Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 18 (24) The Doors The End [yts]xDLQlzTf9Mw[/yts] 17 (38) Deep Purple Child in Time [yts]a-K038-0tF8[/yts] 16 (26) Eagles Hotel California [yts]eoublTUSRIk[/yts] 15 (32) Sufjan Stevens For The Widows in Paradise, For The Fatherless in Ypsilanti [yts]6AWyEKwAW8w[/yts] 14 (5) Dire Straits Brothers in Arms [yts]q2rx3IAEISA[/yts] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Mooi begin naar het einde met Leftover Wine en Radiohead. Layla ook flink gestegen, goede zaak. Brother in Arms uit top 10, zal Gimme Shelter wel voor terugkomen gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 He bah, had er tot Kerst geen tijd voor ivm deadlines voor de studie, daarna iets langer dan gepland bij de vriendin gebleven waar ik m'n lijst niet paraat had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 13 (17) Lynyrd Skynyrd Free Bird [yts]kKZfRAuY-M4[/yts] 12 (8) Snow Patrol Run [yts]_AlSnTcet4U[/yts] 11 (48) Rolling Stones Gimme Shelter [yts]oOYlcXF0ok4[/yts] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ik vind de lijst nu al mooier dan andere jaar. En dan moet mijn nr 1 nog komen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) Snow Patrol wat mij betreft te hoog en die Lynyrd al helemaal. Hopen op een geweldige top 10, maar ben bang dat het voor mij wat gaat tegenvallen gezien de smaak van anderen. Heb sowieso al minimaal 5 van mijn top 10 al lang voorbij zien komen, ik wacht af. 30 december 2014 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ik vind de lijst nu al mooier dan andere jaar. En dan moet mijn nr 1 nog komen. :) Toevallig, mijn eerste plaats moet ook nog langskomen ;) Echt heel benieuwd waar hij komt te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 10 (13) Guns n’ Roses November Rain [yts]QpzrJNlkrng[/yts] 9 (10) Pink Floyd Shine on You Crazy Diamond [yts]FPbQ6weKh-k[/yts] 8 (12) Jeff Buckley Hallelujah [yts]OMFwNiPOicM[/yts] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 7 (29) Sigur Rós Untitled #8 (Popplagið) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Snow Patrol wat mij betreft te hoog en die Lynyrd al helemaal. Hopen op een geweldige top 10, maar ben bang dat het voor mij wat gaat tegenvallen gezien de smaak van anderen. Heb sowieso al minimaal 5 van mijn top 10 al lang voorbij zien komen, ik wacht af. Excuses als ik als een klager overkom, maar lijk helaas gelijk te krijgen. Kan alleen leven met Jeff Buckley (wat letterlijk gesproken niet meer zou kunnen :(;c). November Rain, vreselijk nummer. Pink Floyd heb ik niks mee en die Sigur Ros ken ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Excuses als ik als een klager overkom, maar lijk helaas gelijk te krijgen. Kan alleen leven met Jeff Buckley (wat letterlijk gesproken niet meer zou kunnen :(;c). November Rain, vreselijk nummer. Pink Floyd heb ik niks mee en die Sigur Ros ken ik niet. Komt dat misschien omdat regen in November vooral veel vertraging met het OV oplevert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ba dum tss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 en die Sigur Ros ken ik niet. Klagen op dingen die je niet kent. Constructief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Komt dat misschien omdat regen in November vooral veel vertraging met het OV oplevert? ;c Klagen op dingen die je niet kent. Constructief. Ohja. Niet mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Jongens Chiemel vindt het niks dus afkappen die handel volgend jaar beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 6 (4) Pink Floyd Wish You Were Here [video=youtube;tiF-q2h7tSA] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Pink Floyd opnieuw met drie in de top 10 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 5 (27) Dire Straits Telegraph Road [video=youtube;-8sLmx2Oz6Y] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Amper Hip Hop of zwarte muziek, de racistische aard van dit forum komt weer boven :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 Niet zagen, ik heb je gementioned :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Toch nog veel verschuivingen in de top. Mooie plek ook voor Gimme Shelter :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Mooie stijging voor Telegraph Road. Terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Amper Hip Hop of zwarte muziek, de racistische aard van dit forum komt weer boven :LO: Mee eens. Heb mn best gedaan, maar zie er weinig van terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2014 Auteur Share Geplaatst 30 december 2014 4 (6) Johnny Cash Hurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten