Richarð. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ken jij Laurens Admiraal, @Satyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 14 minuten geleden zei Richarð.: Ken jij Laurens Admiraal, @Satyr? Ik weet dat hij Superleague speelt, maar die heeft een hele goede dag vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Best redelijk. Van de kwartfinalisten heb ik er 5 genoemd in Duitsland en 4 in de UK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 22 minuten geleden zei 007mark: Best redelijk. Van de kwartfinalisten heb ik er 5 genoemd in Duitsland en 4 in de UK. 5 in EU 2 in UK Vraag me wel af waarom ik Steve Lennon niet heb opgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Chris Landman met gemak naar de halve finale, waar hij Christiaan Kist treft. Kist met mazzel door, 5-1 voor, 5-5, en een super laatste leg voor de winst. Martijn Dragt met een geweldige comeback: 6-5 winst tegen Wenig, Wesley Plaisier verliest van SuperMario met een hoger gemiddelde, en voorkomt een zekere Nederlandse dagwinnaar In Engeland had Willy Borland gisteren alle mazzel van de wereld, waardoor hij als allerlaatste mee mocht naar de eindfase. Vandaag gewoon in de halve finale en op punten al bijna zeker van een tourcard, bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Beide heb ik nu 3 vd 4, waaronder dus Borland Kist wonderbaarlijk dat hij erbij zit nog. Geen geweldige potten gespeeld vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Opvallend, Martijn Dragt verslaat SuperMario en neemt het op tegen Landman. Landman is de favoriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Dragt wel een verrassende winnaar, had hem niet opgeschreven. Won op een Euro Tour afgelopen jaar wel al een keer van Cross geloof ik. Dus potentie zat er wel in. Lennon wel de terechte winnaar in UK. Alle partijen 90+ gemiddeld. 11 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik durf wel €10,- in te zetten dat Landman liever nog twee dagen gooit en het heeft laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Baetens alweer klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 1 uur geleden zei timpy00: Baetens alweer klaar. Na twee dagen; 0 punten en een legsaldo van +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Jelle Klaasen in de finale vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Prachtige finale, met dit als laatste leg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Lekker Jelle Veel mensen hebben iets tegen hem, en terecht. Maar blijf na zijn Lakeside winst (epische match) toch een zwak voor hem hebben hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 1 minuut geleden zei Satyr: Prachtige finale, met dit als laatste leg... Heerlijke laatste leg. Sowieso de hele wedstrijd hoog niveau en spanning alom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Luke Littler mag wel oppassen nu Klaasen terug op de tour is Spoiler Dan heb ik het niet over de dartskwaliteiten van Jelle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Baetens wint tour card. Knap want stond 2e ronde met 4 0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Op 12-1-2024 om 14:33 zei Richarð.: Na twee dagen; 0 punten en een legsaldo van +1. Na drie dagen; een tourkaart. Het kan snel gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik ben fan van Luke Littler . Puur voor zijn club keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Wesley Plasier volgens mij ieder jaar net niet. Nu ook weer de pechvogel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Darren Webster had vandaag niet moeten gooien, dan had hij een Tourcard gehad. Nu komt hij dus 1 leg tekort... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 39 minuten geleden zei Satyr: Darren Webster had vandaag niet moeten gooien, dan had hij een Tourcard gehad. Nu komt hij dus 1 leg tekort... Blijven rare scenario's op die laatste dag Q school. Die finale in Europa ook. De Graaf moest winnen om een Tourcard te pakken en zijn tegenstander was voorafgaand aan de finale al zeker van een tourkaart. Geen idee of het gebeurd is maar dit soort scenario's zijn wel een grote kans op matchfixing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 47 minuten geleden zei Satyr: Darren Webster had vandaag niet moeten gooien, dan had hij een Tourcard gehad. Nu komt hij dus 1 leg tekort... Was vorig jaar ook al eentje. Maar opzich was met 5 punten niet gek om te gaan gooien. Kans waa redelijk aanwezig dat het niet goed genoeg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 41 minuten geleden zei timpy00: Was vorig jaar ook al eentje. Maar opzich was met 5 punten niet gek om te gaan gooien. Kans waa redelijk aanwezig dat het niet goed genoeg was. Eerlijk is eerlijk, Webster wist het natuurlijk niet van te voren. In Kalkar wist Saganzki dat wel, hij won zijn kaart door niet mee te doen en wist dit vooraf. Webster verloor zijn pot met 6-2 en dat kost hem achteraf de tourcard. Had hij niet meegedaan, dan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Wel blij voor de Graaf, kreeg het in de finale in ieder geval niet cadeau. Denk ik dan, afgaande op de 6-5 uitslag. Ook paar verrassende namen. Turetta, Wolters, Krohne, Geeraerts had ik allemaal vooraf nooit bedact dat die zouden redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten