Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Hoppa, gisteren een geweldig toernooitje gegooid! Alleen maar goede spelers, maar in de poule won ik alle wedstrijden (3-0, 3-0, 3-2). In de kwartfinale speelde ik tegen de organisator en dat werd me toch een mooie pot! Nog nooit zoveel 100/140/180 gegooid, van beide kanten. Allebei een 180'er, maar ook minstens 5x 140. Ik win uiteindelijk met 4-2, omdat hij 2x een dubbel mist. Echt een geweldige pot, daar had ik de stats wel eens van willen zien. In de 1/2e finale kreeg ik de zwaarste tegenstander, maar ik kon 6 legs goed mee. Hij begon en kwam op 1-0. Ik pak mijn eigen leg én break hem: 1-2. Hij breakt terug met een 108 finish (ik stond op tops). Hij pakt daarna weer zijn eigen leg en de beslissing viel in de 6e leg: Ik sta na 15 pijlen op tops, hij staat na 12 pijlen op 150: T20, T20, D15. Auw. De 7e leg raakte ik niks meer en ik verlies met 5-2.

Jammer, maar ik heb werkelijk niks fout gedaan gisteren. Alleen verloren van een hele goede speler, maar verder gewoon goed gegooid en vooral goed gefinished.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is jouw gemiddelde ongeveer [MENTION=4048]Satyr[/MENTION];? Als ik je posts lees iedere keer doe je volgens mij niet heel veel onder voor een aantal profs.

Ik heb geen idee, want eerlijk gezegd interesseert me dat niet zo. Ik gooi bij lange na geen profgemiddelde hoor, maar zo af en toe zit er wel een mooie leg of wedstrijd tussen. Ik gooi ook gewoon 45, 41 en 26 hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen tijd ook wat potjes tegen een dartbot gegooid en ik heb deze gemiddeldes

24-12-2015: 57,77 (lost)

24-12-2015: 67,43 (lost)

29-12-2015: 56,59 (won)

01-01-2016: 57,22 (won)

01-01-2016: 56,99 (won)

01-01-2016: 65,01 (won)

14-01-2016: 69,21 (won)

14-01-2016: 77,33 (won)

14-01-2016: 76,45 (won)

Stijgende lijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een best of 13 sets match gespeeld tegen [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Heb em uiteindelijk in een sudden dead leg weten te winnen :r

Gemiddelden waren trouwens 46 voor mij en 43 voor Fabian. Helaas beide geen enkele 180 gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een best of 13 sets match gespeeld tegen [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Heb em uiteindelijk in een sudden dead leg weten te winnen :r

Gemiddelden waren trouwens 46 voor mij en 43 voor Fabian. Helaas beide geen enkele 180 gegooid.

Finishen ging heerlijk bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen tijd ook wat potjes tegen een dartbot gegooid en ik heb deze gemiddeldes

24-12-2015: 57,77 (lost)

24-12-2015: 67,43 (lost)

29-12-2015: 56,59 (won)

01-01-2016: 57,22 (won)

01-01-2016: 56,99 (won)

01-01-2016: 65,01 (won)

14-01-2016: 69,21 (won)

14-01-2016: 77,33 (won)

14-01-2016: 76,45 (won)

Stijgende lijn :)

Hoeveel sets/legs? Gemiddelde richting de 80 is erg netjes hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis wel

Lekker om je vooruitgang bij te houden. Hier maar even trainen op dubbels. Ik heb scorend op zich wel een redelijk gemiddelde maar de dubbels willen niet zo goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb die training gedaan op die app en kwam op 18%. Geeneens zo heel slecht denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie iedereen hier met dartcounter.nl bezig. Ik heb de app gedownload en een aantal potjes gegooid en trainingen gedaan. Als ik inlog op de site zie ik geen statistieken of activiteiten bij mezelf terwijl ik wel elke keer ingelogd ben. Iemand die weet wat ik mis of fout doe?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ze zelf opslaan bij dartcounter.

http://www.pro-darter.com slaat alles automatisch op

Hebben ze ook een app? En kan verder alles hetzelfde als dartcounter?

Nee hoor, hij doet gewoon iets fout.

Heb nog nooit wat hoeven opslaan. Alleen inloggen en het is klaar. Terug kijken moet wel via de site, via de app kan dat niet.

Dat is ook wat ik heb gedaan. Ik sta ingelogd, alleen als ik terug kijk via de site staan er geen statistieken. Moet je elke keer koppelen met account als je een wedstrijdje gooit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze ook een app? En kan verder alles hetzelfde als dartcounter?

Dat is ook wat ik heb gedaan. Ik sta ingelogd, alleen als ik terug kijk via de site staan er geen statistieken. Moet je elke keer koppelen met account als je een wedstrijdje gooit?

Volgens mij niet. Alleen als je paar dagen niet hebt gebruikt, dan weer wel. Maar anders is het kopppelen en gooien, niks opslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig :)

Ik had net zo'n spelletje gedaan, waar je 100 pijlen op een nummer gooit. Ik had na 100 pijlen op de 20 precies 2000 punten. 1x 180, heel veel 40 en 60 en slechts 1x 100.

Thanks. Liep vol ongeloof naar het bord, daarna toch even staan juichen :mrg: Vorige week nieuw pijltjes gehaald en tussendoor beetje gooien, gaat steeds beter. Finishen is een ander verhaal, dat is soms echt op goed geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks. Liep vol ongeloof naar het bord, daarna toch even staan juichen :mrg: Vorige week nieuw pijltjes gehaald en tussendoor beetje gooien, gaat steeds beter. Finishen is een ander verhaal, dat is soms echt op goed geluk.

Welke pijlen heb je gehaald? Ben zelf ook aan het kijken namelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel heb ik een maandje geleden ook meegemaakt, heerlijk! In de tussentijd nog wel vaak 140 en dan net ernaast, of net in de triple 5 of 1 gegooid, maar geen 180 meer. Heb hier zonet de Dartbot ontdekt en zou vanavond ook eens een potje spelen en kijken hoe ik ervoor sta. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites