Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FMusic 100 - 2014

Simonsav

Aanbevolen berichten

18 (24) The Doors The End

[yts]xDLQlzTf9Mw[/yts]

17 (38) Deep Purple Child in Time

[yts]a-K038-0tF8[/yts]

16 (26) Eagles Hotel California

[yts]eoublTUSRIk[/yts]

15 (32) Sufjan Stevens For The Widows in Paradise, For The Fatherless in Ypsilanti

[yts]6AWyEKwAW8w[/yts]

14 (5) Dire Straits Brothers in Arms

[yts]q2rx3IAEISA[/yts]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snow Patrol wat mij betreft te hoog en die Lynyrd al helemaal. Hopen op een geweldige top 10, maar ben bang dat het voor mij wat gaat tegenvallen gezien de smaak van anderen. Heb sowieso al minimaal 5 van mijn top 10 al lang voorbij zien komen, ik wacht af.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snow Patrol wat mij betreft te hoog en die Lynyrd al helemaal. Hopen op een geweldige top 10, maar ben bang dat het voor mij wat gaat tegenvallen gezien de smaak van anderen. Heb sowieso al minimaal 5 van mijn top 10 al lang voorbij zien komen, ik wacht af.

Excuses als ik als een klager overkom, maar lijk helaas gelijk te krijgen. Kan alleen leven met Jeff Buckley (wat letterlijk gesproken niet meer zou kunnen :(;c).

November Rain, vreselijk nummer. Pink Floyd heb ik niks mee en die Sigur Ros ken ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses als ik als een klager overkom, maar lijk helaas gelijk te krijgen. Kan alleen leven met Jeff Buckley (wat letterlijk gesproken niet meer zou kunnen :(;c).

November Rain, vreselijk nummer. Pink Floyd heb ik niks mee en die Sigur Ros ken ik niet.

Komt dat misschien omdat regen in November vooral veel vertraging met het OV oplevert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites