Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Valt mee toch. Betekent gewoon dat het druk is, hoeft niet per se vast te staan. Is niet gek bij kruisingen op belangrijke punten. Alles van boven en links moeten naar de snelweg. Daar is één weg naartoe. Je kan er een afslag neerzetten en dan een heavy traffic ban zodat de residentials de afslag kunnen nemen maar het vrachtverkeer e.d via de al bestaande afslag moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het spel ook sinds kort in bezit. Was begonnen met een stad, zag er op zich wel redelijk uit maar ineens werd iedereen ziek. Dus ik probeerde nog met ziekenhuizen en dergelijke en toen gingen ze allemaal dood. Lag niet aan de waterleiding want die was nog gewoon schoon volgens het plaatje. Dus wat nou de oorzaak was zou ik niet weten. Zijn er nog mensen met tips wanneer dit nogmaals gebeurt en wat de beste manieren zijn om je stad op te bouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14juo7d.png

Gisteren maar eens opnieuw begonnen met een map van Londen. Heb me eindelijk een beetje kunnen afzetten van het tekenen van rechte lijnen en kies nu voor wat meer variatie. In het highland district ligt een hele olie te wachten, ga waarschijnlijk die richting heen bouwen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cities: Skylines

Hoe krijgen jullie allemaal van die strakke wijken? Als ik een snelweg of iets heb en wil aan beide kanten een vertakking krijg ik ze nooit aan beide kanten gelijk.

Je kan het tellen adhv de kleine blauwe lijntjes die je krijgt bij het tekenen van een weg. Snap-tool kan je aanzetten zodat de wegen nagenoeg recht op de hoofdweg oid blijven staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Bump*

Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen.

Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P)

jB8zc0j.png

Just wanted to share :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er wel ontzettend lelijk uit, zeg. ;c

Ben het compleet met je eens ;) maar gaat me meer om de functie eerst, uiterlijk komt later wel. Ik wil eerst weten hoe het verkeer zich eigen gedraagt op zo'n druk knooppunt. (+ ik speel met graphics op low, anders is het niet te spelen voor me:( dus dat helpt ook niet .)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je creativiteit de vrije loop laten. Je zou wat leuks met dat meer kunnen doen. Infrastructuur verbeteren (zodra je stad groter wordt heb je bijv meer industrie nodig, en zoals dat er nu bij ligt kan dat wel een probleem worden). Een soort voorstadje kan je ook nog maken ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Bump*

Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen.

Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P)

jB8zc0j.png

Just wanted to share :)

Je bent ziek hard geld aan het verliezen, vriend. En neem een PC uit deze eeuw ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites