Christian. Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Lekker dan, ik was iets te laat denk ik. ;) Ben nu maar zelf begonnen, doe de volgende keer wel mee, vandaag sinds 1-2 jaar weer begonnen hopelijk keer seizoen afmaken. ;e Kon nog makkelijk huhu, we hebben net de tweede speelronde gehad. De afgelopen pagina's in dit topic gaan d'r ook alleen maar over ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Werkt dus? :naughty: Uhu, maar had 'm al eens eerder gebruikt hoor. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ik hoor verhalen en topics op OSM over een mogelijke S4 voor Premium Kaart Houders ipv crew competitie /battle's en cup. Kan je zeggen hoe serieus jullie dit overwegen en of eventueel willen gaan invoeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Net lekker seizoentje achter de rug in Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 gaat tot nu toe goed met Dordrecht in de MU Competitie :D 9 punten na 4 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Hier 4 uit 4, wel al een aantal lastige wedstrijden gehad (Ajax uit, Vitesse uit met z'n TK en AZ thuis). Mag niet klagen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Koploper (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Koploper (d) Ik gun MU'ers het allerbeste dus daarom mijn 1-0 voorsprong maar opgegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Weet iemand tot hoe hoog je een transfersom kan opgeven, dat de computer die nog koopt? Heb namelijk Pepe op de tl staan voor 19 mil, maar daar staat hij al een tijdje voor op. Hij is wel de beste verdediger dus een hoger iemand staat er niet op. Het lijkt namelijk wel dat de computer boven een bepaald bedrag (ongeveer 11, 12 miljoen) niet meer koopt, is dat ook zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 In de tijd dat ik het nog speelde (lees 4 jaar geleden) was 10m de max. Dus deed iedereen die spelers op 9,9m. Nee man, ben de motivatie beetje kwijt. Speelde vooral voor de ranking en sinds ze die update deden dat je oude punten wegvielen ging de lol er voor mij snel af. Al die jaren voor niks gespeeld weetje. En dat waren acht jaar, dus dat is wel een tijdje. ;c De oude punten weg ja? Ik lees dit topic soms nog wel eens door om beetje wat van die nostalgische gedachten te hebben, maar als dat het geval is zal ik zeker niet meer terugkomen. Had lange tijd best een hoge ranking, maar dat is nu dan wel echt op 0 waarschijnlijk (als mijn account nog bestaat, had daar nog wat PSK's op staan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Weet iemand tot hoe hoog je een transfersom kan opgeven, dat de computer die nog koopt? Heb namelijk Pepe op de tl staan voor 19 mil, maar daar staat hij al een tijdje voor op. Hij is wel de beste verdediger dus een hoger iemand staat er niet op. Het lijkt namelijk wel dat de computer boven een bepaald bedrag (ongeveer 11, 12 miljoen) niet meer koopt, is dat ook zo? 14.99999 miljoen. 19 gaat je dus niet lukken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kjensekind Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 @Matthias. Pirlo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 In de tijd dat ik het nog speelde (lees 4 jaar geleden) was 10m de max. Dus deed iedereen die spelers op 9,9m. De oude punten weg ja? Ik lees dit topic soms nog wel eens door om beetje wat van die nostalgische gedachten te hebben, maar als dat het geval is zal ik zeker niet meer terugkomen. Had lange tijd best een hoge ranking, maar dat is nu dan wel echt op 0 waarschijnlijk (als mijn account nog bestaat, had daar nog wat PSK's op staan). Ja al die punten gaan langzaamaan weg, totdat er 1% van overblijft. Dit deden ze om nieuwe spelers sneller naar voren te laten gaan in de ranks. Maarja ik had 240.000 managerpunten bij elkaar gespeeld, dat is nu dus 2400. En daar heb ik dan al die jaren voor betaald. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ik hoor verhalen en topics op OSM over een mogelijke S4 voor Premium Kaart Houders ipv crew competitie /battle's en cup. Kan je zeggen hoe serieus jullie dit overwegen en of eventueel willen gaan invoeren? Nee joh. Wie roept dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Nee joh. Wie roept dat? In een topic in Suggesties Forum. Is dacht k al vrij snel gesloten maar degene die het sloot zei we denken er over na... Is er iemand van ons de manager van ADO? Zijn OSM foto heeft me 2 lekkere chicks zeg :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 3-0 winst op PSV en nu zes wedstrijden op rij ongeslagen, gaat lekker na een matige start :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 HSV, nog 12 wedstrijden ofzo. Ingestapt na 3 wedstrijden en 0 punten, sindsdien amper nog verloren, maar verschil met de top 2 was al te groot eigenlijk. Inmiddels wel 5e met 1 punt achter op Schalke, dus hopen dat er nog een plaatsje of 2 hoger in zit. Speel met deze spelers, 433A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Albanie. Battle van mijn crew Poar and Neem Um tegen Benecrew: Sta 2e met nog 4 wedstrijden te gaan en moet 1e worden. Krijg de nummer 1 nog in mijn huis op bezoek dat wordt TK. QPR in de crew competitie. Lekker actief veel managers dus dat is fijn. 9e met DS 12. Vandaag Ayhan gekocht die ik ga trainen zodra Caulker op 91-96 ergens zit. QPR is week 14/43 en Skenderbue Korce 18/22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 @Matthias. Pirlo _O_ Kocht die vlak voor het einde van het seizoen. Legde hij er nog 6 in (y). Wist niet dat jij hier ook nog actief was op het forum. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kjensekind Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Kocht die vlak voor het einde van het seizoen. Legde hij er nog 6 in (y). Wist niet dat jij hier ook nog actief was op het forum. ;c Sinds kort weer ja. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 HSV, nog 12 wedstrijden ofzo. Ingestapt na 3 wedstrijden en 0 punten, sindsdien amper nog verloren, maar verschil met de top 2 was al te groot eigenlijk. Inmiddels wel 5e met 1 punt achter op Schalke, dus hopen dat er nog een plaatsje of 2 hoger in zit. Speel met deze spelers, 433A. Paar dagen zonder telefoon gezeten, dus wat minder actief geweest. Wel plaatsje gestegen :) Nog 5 wedstrijden te gaan, dus als er een competitie vrij komt/aangemaakt word, mention me even :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Derde geworden met Admira Wacker. Helaas de beker vrij kansloos verloren met 4-1. Wel de meeste managerpunten: 2750. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 PSK is op, geen zin om nieuwe te halen, doei Vitesse :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 PSK is op, geen zin om nieuwe te halen, doei Vitesse :r :r :cab Slechte host ben jij zeg... Je kan PSK al vanaf 7.50... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 :r :cab Slechte host ben jij zeg... Je kan PSK al vanaf 7.50... Kan ja, maar ga het niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten