Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Lekker dan, ik was iets te laat denk ik. ;) Ben nu maar zelf begonnen, doe de volgende keer wel mee, vandaag sinds 1-2 jaar weer begonnen hopelijk keer seizoen afmaken. ;e

Kon nog makkelijk huhu, we hebben net de tweede speelronde gehad. De afgelopen pagina's in dit topic gaan d'r ook alleen maar over ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Ik hoor verhalen en topics op OSM over een mogelijke S4 voor Premium Kaart Houders ipv crew competitie /battle's en cup.

Kan je zeggen hoe serieus jullie dit overwegen en of eventueel willen gaan invoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand tot hoe hoog je een transfersom kan opgeven, dat de computer die nog koopt?

Heb namelijk Pepe op de tl staan voor 19 mil, maar daar staat hij al een tijdje voor op. Hij is wel de beste verdediger dus een hoger iemand staat er niet op.

Het lijkt namelijk wel dat de computer boven een bepaald bedrag (ongeveer 11, 12 miljoen) niet meer koopt, is dat ook zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de tijd dat ik het nog speelde (lees 4 jaar geleden) was 10m de max. Dus deed iedereen die spelers op 9,9m.

Nee man, ben de motivatie beetje kwijt. Speelde vooral voor de ranking en sinds ze die update deden dat je oude punten wegvielen ging de lol er voor mij snel af. Al die jaren voor niks gespeeld weetje. En dat waren acht jaar, dus dat is wel een tijdje. ;c

De oude punten weg ja? Ik lees dit topic soms nog wel eens door om beetje wat van die nostalgische gedachten te hebben, maar als dat het geval is zal ik zeker niet meer terugkomen. Had lange tijd best een hoge ranking, maar dat is nu dan wel echt op 0 waarschijnlijk (als mijn account nog bestaat, had daar nog wat PSK's op staan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand tot hoe hoog je een transfersom kan opgeven, dat de computer die nog koopt?

Heb namelijk Pepe op de tl staan voor 19 mil, maar daar staat hij al een tijdje voor op. Hij is wel de beste verdediger dus een hoger iemand staat er niet op.

Het lijkt namelijk wel dat de computer boven een bepaald bedrag (ongeveer 11, 12 miljoen) niet meer koopt, is dat ook zo?

14.99999 miljoen. 19 gaat je dus niet lukken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de tijd dat ik het nog speelde (lees 4 jaar geleden) was 10m de max. Dus deed iedereen die spelers op 9,9m.

De oude punten weg ja? Ik lees dit topic soms nog wel eens door om beetje wat van die nostalgische gedachten te hebben, maar als dat het geval is zal ik zeker niet meer terugkomen. Had lange tijd best een hoge ranking, maar dat is nu dan wel echt op 0 waarschijnlijk (als mijn account nog bestaat, had daar nog wat PSK's op staan).

Ja al die punten gaan langzaamaan weg, totdat er 1% van overblijft. Dit deden ze om nieuwe spelers sneller naar voren te laten gaan in de ranks. Maarja ik had 240.000 managerpunten bij elkaar gespeeld, dat is nu dus 2400. En daar heb ik dan al die jaren voor betaald. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Ik hoor verhalen en topics op OSM over een mogelijke S4 voor Premium Kaart Houders ipv crew competitie /battle's en cup.

Kan je zeggen hoe serieus jullie dit overwegen en of eventueel willen gaan invoeren?

Nee joh. Wie roept dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HSV, nog 12 wedstrijden ofzo. Ingestapt na 3 wedstrijden en 0 punten, sindsdien amper nog verloren, maar verschil met de top 2 was al te groot eigenlijk. Inmiddels wel 5e met 1 punt achter op Schalke, dus hopen dat er nog een plaatsje of 2 hoger in zit. Speel met deze spelers, 433A.

osm.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albanie. Battle van mijn crew Poar and Neem Um tegen Benecrew:

LF4I9V9.jpg

Sta 2e met nog 4 wedstrijden te gaan en moet 1e worden. Krijg de nummer 1 nog in mijn huis op bezoek dat wordt TK.

166xLmK.jpg

QPR in de crew competitie. Lekker actief veel managers dus dat is fijn. 9e met DS 12. Vandaag Ayhan gekocht die ik ga trainen zodra Caulker op 91-96 ergens zit.

QPR is week 14/43

en Skenderbue Korce 18/22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HSV, nog 12 wedstrijden ofzo. Ingestapt na 3 wedstrijden en 0 punten, sindsdien amper nog verloren, maar verschil met de top 2 was al te groot eigenlijk. Inmiddels wel 5e met 1 punt achter op Schalke, dus hopen dat er nog een plaatsje of 2 hoger in zit. Speel met deze spelers, 433A.

osm.png

Paar dagen zonder telefoon gezeten, dus wat minder actief geweest. Wel plaatsje gestegen :) Nog 5 wedstrijden te gaan, dus als er een competitie vrij komt/aangemaakt word, mention me even :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites