Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Mooie potjes gisteren, heb net even terug gekeken.

Zelf had ik gisteren een toenooi, ik hoefde alleen maar de laatste 8 te halen voor wat centjes en dan loot je uitgerekend net één van de twee spelers die je moet ontlopen. Ach ja, ik gooide leg 3 en 4 in 17 darts uit, maar de beslissende 5e leg gooit hij 133, 140, 125, 103 Dat hou ik niet bij, hahaha. Ik stond na 9 pijlen op 200, wat ook echt niet slecht is. Zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie potjes gisteren, heb net even terug gekeken.

Zelf had ik gisteren een toenooi, ik hoefde alleen maar de laatste 8 te halen voor wat centjes en dan loot je uitgerekend net één van de twee spelers die je moet ontlopen. Ach ja, ik gooide leg 3 en 4 in 17 darts uit, maar de beslissende 5e leg gooit hij 133, 140, 125, 103 Dat hou ik niet bij, hahaha. Ik stond na 9 pijlen op 200, wat ook echt niet slecht is. Zonde.

Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten?

[MENTION=21212]007mark[/MENTION]; en ik doen komende maand weer mee aan een toernooitje bij ons in het dorp, werd vorig jaar derde dus ben benieuwd of ik dat kan herhalen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten?

[MENTION=21212]007mark[/MENTION]; en ik doen komende maand weer mee aan een toernooitje bij ons in het dorp, werd vorig jaar derde dus ben benieuwd of ik dat kan herhalen :)

Moet je wel weer alle poulewedstrijdem verliezen, kom je weer in de verliezers ronde ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je iets voor kopen, of je duwt er zelf iets onder om 'm 'vast' te zetten. In cafés wordt dit vaak gedaan met bierviltjes. Je kan ook een beetje creatief zijn er er gummetjes onder doen, of papiertjes. Zelf even kijken wat het best werkt. Geloof dat er van die klemmen bestaan, die zie ik ook wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je iets voor kopen, of je duwt er zelf iets onder om 'm 'vast' te zetten. In cafés wordt dit vaak gedaan met bierviltjes. Je kan ook een beetje creatief zijn er er gummetjes onder doen, of papiertjes. Zelf even kijken wat het best werkt. Geloof dat er van die klemmen bestaan, die zie ik ook wel eens.

Hoe bedoel je dat precies? Waar moet ik iets onder duwen? Hij zit vast met een schroef in een houdertje dus die is draaibaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah zo. Er zitten wel 3 rubbertjes op maar waarschijnlijk niet hoog genoeg. Ik ga het proberen, thanks.

Er is een systeem met een soort driehoek geloof ik, zodat je bord ergens invalt en niet kan draaien. Te koop op verschillende sites, kijk even voor voor ophangingssystemen in een darts-webshop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites