Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Raad de Serie Screenshots #1

Roprop

Aanbevolen berichten

e456e5f130dc5f8096fc47e3a6a302.jpg

Deze screen zal iedereen kennen, maar hoe zit met de andere series?

Beste liefhebbers,

Uit ervaring weet ik dat er genoeg serie liefhebbers aanwezig zijn op dit forum. Daarom gaan we, na een tweede Raad de Movie game over op de wonderbaarlijke wereld van de series. Heeft je serie 180 afleveringen of is het na 1 seizoen en 8 afleveringen al afgelopen? U roept, wij draaien. Laten we beginnen met wat gedragsregels.

Hoe het werkt

Net als met de films zal iedereen 1 ronde tot organiseren op zich nemen. Doe je dit niet dan kun je elke ronde gewoon je antwoorden insturen, maar doe je theoretisch niet mee om de uiteindelijke winst, omdat je één ronde meer hebt kunnen raden dan je medekandidaten. De volgorde van organiseren zal weer random door mij worden ingedeeld. Iedereen post in zo'n ronde 10 screens.

'Regels':

- Maximaal 2 keer dezelfe serie in één ronde.

- Deadline moet minstens 5 dagen na plaatsing zijn, maar binnen 10 dagen.

- Screens mogen komen overal vandaan komen, zolang ze maar uitgezonden zijn als regulier beeldmateriaal(Geen making-of, of unseen footage)

- Probeer zo min mogelijk spoilerende screens te geven. Kom dus niet met (GOT spoiler) [tekst]The Red Wedding[/tekst] uit Game of Thrones oid.

-

Inschrijvingen:

1. Roprop

2.

[MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; @Mention er vooral meer, ik moet nu weg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

e456e5f130dc5f8096fc47e3a6a302.jpg

Deze screen zal iedereen kennen, maar hoe zit met de andere series?

Beste liefhebbers,

Uit ervaring weet ik dat er genoeg serie liefhebbers aanwezig zijn op dit forum. Daarom gaan we, na een tweede Raad de Movie game over op de wonderbaarlijke wereld van de series. Heeft je serie 180 afleveringen of is het na 1 seizoen en 8 afleveringen al afgelopen? U roept, wij draaien. Laten we beginnen met wat gedragsregels.

Hoe het werkt

Net als met de films zal iedereen 1 ronde tot organiseren op zich nemen. Doe je dit niet dan kun je elke ronde gewoon je antwoorden insturen, maar doe je theoretisch niet mee om de uiteindelijke winst, omdat je één ronde meer hebt kunnen raden dan je medekandidaten. De volgorde van organiseren zal weer random door mij worden ingedeeld. Iedereen post in zo'n ronde 10 screens.

'Regels':

- Maximaal 2 keer dezelfe serie in één ronde.

- Deadline moet minstens 5 dagen na plaatsing zijn, maar binnen 10 dagen.

- Screens mogen komen overal vandaan komen, zolang ze maar uitgezonden zijn als regulier beeldmateriaal(Geen making-of, of unseen footage)

- Probeer zo min mogelijk spoilerende screens te geven. Kom dus niet met (GOT spoiler) [tekst]The Red Wedding[/tekst] uit Game of Thrones oid.

-

Inschrijvingen:

1. Roprop

2.

[MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; @Mention er vooral meer, ik moet nu weg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Roprop

2. Tijn

3. Dysproz

4. .Nick

5. Miz

6. The Kerfts

7. Kloppie

8. Hansje

9. Vinnypassy

10. Justin

11: rich ruzzian

12. Magnifico

13. Kyrill

Is 10 screens niet erg veel per ronde?

Voor series bij dit, zeker ja. Voor films: nee. Hier wel dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen en vooral aflevering is toch niet te doen? Ik krijg daar gelijk een cheatgevoel bij als iemand dat goed heeft, maar misschien komt dat door mijn eigen onmacht omdat ik zoveel gezien heb.

Cheaten is de URL door een zoekmachine halen of een website o.i.d

Cheaten is niet als je denkt een serie/acteur/actrice kent dat checken op imdb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheaten is de URL door een zoekmachine halen of een website o.i.d

Cheaten is niet als je denkt een serie/acteur/actrice kent dat checken op imdb.

Nee dat snap ik, maar dan nog. Zelfs met series als Entourage en The Sopranos, die ik beide al meerdere keren volledig heb gezien, kan ik dat het niet. Misschien ligt dat dan aan mij, maar ik vind het dan wel heel knap als sommigen die dingen exact weten.

Maar goed, misschien is dit mijn brevet van onvermogen, daar heb ik er misschien ook wel eentje van. ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites