Acquafresca Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Zelfs met 6x eenrichtingsbaan(de rechte strepen en de eerste weg na de brug) lukt t ze om vast te lopen bij een inwonersaantal van geen eens 5k. Kan t daarboven aan de snelweg verbinden, maar ben nog te bang, dat t goedlopende noorden ook chaos wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Valt mee toch. Betekent gewoon dat het druk is, hoeft niet per se vast te staan. Is niet gek bij kruisingen op belangrijke punten. Alles van boven en links moeten naar de snelweg. Daar is één weg naartoe. Je kan er een afslag neerzetten en dan een heavy traffic ban zodat de residentials de afslag kunnen nemen maar het vrachtverkeer e.d via de al bestaande afslag moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Rood betekent niet altijd dat het vast staat. Kan gewoon druk zijn en goed lopen. Ik heb ook meerdere wegen die wat rood zijn, maar het staat nooit vast. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Pff dit ziet er zo nice uit allemaal. ;c Ben al weken naar filmpjes aan het kijken maar kan het zelf helaas niet spelen op mijn laptop. Zelfs de laagste grafische instellingen kan ik niet handelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Pff dit ziet er zo nice uit allemaal. ;c Ben al weken naar filmpjes aan het kijken maar kan het zelf helaas niet spelen op mijn laptop. Zelfs de laagste grafische instellingen kan ik niet handelen. Idem ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Het hoeft niet aan je kaart te liggen he, spel is alleen voor 64bit. En daar gaan een hoop de fout in. Ik weet niet, heb zoveel goede ideën maar zodra ik speel wordt het toch allemaal weer wat standaard en ben ik al weer snel uitgekeken. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Heb het spel ook sinds kort in bezit. Was begonnen met een stad, zag er op zich wel redelijk uit maar ineens werd iedereen ziek. Dus ik probeerde nog met ziekenhuizen en dergelijke en toen gingen ze allemaal dood. Lag niet aan de waterleiding want die was nog gewoon schoon volgens het plaatje. Dus wat nou de oorzaak was zou ik niet weten. Zijn er nog mensen met tips wanneer dit nogmaals gebeurt en wat de beste manieren zijn om je stad op te bouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Waarschijnlijk vervuiling. Stond er een incinerator of landfill in de buurt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Waarschijnlijk vervuiling. Stond er een incinerator of landfill in de buurt? Nee dat was het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Over het icoontje heen gaan met de muis, dan zie je de reden van de ziekte :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Gisteren maar eens opnieuw begonnen met een map van Londen. Heb me eindelijk een beetje kunnen afzetten van het tekenen van rechte lijnen en kies nu voor wat meer variatie. In het highland district ligt een hele olie te wachten, ga waarschijnlijk die richting heen bouwen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Flink balen dat ik 'm niet kan runnen zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Hoe krijgen jullie allemaal van die strakke wijken? Als ik een snelweg of iets heb en wil aan beide kanten een vertakking krijg ik ze nooit aan beide kanten gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Cities: Skylines Hoe krijgen jullie allemaal van die strakke wijken? Als ik een snelweg of iets heb en wil aan beide kanten een vertakking krijg ik ze nooit aan beide kanten gelijk. Je kan het tellen adhv de kleine blauwe lijntjes die je krijgt bij het tekenen van een weg. Snap-tool kan je aanzetten zodat de wegen nagenoeg recht op de hoofdweg oid blijven staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 *Bump* Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen. Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P) Just wanted to share :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Ziet er wel ontzettend lelijk uit, zeg. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Ziet er wel ontzettend lelijk uit, zeg. ;c Ben het compleet met je eens ;) maar gaat me meer om de functie eerst, uiterlijk komt later wel. Ik wil eerst weten hoe het verkeer zich eigen gedraagt op zo'n druk knooppunt. (+ ik speel met graphics op low, anders is het niet te spelen voor me:( dus dat helpt ook niet .) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Je speelt hem zeker op een atari 2600 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Je speelt hem zeker op een atari 2600 ? Nope.... Atari 5200 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Oke, het gaat nu een keer goed, nadat ik het spel al even niet gespeeld had.. Vraag is eigenlijk, wat nu? Laat hem sowieso lopen tot ik een miljoen euro's heb. Maar wat is dan het beste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Je creativiteit de vrije loop laten. Je zou wat leuks met dat meer kunnen doen. Infrastructuur verbeteren (zodra je stad groter wordt heb je bijv meer industrie nodig, en zoals dat er nu bij ligt kan dat wel een probleem worden). Een soort voorstadje kan je ook nog maken ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 *Bump* Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen. Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P) Just wanted to share :) Je bent ziek hard geld aan het verliezen, vriend. En neem een PC uit deze eeuw ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Sandbox dit he. Unlimited money. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Sandbox dit he. Unlimited money. Ofwel cheats dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Moet kunnen als je een asset aan het testen bent toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten