Roprop Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Deze screen zal iedereen kennen, maar hoe zit met de andere series? Beste liefhebbers, Uit ervaring weet ik dat er genoeg serie liefhebbers aanwezig zijn op dit forum. Daarom gaan we, na een tweede Raad de Movie game over op de wonderbaarlijke wereld van de series. Heeft je serie 180 afleveringen of is het na 1 seizoen en 8 afleveringen al afgelopen? U roept, wij draaien. Laten we beginnen met wat gedragsregels. Hoe het werkt Net als met de films zal iedereen 1 ronde tot organiseren op zich nemen. Doe je dit niet dan kun je elke ronde gewoon je antwoorden insturen, maar doe je theoretisch niet mee om de uiteindelijke winst, omdat je één ronde meer hebt kunnen raden dan je medekandidaten. De volgorde van organiseren zal weer random door mij worden ingedeeld. Iedereen post in zo'n ronde 10 screens. 'Regels': - Maximaal 2 keer dezelfe serie in één ronde. - Deadline moet minstens 5 dagen na plaatsing zijn, maar binnen 10 dagen. - Screens mogen komen overal vandaan komen, zolang ze maar uitgezonden zijn als regulier beeldmateriaal(Geen making-of, of unseen footage) - Probeer zo min mogelijk spoilerende screens te geven. Kom dus niet met (GOT spoiler) [tekst]The Red Wedding[/tekst] uit Game of Thrones oid. - Inschrijvingen: 1. Roprop 2. [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; @Mention er vooral meer, ik moet nu weg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2015 Deze screen zal iedereen kennen, maar hoe zit met de andere series? Beste liefhebbers, Uit ervaring weet ik dat er genoeg serie liefhebbers aanwezig zijn op dit forum. Daarom gaan we, na een tweede Raad de Movie game over op de wonderbaarlijke wereld van de series. Heeft je serie 180 afleveringen of is het na 1 seizoen en 8 afleveringen al afgelopen? U roept, wij draaien. Laten we beginnen met wat gedragsregels. Hoe het werkt Net als met de films zal iedereen 1 ronde tot organiseren op zich nemen. Doe je dit niet dan kun je elke ronde gewoon je antwoorden insturen, maar doe je theoretisch niet mee om de uiteindelijke winst, omdat je één ronde meer hebt kunnen raden dan je medekandidaten. De volgorde van organiseren zal weer random door mij worden ingedeeld. Iedereen post in zo'n ronde 10 screens. 'Regels': - Maximaal 2 keer dezelfe serie in één ronde. - Deadline moet minstens 5 dagen na plaatsing zijn, maar binnen 10 dagen. - Screens mogen komen overal vandaan komen, zolang ze maar uitgezonden zijn als regulier beeldmateriaal(Geen making-of, of unseen footage) - Probeer zo min mogelijk spoilerende screens te geven. Kom dus niet met (GOT spoiler) [tekst]The Red Wedding[/tekst] uit Game of Thrones oid. - Inschrijvingen: 1. Roprop 2. [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; @Mention er vooral meer, ik moet nu weg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts Maar paar series gezien maar denk er wel een hoop te kennen, vooruit dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje Ach, vooruit. Waarom niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin 11: rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin 11: rich ruzzian 12. Magnifico Heb er niet zo heel veel gezien maar vooruit. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Is 10 screens niet erg veel per ronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik herken er veel, maar ken er niet heel veel, dus ik organiseer niet een ronde. Doe wel mee verder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin 11: rich ruzzian 12. Magnifico 13. Kyrill Is 10 screens niet erg veel per ronde? Voor series bij dit, zeker ja. Voor films: nee. Hier wel dus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin 11: rich ruzzian 12. Magnifico 13. Kyrill 14. Steijns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 1. Roprop 2. Tijn 3. Dysproz 4. .Nick 5. Miz 6. The Kerfts 7. Kloppie 8. Hansje 9. Vinnypassy 10. Justin 11: rich ruzzian 12. Magnifico 13. Kyrill 14. Steijns 15. DaanBdr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Doen we punt voor zowel goede serie geraden als het seizoen als aflevering nummer? Dus in totaal 3 mogelijke punten per screen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Seizoen en vooral aflevering is toch niet te doen? Ik krijg daar gelijk een cheatgevoel bij als iemand dat goed heeft, maar misschien komt dat door mijn eigen onmacht omdat ik zoveel gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Dat verschilt per screen en serie een beetje. Ik herinner me van de vorige keer dat er screens gepost werden waarop je personages kon zien die maar in één specifiek seizoen zaten. De episode is wel meestal gokken ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Seizoen en vooral aflevering is toch niet te doen? Ik krijg daar gelijk een cheatgevoel bij als iemand dat goed heeft, maar misschien komt dat door mijn eigen onmacht omdat ik zoveel gezien heb. Cheaten is de URL door een zoekmachine halen of een website o.i.d Cheaten is niet als je denkt een serie/acteur/actrice kent dat checken op imdb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik zou seizoen en aflevering achterwege laten. Is bijna niet te doen, zeker niet als je de serie al jaren geleden hebt gezien. En dan krijg je toch weer dat mensen gaan zoeken om de juiste aflevering te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Cheaten is de URL door een zoekmachine halen of een website o.i.d Cheaten is niet als je denkt een serie/acteur/actrice kent dat checken op imdb. Nee dat snap ik, maar dan nog. Zelfs met series als Entourage en The Sopranos, die ik beide al meerdere keren volledig heb gezien, kan ik dat het niet. Misschien ligt dat dan aan mij, maar ik vind het dan wel heel knap als sommigen die dingen exact weten. Maar goed, misschien is dit mijn brevet van onvermogen, daar heb ik er misschien ook wel eentje van. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Bij The Sopranos en Entourage zou ik dat ook niet kunnen hoor, maar bij series als Dexter is het relatief makkelijker. Zeker als de badguy in het screenshot zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten