Tomas. Geplaatst 11 april 2015 Auteur Share Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Scheelt het even dat je niet op jezelf kan stemmen! Enkel [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; moet zijn stemmen nog inleveren en dan kunnen we los! 11 april 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Het nummer van Richarð staat niet in de youtube lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Het nummer van Richarð staat niet in de youtube lijst Stem nou maar gewoon :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 12 april 2015 Auteur Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) Kan Nederland de titel prolongeren of gaat er een ander land met de buit vandoor? Vanaf vandaag zal daar steeds meer van duidelijk worden. We gaan beginnen met de zevende editie van het: EUROVISIESONGFESTIVAL! Eurovisiesongfestival #7 Laten we beginnen met het feit dat ik blij ben dat iedereen zijn stemmen weer heeft laten horen. Er kan natuurlijk maar één land met de volle buit ervandoor gaan, wie pakt de allereerste douze points? STEMRONDE 1 - DUITSLAND ingezonden door Tomas. We trappen dit jaar af met Duitsland. De Duitsers doen dit jaar mee met Oonagh. Een 24-jarige Duitse die Celtische muziek in een Duits jasje heeft gestoken. Senta-Sophia Delliponti (Oonagh) zingt het nummer Gäa. Puntentelling De onderste zeven punten worden respectievelijk verdeeld onder Spanje (1), Frankrijk (2), Finland (3), Engeland (4), Estland (5), Zweden (6) en tot slot krijgt Noorwegen 7 punten. Een punt meer gaat naar Zwitserland wat dus 8 punten kan bijschrijven. Dan snel door naar de tien punten. Deze punten gaan naar Oost-Europa, namelijk naar Polen. Dan resteren de laatste twaalf punten. Wie is in de ogen van de Duitsers de beste van deze editie? The Young Folk - Way Home [YOUTUBE]rKNfJPY3kfU[/YOUTUBE] 1. Ierland – 12 punten * 2. Polen – 10 punten 3. Zwitserland – 8 punten 4. Noorwegen– 7 punten 5. Zweden– 6 punten 6. Estland – 5 punten 7. Engeland – 4 punten 8. Finland – 3 punten 9. Frankrijk – 2 punten 10. Spanje – 1 punt TUSSENSTAND 1. Ierland (The Young Folk - Way Home bas2204) – 12 punten * 2. Polen (FISMOLL - Let's Play Birds Lars990) – 10 punten 3. Zwitserland (KUNZ - Settig Momänte koperij) – 8 punten 4. Noorwegen Nico & Vinz - When The Day Comes Joep)– 7 punten 5. Zweden (Urban Cones (ft. Tove Lo) - Come back to me 007mark) – 6 punten 6. Estland (Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday QuaLyon) – 5 punten 7. Engeland (Lower Than Atlantis - Here We Go Chimpa)– 4 punten 8. Finland (Haloo Helsinki! - kiitos ei ole kirosana Stefanos) – 3 punten 9. Frankrijk (The Limiñanas - La Mélancolie Erwin.) – 2 punten 10. Spanje (Mourn - Otitis Richard) – 1 punt 11. Duitsland (Oonagh - Gäa Tomas.) – 0 punt 12. Servië (S.a.r.S. - Perspektiva Lazvic) – 0 punt 13. Oostenrijk (Waldeck - MemoriesDjordison) - 0 punt 14. Griekenland (Sakis Rouvas - Radiofona .Nick) - 0 punt 15. Nederland (The Tightropes - Babies Chiemel) - 0 punt 16. Hongarije (Amber Smith - Bourbon and Soda himan) - 0 punt * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Mentions] [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; 14 april 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Er staat dat Chimpa twee nummers heeft, terwijl eentje toch echt van mij is. Vind het daarnaast wel een beetje jammer dat Joep zo'n bekend (maar goed) nummer heeft gekozen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Kan niet beter, beginnen met een twaalfpunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Beginnen met 6 punten kan slechter natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Waardeloos debuut voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Dankjewel buurtjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 8 punten leggo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 Het is even wachten op de punten van [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; die had een land tweemaal punten gegeven. Als dit aangepast is komt de volgende stemronde online. Come on Englishman! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Ik zie het nu, slordigheidsfoutje. Mijn excuses (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Hier is ie dan! De tweede ronde van het Eurovisiesongfestival #7! Sta je niet bij de mentions en wil je er wel graag tussen? Laat het dan snel in een PM of reactie weten en ik zet je er de volgende keer weer tussen! Eurovisiesongfestival #7 STEMRONDE 2 - ENGELAND ingezonden door Chimpa. Ierland voert na één speelronde de lijst aan. Maar blijft dat ook zo? Of gaat er een ander land met de koppositie aan de haal? Je leest het hieronder. Puntentelling Deze ronde zet de hele tussenstand weer op z'n kop. Hoewel enkele landen hun positie nog kunnen behouden zakt het gros van de land toch van plek. Waar een ander land flink klimt. Het laagste puntenaantal is gegund aan Zweden (1) . Een punt meer krijgt Servië (2) dat daarmee de eerste punten bijgeschreven krijgt. De driepunter is voor Oostenrijk. Vier punten gaan naar de Esten.. die daarmee op een totaal van negen punten komen. De Finnen krijgen vijf punten van de eilandbewoners. Zes punten worden toegekend aan de Zwitsers en de zeven punten kunnen worden bijschreven bij Griekenland. Dan het podium. Ten opzichte van het vorige podium zien we twee bekende gezichten. Polen is teruggezakt naar de derde plaats en mag daardoor 8 punten aan het totaal toevoegen. De tien punten, en daarmee de tweede plaats deze ronde, gaat naar Duitsland. Daarmee is ook meteen de winnaar bekend, Ierland wint opnieuw een stemronde!! The Young Folk - Way Home [YOUTUBE]rKNfJPY3kfU[/YOUTUBE] 1. Ierland – 12 punten * 2. Duitsland – 10 punten 3. Polen – 8 punten 4. Griekenland– 7 punten 5. Zwitserland– 6 punten 6. Finland – 5 punten 7. Estland – 4 punten 8. Oostenrijk – 3 punten 9. Servië – 2 punten 10. Zweden – 1 punt TUSSENSTAND 1. Ierland (The Young Folk - Way Home bas2204) – 24 punten * 2. Polen (FISMOLL - Let's Play Birds Lars990) – 18 punten 3. Zwitserland (KUNZ - Settig Momänte koperij) – 14 punten 4. Duitsland (Oonagh - Gäa Tomas.) – 10 punt 5. Estland (Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday QuaLyon) – 9 punten 6. Finland (Haloo Helsinki! - kiitos ei ole kirosana Stefanos) – 8 punten 7. Griekenland (Sakis Rouvas - Radiofona .Nick) - 7 punt 8. Noorwegen Nico & Vinz - When The Day Comes Joep)– 7 punten 9. Zweden (Urban Cones (ft. Tove Lo) - Come back to me 007mark) – 7 punten 10. Engeland (Lower Than Atlantis - Here We Go Chimpa)– 4 punten 11. Oostenrijk (Waldeck - MemoriesDjordison) - 3 punt 12. Frankrijk (The Limiñanas - La Mélancolie Erwin.) – 2 punten 13. Servië (S.a.r.S. - Perspektiva Lazvic) – 2 punt 14. Spanje (Mourn - Otitis Richard) – 1 punt 15. Nederland (The Tightropes - Babies Chiemel) - 0 punt 16. Hongarije (Amber Smith - Bourbon and Soda himan) - 0 punt * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Mentions] [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; 15 april 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Slechts een puntje. Stelt me wat teleur van de Engelsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Britten steunen elkaar natuurlijk, weer het volle pond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op Het is je eigen land hè. ;) Bedankt voor de zeven punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Thank you for the 5 points England Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Het is je eigen land hè. ;) Bedankt voor de zeven punten! Hoe bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Ondanks dat mijn land (Estland) is ingenomen door Engeland, wil ik ze toch nog bedanken voor de vier punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 april 2015 Auteur Share Geplaatst 15 april 2015 (bewerkt) Stemronde nummer 3! Begint al steeds vlotter te gaan qua opzet. :) Eurovisiesongfestival #7 STEMRONDE 3 - ESTLAND ingezonden door QuaLyon Puntentelling De onderste zeven punten worden toebedeeld aan: Hongarije (1), Ierland (2), Nederland (3), Duitsland (4), Noorwegen (5), Servië (6) en ten slotte Zwitserland (7). Ierland laat zich hierdoor lelijk in de kaart kijken en ziet de concurrentie in rap tempo dichterbij komen. Maar de eerste plaats zullen ze niet verliezen. Op het derde schavot staat Zweden wat zich hiermee revancheert ten op zichte van de vorige ronde. Ditmaal acht punten. Een treetje hoger staat Finland. Die daarmee Polen passeren en derde staan in het algemeen klassement. En tot slot kan er maar één de winnaar zijn van een speelronde. Deze keer is de winnaar geworden: ENGELAND! Lower Than Atlantis - Here We Go [YOUTUBE]AXpdFqZt4Us[/YOUTUBE] 1. Engeland – 12 punten * 2. Finland – 10 punten 3. Zweden – 8 punten 4. Zwitserland – 7 punten 5. Servië – 6 punten 6. Noorwegen – 5 punten 7. Duitsland – 4 punten 8. Nederland – 3 punten 9. Ierland – 2 punten 10. Hongarije – 1 punt TUSSENSTAND 1. Ierland (The Young Folk - Way Home bas2204) – 26 punten ** 2. Zwitserland (KUNZ - Settig Momänte koperij) – 21 punten 3. Finland (Haloo Helsinki! - kiitos ei ole kirosana Stefanos) – 18 punten 4. Polen (FISMOLL - Let's Play Birds Lars990) – 18 punten 5. Engeland (Lower Than Atlantis - Here We Go Chimpa)– 16 punten * 6. Zweden (Urban Cones (ft. Tove Lo) - Come back to me 007mark) – 15 punten 7. Duitsland (Oonagh - Gäa Tomas.) – 14 punt 8. Noorwegen Nico & Vinz - When The Day Comes Joep)– 12 punten 9. Estland (Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday QuaLyon) – 9 punten 10. Servië (S.a.r.S. - Perspektiva Lazvic) – 8 punt 11. Griekenland (Sakis Rouvas - Radiofona .Nick) - 7 punt 12. Nederland (The Tightropes - Babies Chiemel) - 3 punt 13. Oostenrijk (Waldeck - MemoriesDjordison) - 3 punt 14. Frankrijk (The Limiñanas - La Mélancolie Erwin.) – 2 punten 15. Hongarije (Amber Smith - Bourbon and Soda himan) - 1 punt 16. Spanje (Mourn - Otitis Richard) – 1 punt * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Mentions] [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Voor de oplettende lezer... de vlaggen kloppen inderdaad nog niet. Corrigeer ik vanavond als ik terug ben. Stand klopt als het goed is wel. 15 april 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 De logo's kloppen niet met de Landen. Engeland is Ierland, Finland is Duitsland etc. Daardoor dacht ik dat de zeven punten wederom voor mij waren, maar het mocht niet zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 [MENTION=3690]Tomas[/MENTION]; je volgorde klopt niet helemaal en sommige landen hebben een ander vlag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 april 2015 Auteur Share Geplaatst 15 april 2015 De logo's kloppen niet met de Landen. Engeland is Ierland, Finland is Duitsland etc. Daardoor dacht ik dat de zeven punten wederom voor mij waren, maar het mocht niet zo zijn. Lees het laatste zinnetje helemaal onderaan! Dat moest ik nog aanpassen. Maar omdat het vorige keer helemaal weg gevallen was wilde ik het nu nog eventjes aanpassen. [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; Zie mijn laatste regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Mn eerste punten, helaas maar 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten