Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Proficiat ik kan noch op de gewone PC, noch op een laptop noch via een GSM op het forum komen. ;e

Kun je ff een screenshot maken? Bij mij werkt alles namelijk. Al de hele dag.

Het forum ziet er nu idd niet heel mooi uit, maar daar gaan we binnenkort een update van doen. Komt goed!

Ik kan een competitie aanmaken maar echt uitsluiten kan je het niet als je alles open zet.

Andere mensen zin om te joinen dan?

Je kunt je league closen om vervolgens dudes uit te nodigen.

Het nieuwe design ziet er heel goed uit (y)

2 verbeterpunten

- Bij de transferlijst kun je niet meer in 1 oogopslag zien of je een speler kunt betalen, je moet op de speler klikken en dan krijg je wel een melding, of je moet nu rechtsboven kijken hoeveel geld je hebt en wie je dan eventueel wel of niet kunt kopen

- Bij de samenvatting van de wedstrijd staat bij de opstelling en de cijfers niet meer een balletje achter de naam als diegene gescoord heeft, vond ik wel handig in plaats van alle wedstrijdgebeurtenissen door te nemen en dan te tellen of een speler 2 of 3 keer heeft gescoord bijvoorbeeld.

Thanks voor je feedback! :) Transferlijst: even kijken wat we daarmee kunnen doen. Ik zal het doorgeven. Samenvatting: doelpunt icon bij de cijfers. Zal ik ook doorgeven.

Het is zeker wel even wennen dat 3.0, hoop alleen dat er hier en daar nog wat getweaked gaat worden aan de aantallen bosscoins die betaald moeten worden, evenals de wachttijden.

Het is namelijk zo krom dat een jurist bij 2.0 met 15 seconden de uitslag had terwijl dat nu 9 uur duurt, evenals de dokter.

Het trainen vind ik ook wat minder, eerder kon je een jonge speler +2 trainen met een beetje geluk. Nu misschien niet eens +1 op een dag...

Het is inderdaad een nieuwe dynamiek waar je aan moet wennen. Alle stafleden zijn nu wat anders opgezet. Je kunt gewoon de timer afwachten natuurlijk hè? Geen probleem, want je wedstrijd is 1x per dag. Tijd zat.

Ook Training heeft een andere dynamiek gekregen. Stadion is nu voor iedereen beschikbaar. Als je je Stadion uitbreidt, dan trainen je spelers veel sneller. Ook kun je Supertrainingen krijgen, waarbij je speler in 1 cycle ineens met +1 stijgt. Moet je geluk mee hebben. Dat had je vroeger dus ook, toen spelers ineens +2 kregen. Dit werkt ook met kans. Ik krijg 'm dikwijls. Verder kun je een Oefenwedstrijd tegen je homies spelen, waarbij je spelers ook een dikke boost kunnen krijgen. Als je wint, krijg je uiteraard een grotere boost. TIP: Je moet slim je Oefenwedstrijden kiezen. Tegen goede tegenstanders worden meerdere spelers beter. Ga dus niet alleen maar Oefenwedstrijden spelen tegen slechte tegenstanders omdat je weet dat je 'm zult winnen. Beetje risico nemen. Hopen dat ie een kutopstelling heeft. Bespioneren met je Spy kan natuurlijk ook ff.

Zo alles bij elkaar kun je keihard stijgen. Wij hebben een hele zooi testcompetities gespeeld. Ik heb aanvallers van ver boven de 125 gehad. Absoluut goed te doen zonder te betalen. Nogmaals, het is even wennen. Probeer het gewoon.

Iedereen nu 4 accounts ja? Dat is wel een minpuntje, want daar nam ik zelf persoonlijk toch altijd wel premium voor.

Verder is het allemaal wennen en geef ik het de voordeel van de twijfel. Alhoewel de no lifers die er veel geld in willen stoppen, hier wel erg veel voordeel mee gaan halen.

Je kunt het ook zien als voordeel! Nu krijg je gratis 4 accounts. Voorheen maakte men vier losse accounts aan. Onzin natuurlijk. Gewoon lekker vier teams managen. Wereldkaart vullen. Lekker vrienden inviten. Dat is ook een zeer mooie update imo. Vrienden uitnodigen gaat nu supergemakkelijk. Gewoon een linkie passen aan je homies.

Overall: pay-to-win valt echt reuze mee. Bij training kun je natuurlijk je cycles afkopen, maar het effect van je trainingen wordt minder naar mate je meer traint op een dag. dus dat gaat echt niet zo superhard hoor. Hetzelfde geldt voor oefenwedstrijden. Spelers worden beter, maar als je dikke money in je pocket hebt, dan worden je spelers heus niet ineens +20 in één dag. Dat zouden wij echt niet willen.

Daarnaast krijg je veelvuldig gratis coins gedurende het seizoen. Gratis en voor niets. Die kun je gewoon inzetten om voordeel te behalen tov je tegenstanders. Het draait natuurlijk om het zo efficiënt mogelijk inzetten van je coins. Denk aan Elixir bij Clash Royale.

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speelde altijd 4-3-3 A met een controleur in het midden, maar met osm 3.0 staat de centrale middenvelder verder naar voren.

Is er ook een wijziging aan de werking van tactieken doorgevoerd?

Lay-out oogt een stuk beter, vind ik zeker een pluspunt. Verder zal het aardig wennen worden. De opmerking van Karlo over de transferlijst vind ik een hele goede. Je kunt wel kopen door bij te betalen met coins, maar dat vind ik niet direct noodzakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of je het achievement van 5 keer de doelstelling halen met dezelfde club ook geld voor fantasy league?

Er staat namelijk bij mijn achievements dat ik al 3x van de 5 mijn doelstelling gehaald heb bij een zelfde club.

Maar dat heb ik nog nergens op fantasy league na, anders speel ik nog even 2 competities fantasy haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speelde altijd 4-3-3 A met een controleur in het midden, maar met osm 3.0 staat de centrale middenvelder verder naar voren.

Lay-out oogt een stuk beter, vind ik zeker een pluspunt. Verder zal het aardig wennen worden. De opmerking van Karlo over de transferlijst vind ik een hele goede. Je kunt wel kopen door bij te betalen met coins, maar dat vind ik niet direct noodzakelijk.

Dit inderdaad. Heeft dit enig effect op de tactiek? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Dus je zegt in feite dat trainingen minder goed en met geluk +1 hebt.. En als je vaker traint op dag het minder goed gaat? Met alle stadion uitbreidingen en spelers van 22 of jonger ging met OSM 2.0 8/10x iig +2 beter. En probleem vind ik nu je speelt maar 1 wedstrijd per 24 uur , je kan 3x trainen per 24 uur maar zodra een speler in training zit kan ie niet mee spelen tijdens de wedstrijd.. Das best kut. Je kon vroeger meteen speler uit training halen en in basis doen en omgekeerd...

Overigens wat ik helemaal echt niet leuk vind eigenlijk kut.. Is dat alle managers ook die in crews AL onze MANAGERPUNTEN en Ranks verloren hebben.. Ik ben nu 8/9 maanden serieus bezig met zo hoog mogelijk op de ranking te komen en was rond plek 846 bijna rond top 600 over 8 dagen en dat is nu allemaal weg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4-3-3 A is nu met een '10', B met een '6'.

Vind dat oneindig oefenwedstrijden spelen echt onzin. Was amper begonnen of ik had met 0-4 verloren van een andere user. Je kan dus blijkbaar iedereen uitnodigen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tjinnoes;

Dus je zegt in feite dat trainingen minder goed en met geluk +1 hebt.. En als je vaker traint op dag het minder goed gaat? Met alle stadion uitbreidingen en spelers van 22 of jonger ging met OSM 2.0 8/10x iig +2 beter. En probleem vind ik nu je speelt maar 1 wedstrijd per 24 uur , je kan 3x trainen per 24 uur maar zodra een speler in training zit kan ie niet mee spelen tijdens de wedstrijd.. Das best kut. Je kon vroeger meteen speler uit training halen en in basis doen en omgekeerd...

Overigens wat ik helemaal echt niet leuk vind eigenlijk kut.. Is dat alle managers ook die in crews AL onze MANAGERPUNTEN en Ranks verloren hebben.. Ik ben nu 8/9 maanden serieus bezig met zo hoog mogelijk op de ranking te komen en was rond plek 846 bijna rond top 600 over 8 dagen en dat is nu allemaal weg!!

Mag inderdaad hopen dat dit een bugje is. Hier waren we ook hard aan 't werk met mijn crew om te stijgen, nu van plek 50 teruggezakt naar 126. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je ff een screenshot maken? Bij mij werkt alles namelijk. Al de hele dag.

Het forum ziet er nu idd niet heel mooi uit, maar daar gaan we binnenkort een update van doen. Komt goed!

Je kunt je league closen om vervolgens dudes uit te nodigen.

Thanks voor je feedback! :) Transferlijst: even kijken wat we daarmee kunnen doen. Ik zal het doorgeven. Samenvatting: doelpunt icon bij de cijfers. Zal ik ook doorgeven.

Het is inderdaad een nieuwe dynamiek waar je aan moet wennen. Alle stafleden zijn nu wat anders opgezet. Je kunt gewoon de timer afwachten natuurlijk hè? Geen probleem, want je wedstrijd is 1x per dag. Tijd zat.

Ook Training heeft een andere dynamiek gekregen. Stadion is nu voor iedereen beschikbaar. Als je je Stadion uitbreidt, dan trainen je spelers veel sneller. Ook kun je Supertrainingen krijgen, waarbij je speler in 1 cycle ineens met +1 stijgt. Moet je geluk mee hebben. Dat had je vroeger dus ook, toen spelers ineens +2 kregen. Dit werkt ook met kans. Ik krijg 'm dikwijls. Verder kun je een Oefenwedstrijd tegen je homies spelen, waarbij je spelers ook een dikke boost kunnen krijgen. Als je wint, krijg je uiteraard een grotere boost. TIP: Je moet slim je Oefenwedstrijden kiezen. Tegen goede tegenstanders worden meerdere spelers beter. Ga dus niet alleen maar Oefenwedstrijden spelen tegen slechte tegenstanders omdat je weet dat je 'm zult winnen. Beetje risico nemen. Hopen dat ie een kutopstelling heeft. Bespioneren met je Spy kan natuurlijk ook ff.

Zo alles bij elkaar kun je keihard stijgen. Wij hebben een hele zooi testcompetities gespeeld. Ik heb aanvallers van ver boven de 125 gehad. Absoluut goed te doen zonder te betalen. Nogmaals, het is even wennen. Probeer het gewoon.

Je kunt het ook zien als voordeel! Nu krijg je gratis 4 accounts. Voorheen maakte men vier losse accounts aan. Onzin natuurlijk. Gewoon lekker vier teams managen. Wereldkaart vullen. Lekker vrienden inviten. Dat is ook een zeer mooie update imo. Vrienden uitnodigen gaat nu supergemakkelijk. Gewoon een linkie passen aan je homies.

Overall: pay-to-win valt echt reuze mee. Bij training kun je natuurlijk je cycles afkopen, maar het effect van je trainingen wordt minder naar mate je meer traint op een dag. dus dat gaat echt niet zo superhard hoor. Hetzelfde geldt voor oefenwedstrijden. Spelers worden beter, maar als je dikke money in je pocket hebt, dan worden je spelers heus niet ineens +20 in één dag. Dat zouden wij echt niet willen.

Daarnaast krijg je veelvuldig gratis coins gedurende het seizoen. Gratis en voor niets. Die kun je gewoon inzetten om voordeel te behalen tov je tegenstanders. Het draait natuurlijk om het zo efficiënt mogelijk inzetten van je coins. Denk aan Elixir bij Clash Royale.

Wat betreft de transferlijst, ik vond het altijd wel fijn als je bijvoorbeeld rode cijfers had als je het niet kon betalen. Hoe kan ik makkelijk mijn competitie delen hier dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en ook al kan je ze betalen kost het je ook nog eens 15 bosscoins extra..

Idd. Schandalig...Enige voordeel is dat je 6 uur tijd hebt om geld binnen te halen...En hij ze tot die tijd voor je vasthoud... Waar met 2.0 scout openen per definitie vogelvrij werd de speler...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Nee man. Wat ik zei: er is een nieuwe dynamiek. Ik geef 2 trainingen per dag aan mijn supertalenten en eentje aan een van mijn wisselspelers gedurende de simulaties. Dat is juist veel beter dan de vorige versie. Toen kon je maar 1 dude trainen. De kans op een supertraining (+1) is ook aanzienlijk.

Nee joh, dat van je ranking was een bug. Dat is inmiddels gefixt. Onze excuses voor dat. Kijk maar.

4-3-3 A is nu met een '10', B met een '6'.

Vind dat oneindig oefenwedstrijden spelen echt onzin. Was amper begonnen of ik had met 0-4 verloren van een andere user. Je kan dus blijkbaar iedereen uitnodigen...

Lekker potjes spelen tegen je maten. Da's wel kikke. Als je je zorgen maakt over de TrainingBoosts, dat effect neemt af naar mate je meer oefenwedstrijden per dag speelt.

Is de fantasy league trouwens verleden tijd?

Staat niet meer tussen de overige competities?

Klopt. Voorlopig ff niet. Komt er zsm aan!

Wat betreft de transferlijst, ik vond het altijd wel fijn als je bijvoorbeeld rode cijfers had als je het niet kon betalen. Hoe kan ik makkelijk mijn competitie delen hier dan?

Ja, dit heb ik aangevraagd. Gaan ze ook zsm inbouwen.

Leuk ook dat je 3 gescoutte spelers krijgt die je alle 3 niet kan betalen/kopen ;e

Ja, je moet ook een beetje inschatten wat voor spelers je kunt kopen. Op basis van hoeveel money je hebt. Dat is een onderdeeltje van management. :)

Ja en ook al kan je ze betalen kost het je ook nog eens 15 bosscoins extra..

Idd. Schandalig...Enige voordeel is dat je 6 uur tijd hebt om geld binnen te halen...En hij ze tot die tijd voor je vasthoud... Waar met 2.0 scout openen per definitie vogelvrij werd de speler...

Spelers via de Scout zijn wel echt goedkoop he. Kijk maar naar hun waarde. Je betaalt 15BC, maar daar krijg je dus een supergoedkope speler voor terug. Daarnaast kun je ook nog specifiek scouten ipv afhankelijk zijn van de transferlijst. Ik scout altijd gewoon, voor t geval dat ik iemand nodig zal hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker potjes spelen tegen je maten. Da's wel kikke. Als je je zorgen maakt over de TrainingBoosts, dat effect neemt af naar mate je meer oefenwedstrijden per dag speelt.

Nog een puntje: scouten. Talentvol <25 is veel te breed genomen als je 't mij vraagt. Krijg nu telkens spelers van 24 terwijl ik 18-jarige zoek. Dus eventueel een 16-19 optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik de optie over het hoofd om iemand die ik per ongeluk bij trainen heb aangeklikt te veranderen naar een andere speler? :cab: volgens mij kan ik dat niet meer wijzigen.

Ook zou het wel handig zijn om bij de Homepage al te kunnen zien bij de eerstvolgende wedstrijd of die uit of thuis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik de optie over het hoofd om iemand die ik per ongeluk bij trainen heb aangeklikt te veranderen naar een andere speler? :cab: volgens mij kan ik dat niet meer wijzigen.

Ook zou het wel handig zijn om bij de Homepage al te kunnen zien bij de eerstvolgende wedstrijd of die uit of thuis is.

Nee zie je niet over het hoofd, kan niet meer veranderen..Dus heel verstandig en rustig je trainingen kiezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt bij uitslagen ook niet zien wie een tk heeft ingezet. Of mis ik iets...

Je scout kan het wel signaleren, maar het is daarna niet zichtbaar. Hierdoor kun je ook niet zien hoe vaak een andere speler al een tk heeft ingezet.

Hier komt nog een goede fix voor. Oorzaak was technisch. Komt goed. Design ligt al klaar. Developers moeten het nog inbouwen. ;)

Wanneer komt de Android app?

Zeer binnenkort. Zeg maar over 24 uur. :)

Je kunt je training idd niet annuleren. Goed opletten wie je traint. Die trainers houden niet van verandering. Evenals DeJarnoxD.

Eens dat het beter getoond zou moeten worden. Hoe het nu is: geen huisje = uit, wel een huisje = thuis.

Nice dan hoop ik dat de mijne niet update aangezien GSM te weinig ruimte heeft.

Nee joh, we gaan je telefoon overnemen. BEMMM. ;)

Nog een puntje: scouten. Talentvol <25 is veel te breed genomen als je 't mij vraagt. Krijg nu telkens spelers van 24 terwijl ik 18-jarige zoek. Dus eventueel een 16-19 optie?

Hier heb ik al een fix voor ingeschoten bij ons. Dit wordt nog gefixt. Don't worry. :D Wordt binnenkort opgepakt door de devvers.

Maar wel eens met je natuurlijk. Het idee van de scout is dat je altijd iemand moet kunnen vinden. Nu krijg je ook 3 results. Dat is ook superchill. Keuzes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ook irritant vind is dat er bij de selectie niet gelijk bij staat hoeveel doelpunten en assists een speler gegeven heeft.

En ook het ladenvlaggetje is weg.

Had namelijk met Heerenveen een zo 'echt' mogelijk team proberen te maken met alleen Nederlanders en Scandinaviërs, maar nu ik geen landen meer zie op de transferlijst en selectie is dat de moeite ook niet meer waard helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ook irritant vind is dat er bij de selectie niet gelijk bij staat hoeveel doelpunten en assists een speler gegeven heeft.

Ja, moeten we nog een goede oplossing voor vinden. Thanks.

En ook het ladenvlaggetje is weg.

Had namelijk met Heerenveen een zo 'echt' mogelijk team proberen te maken met alleen Nederlanders en Scandinaviërs, maar nu ik geen landen meer zie op de transferlijst en selectie is dat de moeite ook niet meer waard helaas.

Het is niet weg. http://prntscr.com/b2pfna

Link naar opmerking
Deel via andere websites