Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Ik heb je erbij gezet (y)

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Streamen zou wellicht kunnen. Maar heel interessant gaat het niet zijn, omdat je alles natuurlijk maar vanuit 1 perspectief ziet. Ben wel van plan om mijn eigen replays op te slaan. Afhankelijk van waar ik rijd is het alleen de vraag hoe interessant die gaan zijn. En om nou van iedereen te vragen om hun replays te uploaden is ook geen succes ;c.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet mij er ook maar bij dan [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];, word helaas wel met controller aangezien stuur nog niet mag van de dokter.

Probeer anders met tilt sturen? Werkt voor mij geweldig.

Morgen ben ik er bij overigens. Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom pakken we eigenlijk niet een auto die voor iedereen speelbaar is? Niet dat het voor mij iets uitmaakt omdat ik toch achterin zal eindigen, maar wel eerlijk lijkt me.

Heb daar eigenlijk voor gekozen omdat ik met iets wat heel eenvoudig is wilde beginnen. Er zijn mensen die meer met de Formule's hebben en mensen die meer met de GT's hebben bijvoorbeeld. En deze auto combineert eigenlijk het beste van beide. Het is eigenlijk bijna hetzelfde als een GT3, alleen deze DTM heeft veel meer downforce (grip) en is daardoor veel makkelijker te rijden. Als je deze auto niet op de baan kunt houden gaat het met de rest zeker niet lukken zeg maar (no offence ;c). Als je gewoon met de GT3's oefent is er niets aan de hand, rempunten en dergelijke zijn nagenoeg gelijk. Ik heb het 'nadeel' van niet kunnen oefenen voor degenen die deze auto niet hebben even voor lief genomen zeg maar.

Vanaf het tweede raceweekend is dit nadeel sowieso grotendeels weggenomen, want dan heeft (bijna) iedereen er al mee gereden. Daarbij kan iedereen me ook gewoon vragen voor een sessie met de auto op het circuit dat we moeten rijden. Ben toch vrijwel iedere avond wel beschikbaar. En daarom had ik ook het warm-up event (waar jij aan deelnam) 'georganiseerd'.

Als er een volgend seizoen komt, waar ik op hoop, dan is het ook de bedoeling om iedereen te laten stemmen op de raceklasse/auto. Dan maak ik even een strawpoll aan waarbij iedereen zijn favoriete raceklasse/auto aan kan geven voor het volgende seizoen. Maar omdat dit een pilot seizoen is en ik eerste wilde zien hoe het allemaal loopt heb ik voor dit seizoen zelf de keuze gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij maakt het niks uit aangezien ik toch alle DLC heb, maar de DTM is toch wel minstens een seconde sneller dan welke GT3 dan ook. Als je overigens de DLC niet hebt zou ik voor de Porsche GT3 gaan, dat ding heeft zoveel grip dat het nagenoeg onmogelijk is om ermee te spinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij maakt het niks uit aangezien ik toch alle DLC heb, maar de DTM is toch wel minstens een seconde sneller dan welke GT3 dan ook. Als je overigens de DLC niet hebt zou ik voor de Porsche GT3 gaan, dat ding heeft zoveel grip dat het nagenoeg onmogelijk is om ermee te spinnen.

Zolang de host de DLC heeft, kan iedereen de DTM pakken(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang de host de DLC heeft, kan iedereen de DTM pakken(y)
Serieus?, dat is wel heel uitzonderlijk dan.

Klopt Cerebral, maar dat komt met name door de grip en het kunnen gebruiken van DRS natuurlijk.
Heeft dat ding DRS?, is me niet eens opgevallen;c.
Link naar opmerking
Deel via andere websites