macoronics Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 En met een 130 finish gewonnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Deze partij _O_ Wat een heerlijke speler die Evans. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Ricky Evans _O_. Partij gaat echt exact zoals ik hem in gedachten had toen ik de WK poule invulde :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Mooie potjes gisteren, heb net even terug gekeken. Zelf had ik gisteren een toenooi, ik hoefde alleen maar de laatste 8 te halen voor wat centjes en dan loot je uitgerekend net één van de twee spelers die je moet ontlopen. Ach ja, ik gooide leg 3 en 4 in 17 darts uit, maar de beslissende 5e leg gooit hij 133, 140, 125, 103 Dat hou ik niet bij, hahaha. Ik stond na 9 pijlen op 200, wat ook echt niet slecht is. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 Jammer dat Whitlock eruit ligt, altijd wel een zwak voor gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Mooie potjes gisteren, heb net even terug gekeken. Zelf had ik gisteren een toenooi, ik hoefde alleen maar de laatste 8 te halen voor wat centjes en dan loot je uitgerekend net één van de twee spelers die je moet ontlopen. Ach ja, ik gooide leg 3 en 4 in 17 darts uit, maar de beslissende 5e leg gooit hij 133, 140, 125, 103 Dat hou ik niet bij, hahaha. Ik stond na 9 pijlen op 200, wat ook echt niet slecht is. Zonde. Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten? [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; en ik doen komende maand weer mee aan een toernooitje bij ons in het dorp, werd vorig jaar derde dus ben benieuwd of ik dat kan herhalen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten? [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; en ik doen komende maand weer mee aan een toernooitje bij ons in het dorp, werd vorig jaar derde dus ben benieuwd of ik dat kan herhalen :) Moet je wel weer alle poulewedstrijdem verliezen, kom je weer in de verliezers ronde ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Haha, Murnan wil al een handje geven aan Hamilton, maar ze moeten nog even door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Niet een heel grote verrassing dit. Hele jaar erg weinig gepresteerd die Hamilton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Hopen dat die Suljovic er snel uit gaat. Partijen duren 30min langer met die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Ze zouden idd eens moeten nadenken over een zelfde soort regel als dat ze een tijdje terug bij het tennis hebben ingevoerd. Dat er een maximum is aan de tijd tussen beurten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Hopen dat die Suljovic er snel uit gaat. Partijen duren 30min langer met die man. Moet je eens bedenken hoe lang een wedstrijd duurt als hij Justin Pipe had geloot. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Pff die voorronde partijen zijn mij wel echt te lang nu hoor. Die 4 legs winnen was gewoon prima, het niveau van die gasten is 9 van de 10 keer toch dramatisch ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Deze gooien beide gewoon boven de 90 gemiddeld hoor? Beter dan menig speler in de eerste ronde heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Die Rus nog een tijdje boven de 100 zelfs. Niet veel mis met deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Ging wel veel te traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Als ik mijn pijlen uit het bord trek draait het bord vaak een beetje en moet ik hem weer rechthangen. Hoe kan ik het bord vastzetten zonder een een spijker doorheen te slaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Kun je iets voor kopen, of je duwt er zelf iets onder om 'm 'vast' te zetten. In cafés wordt dit vaak gedaan met bierviltjes. Je kan ook een beetje creatief zijn er er gummetjes onder doen, of papiertjes. Zelf even kijken wat het best werkt. Geloof dat er van die klemmen bestaan, die zie ik ook wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Kun je iets voor kopen, of je duwt er zelf iets onder om 'm 'vast' te zetten. In cafés wordt dit vaak gedaan met bierviltjes. Je kan ook een beetje creatief zijn er er gummetjes onder doen, of papiertjes. Zelf even kijken wat het best werkt. Geloof dat er van die klemmen bestaan, die zie ik ook wel eens. Hoe bedoel je dat precies? Waar moet ik iets onder duwen? Hij zit vast met een schroef in een houdertje dus die is draaibaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Onder de zijkanten van het bord, zodat je de speling wegneemt. Er zal nog ruimte zijn zeker tussen het dartbord en de muur? Dat moet je wegnemen waardoor die niet meer gaat draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Onder de zijkanten van het bord, zodat je de speling wegneemt. Er zal nog ruimte zijn zeker tussen het dartbord en de muur? Dat moet je wegnemen waardoor die niet meer gaat draaien. Ah zo. Er zitten wel 3 rubbertjes op maar waarschijnlijk niet hoog genoeg. Ik ga het proberen, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 Had op een betere opkomst gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Ah zo. Er zitten wel 3 rubbertjes op maar waarschijnlijk niet hoog genoeg. Ik ga het proberen, thanks. Er is een systeem met een soort driehoek geloof ik, zodat je bord ergens invalt en niet kan draaien. Te koop op verschillende sites, kijk even voor voor ophangingssystemen in een darts-webshop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) die van duijvenbode wat kijkt als een mongool naar die kerel met de microfoon als het tegenzit. \ hahaha lekker voor em.. gooit een 180 als ie nog 180 overheeft. 20 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 die van duijvenbode wat kijkt als een mongool naar die kerel met de microfoon als het tegenzit. Kijkt naar zijn score denk ik. Goh Dirkie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten