heerlijk zeg. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Sneu voor Wright, sympathieke vent. Maar wat is dit heerlijk zeg. :D Heb je weer voor een godsvermogen gegokt Edwin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Nee, vanwaar deze vraag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Michael van Gerwen - Gaweenutawong of Eidams John Henderson - Darren Webster Raymond van Barneveld - Dirk van Duijvenbode Stephen Bunting - Jyhan Artut Michael Smith - Jeffrey de Zwaan Steve Beaton - Koha Kokiri Ian White - Dimitri van den Bergh Benito van de Pas - Max Hopp Adrian Lewis - Jan Dekker Andrew Gilding - Gerwyn Price Kim Huybrechts - Dave Pallett Mensur Suljovic - Jermaine Wattimena Peter Wright - Keegan Brown Dean Winstanley - Ronny Huybrechts Dave Chisnall - Rowby-John Rodriguez Justin Pipe - Christian Kist Gary Anderson - PDPA Qualifier of Per Laursen Jamie Lewis - Daryl Gurney Vincent van der Voort - Laurence Ryder Brendan Dolan - Kyle Anderson James Wade - Scheffer of Michael Wes Newton - Cristo Reyes Simon Whitlock - PDPA Qualifier Jamie Caven - Rasztovits of Szabo Robert Thornton - Alan Norris Andy Hamilton - Joe Murnan Terry Jenkins - Darin Young Mark Webster - Sun of McGowan Phil Taylor - Ono of Tagarao Kevin Painter - Viljanen of Sven Groen Mervyn King - Oreshkin of Lm Jelle Klaasen - Joe Cullen Paar leuke potten zitten er tussen. Thornton tegen Norris en Wright tegen Brown kijk ik al naar uit. Denk 4 Nederlanders naar 2e ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 november 2015 Auteur Share Geplaatst 30 november 2015 Eerst Barney op het podium en dan Van Duijvenbode met z'n hardstyle :D Wright - Brown wel leuk potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Kom maar door met die WK poule :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 ZIN AN. Wright - Brown springt er uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Eerst Barney op het podium en dan Van Duijvenbode met z'n hardstyle :D Wright - Brown wel leuk potje. Hehe, Dirk zei zelf op zijn Facebook dat ie trots was eindelijk tegen zn jeugd idool te mogen spelen op het WK. Volgende week misschien trainen met wat van die sloopkogels. Wordt een mooie avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Gisteravond een meegedaan aan een toernooitje bij de plaatselijke voetbalclub. In de poule mijn eerste wedstrijd verloren, terwijl ik echt had moeten winnen. Daarna ging het lopen en won ik de volgende poulewedstrijden met 2-0 (bijna 118 finish) en 2-1. Was nog eerste geworden in mijn poule ook daardoor. Achtste finale gooide ik echt heel goed en won ik met 3-0, waar ik volgens mij maar 7 darts op een dubbel heb gegooid. Helaas was voor mij de kwartfinale het eindstation. Een combinatie tussen een goede tegenstander en zelf net iets minder gooien. Wel leuk dat iemand na mijn eerste pot al naar mijn gegevens vroeg, om in een dartteam te komen spelen. Ze vond namelijk dat ik erg leuk stond te gooien. Wel leuk om te horen, zeker omdat het mijn slechtste pot van de avond was ;c. Maar wel een kans dat ik binnenkort dus ook competitie ga spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 december 2015 Auteur Share Geplaatst 17 december 2015 Let's go, Brown - Wright (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Alweer een jaar geleden dat ik daar ook aanwezig was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Gary Anderson flitsend begonnen zeg :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Hup middagsessie. Dirk en Co samen in de studio. Heb daar nog wel is een demotje voor geschreven. Co won met een 137 finish uiteindelijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Waar zit ik naar te kijken zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Ach, de zenuwen he. Je ziet wel dat ze allebei kunnen gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Die Sun, wat een man :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 McGowan :< Heerlijke stijl hoor. Z'n mond die hij bij elke worp opentrekt :mrgy: Jammer dat ie nu drie pijlen op de dubbel mist om Webster te breaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Krijgen ze in Thailand geen rekenen op school? Wat een aanfluiting zeg, die voorrondes. Niet om aan te gluren. Ik denk dat zelfs ik een paar legs tegen die gasten zou kunnen pakken, en ik kan er heel weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Vond het eigenlijk wel verrassend dat Henderson er vanmiddag afging tegen Webster. Dacht dat Webster namelijk niet veel had gepresteerd dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Kim Huybrechts er al uit :o . Mooie finish nog van die Pallett Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Koekoek. Wat een verrassing zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten